Strona 1 z 2
Peugeot Partner 2,0 HDI
: czw paź 22, 2009 12:56 pm
autor: chudzielec
Jaka jest wytrzymałość i awaryjność tych silników. Czy przebieg 200 000 km to dużo na ten motur? Ile wynosi realne spalanie.
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
: czw paź 22, 2009 12:58 pm
autor: Mroczny
jesli to realny przebieg to jeszcze sporo przed nim. Zakladam, ze był należycie serwisowany. Poza upierdliwością tylnej belki - całkiem ok
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
: czw paź 22, 2009 1:21 pm
autor: Wiechu
chudy,
realnie, spala po mieście do 7L. Nie nabity na maxa towarem.
Przed 200tyś, wysypują się czasami pompy w baku. Wydatek rzędu kilku stów. Zdarza się też przepływka. Poza tym ok, dość czuły na szajsowate paliwo.
Jak nie zależy Ci na osiągach, a wolisz spokój, polecam Ci zwykły 1.9d. 71 kucy. Nie jest rakietą, ale całkiem żwawo napędza te auta.
Pali od 5,5 do 7 i generalnie nie sprawia nie problemów.
belki nie opłaca się robić. Używkę z gwarancją, kupuje się za 6-7 stów. Przekładka w 4 godziny i odjazd.
Mam już czwarte auto z tej rodziny.

Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
: czw paź 22, 2009 2:07 pm
autor: trawers
Jesli chodzi o 2,0 HDI to kolega ma w 307. Przebieg coś koło 350 tysięcy. I nadal jeździ zwawo i bezawaryjnie. Nie wiem jak w partnerze ten silnik jest wyżyłowany, ale myśle, że "będzie pan zadowolony"

Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
: czw paź 22, 2009 3:15 pm
autor: Balu-Balu
Wiechu pisze:
belki nie opłaca się robić. Używkę z gwarancją, kupuje się za 6-7 stów. Przekładka w 4 godziny i odjazd.
Za te geldy to wyremontujesz swoją na dobrych częściach i to w 1,5 godziny w wyspecjalizowanej firmie. Oczywiście z FV i gwarancją

Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
: czw paź 22, 2009 3:43 pm
autor: chudzielec
Dzięki za info, a jak ma się silnik 1,6 90 km?
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
: czw paź 22, 2009 4:10 pm
autor: gebels
Balu-Balu pisze:Wiechu pisze:
belki nie opłaca się robić. Używkę z gwarancją, kupuje się za 6-7 stów. Przekładka w 4 godziny i odjazd.
Za te geldy to wyremontujesz swoją na dobrych częściach i to w 1,5 godziny w wyspecjalizowanej firmie. Oczywiście z FV i gwarancją

zauwaz że Wiesław mieszka prawie w Stolycy a tam cene deko insze niz gdzie indziej

Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
: czw paź 22, 2009 4:29 pm
autor: Balu-Balu
gebels pisze:Balu-Balu pisze:Wiechu pisze:
belki nie opłaca się robić. Używkę z gwarancją, kupuje się za 6-7 stów. Przekładka w 4 godziny i odjazd.
Za te geldy to wyremontujesz swoją na dobrych częściach i to w 1,5 godziny w wyspecjalizowanej firmie. Oczywiście z FV i gwarancją

zauwaz że Wiesław mieszka prawie w Stolycy a tam cene deko insze niz gdzie indziej

Aaaaaaaaa, stolyca.

Ale to nie przeszkadza gdzie się mieszka. Ja też do tego warsztatu mam ok. 250 km. w jedną stronę.

Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
: czw paź 22, 2009 5:57 pm
autor: Wiechu
Chyba nie masz pojęcia o czym mówisz.
Samo wybicie czopów potrafi nieco więcej niż 1.5 godziny zająć.
Najtańsze łożyska i dwa czopy, to wydatek rzędu 350-400zł brutto. I są to elementy na góra 40tyś km.
W całej polsce "goła" belka po remoncie kosztuje od 600 do 1000zł.
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
: czw paź 22, 2009 6:00 pm
autor: Wiechu
chudzielec pisze:Dzięki za info, a jak ma się silnik 1,6 90 km?
Diesel ?
90km to jeszcze ma szanse być bez FAP. Ogólnie inna epoka. Bardzo "elektroniczny"
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
: czw paź 22, 2009 6:04 pm
autor: trawers
chudzielec pisze:a jak ma się silnik 1,6 90 km?
Mam taki w 407. Ale coś koło 110 KM.
Porażka

Więcej nie ma się co rozpisywać...
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
: czw paź 22, 2009 7:09 pm
autor: kpeugeot
ja mam nowego partnera z 1,6hdi 90 Hp - i naprawdę polecam ładnie ciągnie od dolnych obrotówi lekko leci 160
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
: czw paź 22, 2009 7:10 pm
autor: kpeugeot
trawers pisze:chudzielec pisze:a jak ma się silnik 1,6 90 km?
Mam taki w 407. Ale coś koło 110 KM.
Porażka

Więcej nie ma się co rozpisywać...
problem w tym że te 110 mają turbine ze zmienną geometrią i dlatego są Feee
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
: czw paź 22, 2009 7:44 pm
autor: Balu-Balu
Wiechu pisze:Chyba nie masz pojęcia o czym mówisz.
Samo wybicie czopów potrafi nieco więcej niż 1.5 godziny zająć.
Najtańsze łożyska i dwa czopy, to wydatek rzędu 350-400zł brutto. I są to elementy na góra 40tyś km.
W całej polsce "goła" belka po remoncie kosztuje od 600 do 1000zł.
Nie przesadzaj. Siedzę we francuzach już parę lat i wiem co piszę. Poza warszawą też świat istnieje i to nie najgorszy. Piszę o firmie z kujawsko-pomorskiego, jutro podam namiary.
Czopy się nie wybija tylko wyciska no chyba, ze wybija wtedy tyle czasu co piszesz.

Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
: czw paź 22, 2009 7:59 pm
autor: Wiechu
Proszę Cię uprzejmie. To jest firma z tego regionu, która UMIE to zrobić:
http://www.peugeot-citroen.com/uslugi/
sprawdź sobie cenę tej zabawy u nich.
Owszem, tam też jest info, że trwa to 1,5 godziny, ale na aucie. Dolicz czas dojazdu tu i z powrotem + tzw. nieprzewidziane problemy które zawsze wychodzą w trakcie.
Gdy zbierzesz to w całość, nie ma szans, żebyś się zamknął w kwocie o której pisałem. 4 godzinki też będzie krótko.

Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
: czw paź 22, 2009 8:11 pm
autor: ramzes
mam w firmie takiego 2.0 Hdi .. rok 2000. przejechane 110 tys. km (salon).
i bez większych problemów ostatnio wymienione sprężyny z tyłu i wężyk podciśnienia od paliwa
no ale pracownicy jeżdża wiec trzeba brać poprawke na użytkowników ..
acha .. i owy silnik nie lubi kiepskiej jakości paliwa ..

średnie spalanie 8-9 L / 100km.
Generalnie fajny samochód boi na trasie 150/h poleci .. tylko z głową

Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
: czw paź 22, 2009 8:27 pm
autor: trawers
kpeugeot pisze:trawers pisze:chudzielec pisze:a jak ma się silnik 1,6 90 km?
Mam taki w 407. Ale coś koło 110 KM.
Porażka

Więcej nie ma się co rozpisywać...
problem w tym że te 110 mają turbine ze zmienną geometrią i dlatego są Feee
Tzn

Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
: pt paź 23, 2009 6:02 am
autor: kpeugeot
tzn za nowa technologia - i teoretyczne koszty naprawy za wysokie - dlatego sam się nie zdecydowałem
na 10-12 aut które widziałem i gadałe z użytkownikami - tylko 1 miał 110 hp - i narzekał że auto po 30 tys się zmuliło, ciekawe jest to że przy turbinie były naloty sadzy, w pozostałych 90hp - u nikogo tego objawu nie było
a teraz wady
do dupy jest tylne zawieszenie - bez obciążenia - jadąc po dziurawym zakręcie tył ucieka na zewnątrz - bardzo niebezpiecznie
miałem 307 z silnikem 1,4 hdi - i w porę nie zrobiłem turbiny - silnik do wymiany - przebieg około 200tys
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
: pt paź 23, 2009 6:04 am
autor: Mroczny
nie ogarniam co widzicie w tych mikrodieslach
jeździ się tym jak odkurzaczem zelmer
rozumiem, że przedstawicielom to kupują - koszty
ale samemu sobie? wrrrr
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
: pt paź 23, 2009 8:25 am
autor: Balu-Balu
Wiechu pisze:4 godzinki też będzie krótko.

