4x4
klima
homologacja na ciężarowy
silnik na łańcuchu.
jakieś propozycje???

Moderator: Marcin-Kraków
Z prywatnego importu, takie bez różnych wydymanych silników - zrobią 3 x 300.000 (i więcej) ... problem z homologacją, pomijam. Problem rozwiązuje Patrol GR Pickup 4.2marcinsokol pisze:najprawdopodobniej przez następne 3 lata zrobię troszkę kilometrów dlatego szukam samochodu który to wytrzyma bez zbędnych napraw .jedyne co chce to:
4x4
klima
homologacja na ciężarowy
silnik na łańcuchu.
jakieś propozycje???
chyba by mu tych trzech lat brakło na taki przebiegczarny bielsko pisze:sie zastanowic nad takim MANem:
chrapią czy jak ?Damian pisze: patrole też fajne, gdyby nie te silniki nie dające spokojnie spać
to nie to, wymienia sie je czesciej niz uazowe z tego co widze na forumsbb pisze:chrapią czy jak ?Damian pisze: patrole też fajne, gdyby nie te silniki nie dające spokojnie spać![]()
Ten nowy silnik VW V6 TDI 224 KM jest bardziej awaryjny od starszego 2,5 TDI 174 KM ?Frolik pisze:Touareg 2.5 Tdi. W nim jest juz silnik R5, a nie usterkowe i drogie w eksploatacji V6 Tdi.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości