Plaskacz za 10kzł? Potrzebne sugestie...
Moderator: Marcin-Kraków
Plaskacz za 10kzł? Potrzebne sugestie...
Potrzebuję dokupić jakiegoś plaskacza i nie mam pomysłu żadnego. Na zakup zamierzam wydać 10 tysi. No i ma się nadawać do jeżdżenia i parkowania po mieście - tak więc raczej celuję w jakiegoś malca ew. kompakta.
No i potrzebuję jakiejś sugestii, bo przeglądam Allegro od jakiegoś czasu i pomimo zyliona ofert nie wiem co to ma być. A poza tym nie znam się co jest warte uwagi a co nie jest wśród plaskaczy.
No i potrzebuję jakiejś sugestii, bo przeglądam Allegro od jakiegoś czasu i pomimo zyliona ofert nie wiem co to ma być. A poza tym nie znam się co jest warte uwagi a co nie jest wśród plaskaczy.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
Re: Plaskacz za 10kzł? Potrzebne sugestie...
Poszedłbym w jakiegoś japończyka: Starlet, Corolla, Civic. Albo Almera. Koleżka w pracy ma Almere 1.4 zrobione ponad 400 tys km, z tego 250 tys km na gazie i nic sie nie dzieje. Raz do roku zmienia olej i filtry i jezdzi. Na miasto to auto jak znalazł. A i w dalsze trasy można nim ruszyc, jak zajdzie taka potrzeba.
Jesli zaś chcesz cos bardziej komfortowego i szybszego, to polecam BMW e36 z sześciocylindrową jednostką rzędową.
Jesli zaś chcesz cos bardziej komfortowego i szybszego, to polecam BMW e36 z sześciocylindrową jednostką rzędową.
albo np 3 drzwiowy nissan almera na styk lub starszy a bardzo dobry sunny z dobrym pakietem startowym
i jeszcze ci zostanie.
np tego typu - jest ich mase
http://www.allegro.pl/item595989342_spr ... warto.html

np tego typu - jest ich mase
http://www.allegro.pl/item595989342_spr ... warto.html
Ostatnio zmieniony pn kwie 06, 2009 12:32 pm przez Drako, łącznie zmieniany 1 raz.