Szczupak syncro

- inne samochody terenowe

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Szczupak syncro

Post autor: sciba » pn kwie 27, 2009 7:46 pm

Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: Szczupak syncro

Post autor: Drako » pn kwie 27, 2009 8:34 pm

fajny :)21 :)2

Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Re: Szczupak syncro

Post autor: sciba » pn kwie 27, 2009 9:00 pm

wiesz z czego ten piec ??
czy koles sam nie wie jaka ma pojemnosc i moc ??
Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12630
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: Szczupak syncro

Post autor: lbl78 » pn kwie 27, 2009 9:39 pm

w `84 wprowadili wersjie 4x4 - Passat Syncro Variant GT, z pięciocylindrowym silnikiem 2,0 l, 100 cośtam koni miało ale to chyba benzyna była :)21
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: Szczupak syncro

Post autor: Drako » pn kwie 27, 2009 9:43 pm

w aukcji dane sa pewnie z dowodu :)
a silnik to pewnie tradycyjny turbodiesel

Awatar użytkownika
wojtii
Posty: 324
Rejestracja: wt gru 23, 2008 10:08 pm
Lokalizacja: wrocław-wiocha:}

Re: Szczupak syncro

Post autor: wojtii » pn kwie 27, 2009 9:46 pm

raczej wolnossący , i to chyba 5 garowy:)

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Re: Szczupak syncro

Post autor: Wiechu » pn kwie 27, 2009 11:14 pm

To jest warsztat, który od lat ogarnia głównie VW. Restaurują też czasem staruchy i robią dziwne kombinacje.

:wink:
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Re: Szczupak syncro

Post autor: sciba » wt kwie 28, 2009 12:38 am

no na zdjeciu to jest diesel 5 garkow bez turbo
100KM z 2.0 bez turbo w 85 roku ??...znawca VW nie jestem ale nie slyszalem o takim silniku...stad moje zdziwienie i pytanie :)9
i o ile dobrze kojarze w szczupakach byly silniki ustawione poprzeczenie
Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "

Awatar użytkownika
wojtii
Posty: 324
Rejestracja: wt gru 23, 2008 10:08 pm
Lokalizacja: wrocław-wiocha:}

Re: Szczupak syncro

Post autor: wojtii » wt kwie 28, 2009 5:52 am

ale w audi były te silniki:) więc pasują do szczupaka:)

Awatar użytkownika
wojtii
Posty: 324
Rejestracja: wt gru 23, 2008 10:08 pm
Lokalizacja: wrocław-wiocha:}

Re: Szczupak syncro

Post autor: wojtii » wt kwie 28, 2009 5:53 am

ale w audi były te silniki:) więc pasują do szczupaka:)

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12630
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: Szczupak syncro

Post autor: lbl78 » wt kwie 28, 2009 7:57 am

sciba pisze:no na zdjeciu to jest diesel 5 garkow bez turbo
100KM z 2.0 bez turbo w 85 roku ??...znawca VW nie jestem ale nie slyszalem o takim silniku...stad moje zdziwienie i pytanie :)9
i o ile dobrze kojarze w szczupakach byly silniki ustawione poprzeczenie
w pierwszych generacjach w syncro zdażały się wzdlużnie
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Re: Szczupak syncro

Post autor: sciba » wt kwie 28, 2009 8:22 am

wojtii pisze:ale w audi były te silniki:) więc pasują do szczupaka:)
czyli byly :)21
ale z tymi konikami to on chyba przesadzil ??
Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "

Awatar użytkownika
wojtii
Posty: 324
Rejestracja: wt gru 23, 2008 10:08 pm
Lokalizacja: wrocław-wiocha:}

Re: Szczupak syncro

Post autor: wojtii » wt kwie 28, 2009 8:59 am


Frolik
Posty: 393
Rejestracja: śr lut 25, 2009 10:52 am

Re: Szczupak syncro

Post autor: Frolik » wt kwie 28, 2009 11:35 am

We wszystkich szczupakach silniki były ustawione wzdłuznie, niezaleznie od pojemnosci.
2 litrowa benzynówka miała 5 garnków i rozwijała jesli dobrze pamiętam ok 110 koni. W Passacie Syncro montowano również silnik 2.3 na mechanicznym wtrysku, który generował 133 KM.

Ten z ogłoszenia to albo silnik 2.0 albo 2.4 diesel. Oba z Audi 100, z tym że ten drugi montowano również do modelu C4.

Awatar użytkownika
domel_syncro
Posty: 361
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 12:58 pm
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Re: Szczupak syncro

Post autor: domel_syncro » wt kwie 28, 2009 2:09 pm

Ale ten to tez kombinowany.... Przynajmniej na zdjęciu widać pompę wtryskową od turbo. a może i ma turbinkę??
VW Syncro"16 2 x blokada,TDI,2 x winch,
U404 '69r,
Uaz
Patrol 160 2xwinch
http://syncro.pl

Frolik
Posty: 393
Rejestracja: śr lut 25, 2009 10:52 am

Re: Szczupak syncro

Post autor: Frolik » pn maja 25, 2009 10:25 am

Cały czas jest na sprzedaż. Nie ma chetnych za 6 tys. za unikalnego Passata? Z tego co pamietam, to fabrycznie nigdy nie było Syncro z dieslem ( w tym modelu)....

