

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8341582
Moderator: Marcin-Kraków
w pierwszych generacjach w syncro zdażały się wzdlużniesciba pisze:no na zdjeciu to jest diesel 5 garkow bez turbo
100KM z 2.0 bez turbo w 85 roku...znawca VW nie jestem ale nie slyszalem o takim silniku...stad moje zdziwienie i pytanie
i o ile dobrze kojarze w szczupakach byly silniki ustawione poprzeczenie
czyli bylywojtii pisze:ale w audi były te silniki:) więc pasują do szczupaka:)
Ale ten to tez kombinowany.... Przynajmniej na zdjęciu widać pompę wtryskową od turbo. a może i ma turbinkę??
To coś dziwnego. Miałem długo szwajcarską wersję tego modelu z 4x4 (większe tarcze hamulcowe z przodu i tarczowe z tyłu), ale nie zarejestrowałem nigdy wersji w dieslu! Do tego" mojego" czyli syncro 1.8 benzyna K-Jetronic było wszystko tanio, oprócz przeniesienia napędu
noooooooo...CrOOchy pisze:za 3 bym bral na rosta
Biga pisze:W Audi tylko 90-tka miała blokady dyfrów, tak jak w tym Passacie. Ten ma blokadę z tyłu, bo widać czujnik na zdjęciach. Jeśli ma blokadę z tyłu to ma też międzyosiową. Chyba żadne Audi 80/100 tego nie miały. Tam był tylko torsen w miedzyosiowym. Co za tym idzie żadne z części od Audi quattro serii 80/100 nie pasują chyba do tego samochodu. Aż tak się nie znam, ale wydaje mi się że tak jest.
PS. Ten ze zdjęć nie jest w pełni "koszerny" ponieważ nie ma na tylnej szybie podgrzewanego dolnego paska w kształcie napisu "syncro"
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości