Strona 1 z 2

Szczupak syncro

: pn kwie 27, 2009 7:46 pm
autor: sciba

Re: Szczupak syncro

: pn kwie 27, 2009 8:34 pm
autor: Drako
fajny :)21 :)2

Re: Szczupak syncro

: pn kwie 27, 2009 9:00 pm
autor: sciba
wiesz z czego ten piec ??
czy koles sam nie wie jaka ma pojemnosc i moc ??

Re: Szczupak syncro

: pn kwie 27, 2009 9:39 pm
autor: lbl78
w `84 wprowadili wersjie 4x4 - Passat Syncro Variant GT, z pięciocylindrowym silnikiem 2,0 l, 100 cośtam koni miało ale to chyba benzyna była :)21

Re: Szczupak syncro

: pn kwie 27, 2009 9:43 pm
autor: Drako
w aukcji dane sa pewnie z dowodu :)
a silnik to pewnie tradycyjny turbodiesel

Re: Szczupak syncro

: pn kwie 27, 2009 9:46 pm
autor: wojtii
raczej wolnossący , i to chyba 5 garowy:)

Re: Szczupak syncro

: pn kwie 27, 2009 11:14 pm
autor: Wiechu
To jest warsztat, który od lat ogarnia głównie VW. Restaurują też czasem staruchy i robią dziwne kombinacje.

:wink:

Re: Szczupak syncro

: wt kwie 28, 2009 12:38 am
autor: sciba
no na zdjeciu to jest diesel 5 garkow bez turbo
100KM z 2.0 bez turbo w 85 roku ??...znawca VW nie jestem ale nie slyszalem o takim silniku...stad moje zdziwienie i pytanie :)9
i o ile dobrze kojarze w szczupakach byly silniki ustawione poprzeczenie

Re: Szczupak syncro

: wt kwie 28, 2009 5:52 am
autor: wojtii
ale w audi były te silniki:) więc pasują do szczupaka:)

Re: Szczupak syncro

: wt kwie 28, 2009 5:53 am
autor: wojtii
ale w audi były te silniki:) więc pasują do szczupaka:)

Re: Szczupak syncro

: wt kwie 28, 2009 7:57 am
autor: lbl78
sciba pisze:no na zdjeciu to jest diesel 5 garkow bez turbo
100KM z 2.0 bez turbo w 85 roku ??...znawca VW nie jestem ale nie slyszalem o takim silniku...stad moje zdziwienie i pytanie :)9
i o ile dobrze kojarze w szczupakach byly silniki ustawione poprzeczenie
w pierwszych generacjach w syncro zdażały się wzdlużnie

Re: Szczupak syncro

: wt kwie 28, 2009 8:22 am
autor: sciba
wojtii pisze:ale w audi były te silniki:) więc pasują do szczupaka:)
czyli byly :)21
ale z tymi konikami to on chyba przesadzil ??

Re: Szczupak syncro

: wt kwie 28, 2009 8:59 am
autor: wojtii

Re: Szczupak syncro

: wt kwie 28, 2009 11:35 am
autor: Frolik
We wszystkich szczupakach silniki były ustawione wzdłuznie, niezaleznie od pojemnosci.
2 litrowa benzynówka miała 5 garnków i rozwijała jesli dobrze pamiętam ok 110 koni. W Passacie Syncro montowano również silnik 2.3 na mechanicznym wtrysku, który generował 133 KM.

Ten z ogłoszenia to albo silnik 2.0 albo 2.4 diesel. Oba z Audi 100, z tym że ten drugi montowano również do modelu C4.

Re: Szczupak syncro

: wt kwie 28, 2009 2:09 pm
autor: domel_syncro
Ale ten to tez kombinowany.... Przynajmniej na zdjęciu widać pompę wtryskową od turbo. a może i ma turbinkę??

Re: Szczupak syncro

: pn maja 25, 2009 10:25 am
autor: Frolik
Cały czas jest na sprzedaż. Nie ma chetnych za 6 tys. za unikalnego Passata? Z tego co pamietam, to fabrycznie nigdy nie było Syncro z dieslem ( w tym modelu)....

Re: Szczupak syncro

: wt maja 26, 2009 4:54 pm
autor: CrOOchy
za 3 bym bral na rosta :)21

Re: Szczupak syncro

: wt maja 26, 2009 9:04 pm
autor: Biga
To coś dziwnego. Miałem długo szwajcarską wersję tego modelu z 4x4 (większe tarcze hamulcowe z przodu i tarczowe z tyłu), ale nie zarejestrowałem nigdy wersji w dieslu! Do tego" mojego" czyli syncro 1.8 benzyna K-Jetronic było wszystko tanio, oprócz przeniesienia napędu :)3 Niby to było to samo co Audi Quatro, ale jednak nie, i części kosztowały kosmiczne pieniądze :)3 Jeśli jest to ten sam układ przeniesienia napędu to ma parę fajnych (i drogich w naprawie) rzeczy. Po pierwsze ma torsena w mechanizmie miedzyosiowym. Jeśli jest to wersja którą miałem, ma też jego blokadę i jeśli jest to wersja na Szwajcarię to ma tez blokadę tylnego dyfra 100%. Każda rzecz w tym układzie przeniesienia kosztuje magiczne pieniądze!

Jak to wszystko działa, to auto (oprócz kątów zejścia, wyjścia i rampowego - czyli nie nadaje się do typowego off-road) ma same zalety. Jedzie wszędzie i po wszystkim. Odpalałem swoim inne auto, ciągnąc je pod górę, po zaśnieżonej drodze :)21

Re: Szczupak syncro

: śr maja 27, 2009 11:09 am
autor: Frolik
Ten silnik to ewidentny przeszczep z Audi 100.

Napęd quattro w Audi 80/100 sprawuje sie bardzo podobnie jak w tym Passacie? Moze dzięki temu że to popularne modele, to częsci są tańsze niż do takiego paska?

Re: Szczupak syncro

: śr maja 27, 2009 6:07 pm
autor: Biga
W Audi tylko 90-tka miała blokady dyfrów, tak jak w tym Passacie. Ten ma blokadę z tyłu, bo widać czujnik na zdjęciach. Jeśli ma blokadę z tyłu to ma też międzyosiową. Chyba żadne Audi 80/100 tego nie miały. Tam był tylko torsen w miedzyosiowym. Co za tym idzie żadne z części od Audi quattro serii 80/100 nie pasują chyba do tego samochodu. Aż tak się nie znam, ale wydaje mi się że tak jest.

PS. Ten ze zdjęć nie jest w pełni "koszerny" ponieważ nie ma na tylnej szybie podgrzewanego dolnego paska w kształcie napisu "syncro"

Re: Szczupak syncro

: czw maja 28, 2009 10:11 pm
autor: kacper44
CrOOchy pisze:za 3 bym bral na rosta :)21
noooooooo...
też ostatnio mi się taki zamarzył, jeszcze nie widziałem tego w PL.

Re: Szczupak syncro

: pt maja 29, 2009 5:59 am
autor: CrOOchy
słabo patrzysz :) po lublinie i okolicach już kilka ładnych jeździ :)2

Re: Szczupak syncro

: pt maja 29, 2009 6:11 am
autor: Mroczny
co to rost?

Re: Szczupak syncro

: pt maja 29, 2009 6:45 am
autor: RX01

Re: Szczupak syncro

: wt cze 02, 2009 6:27 pm
autor: sciba
Biga pisze:W Audi tylko 90-tka miała blokady dyfrów, tak jak w tym Passacie. Ten ma blokadę z tyłu, bo widać czujnik na zdjęciach. Jeśli ma blokadę z tyłu to ma też międzyosiową. Chyba żadne Audi 80/100 tego nie miały. Tam był tylko torsen w miedzyosiowym. Co za tym idzie żadne z części od Audi quattro serii 80/100 nie pasują chyba do tego samochodu. Aż tak się nie znam, ale wydaje mi się że tak jest.

PS. Ten ze zdjęć nie jest w pełni "koszerny" ponieważ nie ma na tylnej szybie podgrzewanego dolnego paska w kształcie napisu "syncro"

Kumpel ma audi 80 b3 91r tez torsen z blokada tyłu
a i ciekawy silnik w nim 2.0 16v 136KM