Krótko to ja Ci odpiszę
http://www.antalex.pl/
I nie musisz dziękować
Ostatnio znajomemu zrobili w 1.5 h.
I sprawdź cennik

Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
: pt paź 23, 2009 10:23 am
autor: trawers
Mroczny pisze:nie ogarniam co widzicie w tych mikrodieslach
jeździ się tym jak odkurzaczem zelmer
A kurde...
Cena bvła okazyjna... fura wypasiona... to się człowiek napalił.
Ale gówno totalne

Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
: pt paź 23, 2009 10:31 am
autor: kpeugeot
Mroczny pisze:nie ogarniam co widzicie w tych mikrodieslach
jeździ się tym jak odkurzaczem zelmer
rozumiem, że przedstawicielom to kupują - koszty
ale samemu sobie? wrrrr
bo dla tej wielkości aut nie ma silników z większą pojemnością

Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
: pt paź 23, 2009 11:49 am
autor: Wiechu
Balu-Balu pisze:Wiechu pisze:4 godzinki też będzie krótko.

Krótko to ja Ci odpiszę
http://www.antalex.pl/
I nie musisz dziękować
Ostatnio znajomemu zrobili w 1.5 h.
I sprawdź cennik

Na chińskich łożyskach i czopach z gliny, to sobie sam jeździj. Wolę pewną używkę z gwarancją, niż remont na częściach z pod Yunnanu.

Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
: pt paź 23, 2009 12:01 pm
autor: Balu-Balu
Jesteś nie reformowalny
"Strona główna
Od 5 lat zajmujemy się naprawą i regeneracją tylnych belek skrętnych następujących samochodów:
PEUGEOT 106 205 206 306 309 405 PARTNER
CITROEN AX SAXO ZX XSARA BERLINGO XSARA PICASSO
Specjalnością naszą jest naprawa, regeneracja kompleksowa tzn, wraz z demontażem i montażem belki w aucie, oczywiście gdy jest to konieczne. Dysponujemy specjalnym oprzyrządowaniem, które pozwala dokonać operacji naprawczych (łącznie z wymianą czopów belki) bez konieczności demontażu belki z auta.
Czas takiej naprawy nie przekracza z reguły 3 godz, a w większości przypadków zamyka się w 2 godz., czyli naprawa jest wykonywana na poczekaniu.
Wąska specjalizacja spowodowała, że dzięki dużej ilości nabywanych części mamy spore upusty u dystrybutorów i posiadamy je w dobrych cenach (nie zarabiamy na częściach)
Montujemy tylko i wyłącznie oryginalne części francuskie.
Specjalizujemy się w tzw. "sytuacjach beznadziejnych", gdy standardowa wymiana łożysk i ewentualnie czopów nie wystarcza, ponieważ wytarte są gniazda osadzenia łożyska, lub belka jest zatarta i auto utraciło amortyzację. Niestety takie sytuacje są bardzo często.
Posiadamy odpowiedni park maszynowy do rozwiązywania takich problemów.
Wykonujemy również naprawy częściowe, głównie regeneracja gniazd osadzenia łożysk w belce i w wahaczach, wymiana czopów belki i wahaczy."
Nie będę Cię już przekonywał

Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
: pt paź 23, 2009 12:12 pm
autor: Wiechu
nie ma potrzeby, jeżdżę od lat francuzami i nie szukam tu porad
moge być co najwyżej niereformowalny a nie nie reformowalny
Takie slogany, to nie jeden warsztat pisał. Jest na rynku mnóstwo części, konfekcjonowanych we francji.
Tylko jakieś takie dziwne nazwy mają.
coś jak to:
http://moto.allegro.pl/item784184961_fr ... _1_4d.html
Ja już ten etap mam za sobą. Dziękuję.