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Re: Szczupak syncro

Post autor: CrOOchy » wt maja 26, 2009 4:54 pm

za 3 bym bral na rosta :)21
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Szczupak syncro

Post autor: Biga » wt maja 26, 2009 9:04 pm

To coś dziwnego. Miałem długo szwajcarską wersję tego modelu z 4x4 (większe tarcze hamulcowe z przodu i tarczowe z tyłu), ale nie zarejestrowałem nigdy wersji w dieslu! Do tego" mojego" czyli syncro 1.8 benzyna K-Jetronic było wszystko tanio, oprócz przeniesienia napędu :)3 Niby to było to samo co Audi Quatro, ale jednak nie, i części kosztowały kosmiczne pieniądze :)3 Jeśli jest to ten sam układ przeniesienia napędu to ma parę fajnych (i drogich w naprawie) rzeczy. Po pierwsze ma torsena w mechanizmie miedzyosiowym. Jeśli jest to wersja którą miałem, ma też jego blokadę i jeśli jest to wersja na Szwajcarię to ma tez blokadę tylnego dyfra 100%. Każda rzecz w tym układzie przeniesienia kosztuje magiczne pieniądze!

Jak to wszystko działa, to auto (oprócz kątów zejścia, wyjścia i rampowego - czyli nie nadaje się do typowego off-road) ma same zalety. Jedzie wszędzie i po wszystkim. Odpalałem swoim inne auto, ciągnąc je pod górę, po zaśnieżonej drodze :)21
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Frolik
Posty: 393
Rejestracja: śr lut 25, 2009 10:52 am

Re: Szczupak syncro

Post autor: Frolik » śr maja 27, 2009 11:09 am

Ten silnik to ewidentny przeszczep z Audi 100.

Napęd quattro w Audi 80/100 sprawuje sie bardzo podobnie jak w tym Passacie? Moze dzięki temu że to popularne modele, to częsci są tańsze niż do takiego paska?

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Szczupak syncro

Post autor: Biga » śr maja 27, 2009 6:07 pm

W Audi tylko 90-tka miała blokady dyfrów, tak jak w tym Passacie. Ten ma blokadę z tyłu, bo widać czujnik na zdjęciach. Jeśli ma blokadę z tyłu to ma też międzyosiową. Chyba żadne Audi 80/100 tego nie miały. Tam był tylko torsen w miedzyosiowym. Co za tym idzie żadne z części od Audi quattro serii 80/100 nie pasują chyba do tego samochodu. Aż tak się nie znam, ale wydaje mi się że tak jest.

PS. Ten ze zdjęć nie jest w pełni "koszerny" ponieważ nie ma na tylnej szybie podgrzewanego dolnego paska w kształcie napisu "syncro"
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Szczupak syncro

Post autor: kacper44 » czw maja 28, 2009 10:11 pm

CrOOchy pisze:za 3 bym bral na rosta :)21
noooooooo...
też ostatnio mi się taki zamarzył, jeszcze nie widziałem tego w PL.
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Re: Szczupak syncro

Post autor: CrOOchy » pt maja 29, 2009 5:59 am

słabo patrzysz :) po lublinie i okolicach już kilka ładnych jeździ :)2
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Szczupak syncro

Post autor: Mroczny » pt maja 29, 2009 6:11 am

co to rost?

RX01
 
 
Posty: 263
Rejestracja: sob lip 28, 2007 7:08 am
Lokalizacja: Laskowice

Re: Szczupak syncro

Post autor: RX01 » pt maja 29, 2009 6:45 am

GR long :)
Urzędy w Polsce to wielki ciężar, dlatego kładzie się go na barki osłów :D

Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Re: Szczupak syncro

Post autor: sciba » wt cze 02, 2009 6:27 pm

Biga pisze:W Audi tylko 90-tka miała blokady dyfrów, tak jak w tym Passacie. Ten ma blokadę z tyłu, bo widać czujnik na zdjęciach. Jeśli ma blokadę z tyłu to ma też międzyosiową. Chyba żadne Audi 80/100 tego nie miały. Tam był tylko torsen w miedzyosiowym. Co za tym idzie żadne z części od Audi quattro serii 80/100 nie pasują chyba do tego samochodu. Aż tak się nie znam, ale wydaje mi się że tak jest.

PS. Ten ze zdjęć nie jest w pełni "koszerny" ponieważ nie ma na tylnej szybie podgrzewanego dolnego paska w kształcie napisu "syncro"

Kumpel ma audi 80 b3 91r tez torsen z blokada tyłu
a i ciekawy silnik w nim 2.0 16v 136KM
Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne samochodziki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości