zagazowanie volvo v70
Moderator: Marcin-Kraków
zagazowanie volvo v70
cze,
pytanie nietypowe dotyczace plaskacza.
trafilo sie Volvo V70 (2000) z 2,5 litrowa benzyna (te najmocniejsza) i z automatem.
jake ze teraz bedzie jezdzic wiecej to chcemy je zagazowac,
w temacie LPG jestem totalnie zielony, bo nigdy nie robilsimy takiego "zamachu" na silnik.
co i jak musze wiedziec, jakie instalacje sa polecane, jak wyglada w praktyce jazda na tym wynalazku ?
duzo traci sie z dynamiki ?
dzieki za wszelkie odpowiedzi.
pytanie nietypowe dotyczace plaskacza.
trafilo sie Volvo V70 (2000) z 2,5 litrowa benzyna (te najmocniejsza) i z automatem.
jake ze teraz bedzie jezdzic wiecej to chcemy je zagazowac,
w temacie LPG jestem totalnie zielony, bo nigdy nie robilsimy takiego "zamachu" na silnik.
co i jak musze wiedziec, jakie instalacje sa polecane, jak wyglada w praktyce jazda na tym wynalazku ?
duzo traci sie z dynamiki ?
dzieki za wszelkie odpowiedzi.
Y61 GU4
http://airman.org.pl
http://airman.org.pl
Re: zagazowanie volvo v70
kolega ma 850 z tym moturem
instalka:
stag 300, magic jety, scorpion
hula bardzo miło
instalka:
stag 300, magic jety, scorpion
hula bardzo miło
Ostatnio zmieniony wt gru 01, 2009 8:10 pm przez marmoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Ford- Family of fine cars.
2x V8 2xV6
Expedition, Explorer, Bronco II, F150
2x V8 2xV6
Expedition, Explorer, Bronco II, F150
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: zagazowanie volvo v70
Jesli to turbo benzyna, to parownik musi dawac duze cisnienie, a najlepiej dwa takie dedykowane do 300 konnych aut wolnossacych
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Re: zagazowanie volvo v70
jak turbo to koniecznie kompensacja
Ford- Family of fine cars.
2x V8 2xV6
Expedition, Explorer, Bronco II, F150
2x V8 2xV6
Expedition, Explorer, Bronco II, F150
Re: zagazowanie volvo v70
troche jasniej z tym turbo bym prosilMisiek Cypr pisze:Jesli to turbo benzyna, to parownik musi dawac duze cisnienie, a najlepiej dwa takie dedykowane do 300 konnych aut wolnossacych

bardziej lopatologicznie
Y61 GU4
http://airman.org.pl
http://airman.org.pl
- wojtek_kom
-
- Posty: 3678
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: zagazowanie volvo v70
Parowniki są różne do różnych zastosowań (mocy) - mocny samochód duży parownik lub więcej parowników. Mały nie dostarczy odpowiedniej ilości gazu.grzes pisze:troche jasniej z tym turbo bym prosilMisiek Cypr pisze:Jesli to turbo benzyna, to parownik musi dawac duze cisnienie, a najlepiej dwa takie dedykowane do 300 konnych aut wolnossacych
bardziej lopatologicznie
Nissan-y
Re: zagazowanie volvo v70
tylko miło by było gdyby nie miał więcej jak 200kkm przebiegu bo jak przepłuczesz silnik gazoliną to szybko się skończy przyjemność taniości
Głodny przez wioskę przejdziesz, goły - nie.
Re: zagazowanie volvo v70
ma dokladnie 128tys km.
auto jest znane od nowosci
ma byc instalacja tartarini chyba V generacji o ile czegos nie myle.
auto jest znane od nowosci
ma byc instalacja tartarini chyba V generacji o ile czegos nie myle.
Y61 GU4
http://airman.org.pl
http://airman.org.pl
Re: zagazowanie volvo v70
no na pewno 10cio letnie wozidło tej klasy i w tej kompletacji ma mniej

przed zagazowaniem nalezy dobrze zdiagnozować silnik. Jeśli faktycznie ma 2 stówki a nie 6 to po wymianie świec, kabli mozna śmiało gazować i cieszyć się ekonomicznym pojazdem..

przed zagazowaniem nalezy dobrze zdiagnozować silnik. Jeśli faktycznie ma 2 stówki a nie 6 to po wymianie świec, kabli mozna śmiało gazować i cieszyć się ekonomicznym pojazdem..
Re: zagazowanie volvo v70
128tys km....Mroczny pisze:no na pewno 10cio letnie wozidło tej klasy i w tej kompletacji ma mniej
przed zagazowaniem nalezy dobrze zdiagnozować silnik. Jeśli faktycznie ma 2 stówki a nie 6 to po wymianie świec, kabli mozna śmiało gazować i cieszyć się ekonomicznym pojazdem..
nie zadne od emeryta z niemiec co po bulki jezdzil, ani sprowadzone, kupione u nas - widziane codziennie

Y61 GU4
http://airman.org.pl
http://airman.org.pl
Re: zagazowanie volvo v70
Miałem to auto pod sobą i było bardzo super i tanio...... dopóki nie wypluł uszczelek. I nie tylko
A wszystko jest o tyle ciekawsze, że nie było motane gdzieś "u specjalistów" tylko kupione w salonie w Holandii. Papiery na gaz były dołączone do rachunku za NOWY samochód
A sprzedający wybecylował 5 k EURO na "przegląd" pół roku przed sprzedażą.....Więc to był naprawdę zadbana fura.
I tak nie dał rady. Wytrzymał u nas 10 miesięcy.
Więc mam radę Ja - daj sobie spokój z motaniem czegoś nad czym siedzieli mądrzejsi od nas: te pieniądze, które "zainwestujesz" w GAZ wydasz później w naprawy. Jak Cie nie stać na paliwo to sobie kup Hundyjaja (czy jakoś tam)- mniej pali.
Zapamiętaj ten post i odpowiedz mi za 12-18 miesięcy jak Ci ten bilans wyszedł
A tak poza tym to VOLVO jest ok i naprawdę nieźle daje radę w błotku.

A wszystko jest o tyle ciekawsze, że nie było motane gdzieś "u specjalistów" tylko kupione w salonie w Holandii. Papiery na gaz były dołączone do rachunku za NOWY samochód


I tak nie dał rady. Wytrzymał u nas 10 miesięcy.

Więc mam radę Ja - daj sobie spokój z motaniem czegoś nad czym siedzieli mądrzejsi od nas: te pieniądze, które "zainwestujesz" w GAZ wydasz później w naprawy. Jak Cie nie stać na paliwo to sobie kup Hundyjaja (czy jakoś tam)- mniej pali.
Zapamiętaj ten post i odpowiedz mi za 12-18 miesięcy jak Ci ten bilans wyszedł

A tak poza tym to VOLVO jest ok i naprawdę nieźle daje radę w błotku.
Y60 TD42T+PTO high-roof
Y60 TD42T+PTOx3 Pick-up, LWB+42cm
Y60 TD42T+PTOx3 Pick-up, LWB+42cm
Re: zagazowanie volvo v70
Oczywiście zakładam, że kupiłeś X-a
Bo inaczej to byłoby niepoprawne programowo.
Bo inaczej to byłoby niepoprawne programowo.

Y60 TD42T+PTO high-roof
Y60 TD42T+PTOx3 Pick-up, LWB+42cm
Y60 TD42T+PTOx3 Pick-up, LWB+42cm
Re: zagazowanie volvo v70
Ci Holendrzy to jakieś straszne frajery muszą być 5 k Euro pół roku przed sprzedażą na przegląd wywalić i sprzedać auto.Starck pisze:Miałem to auto pod sobą i było bardzo super i tanio...... dopóki nie wypluł uszczelek. I nie tylko![]()
A wszystko jest o tyle ciekawsze, że nie było motane gdzieś "u specjalistów" tylko kupione w salonie w Holandii. Papiery na gaz były dołączone do rachunku za NOWY samochód![]()
A sprzedający wybecylował 5 k EURO na "przegląd" pół roku przed sprzedażą.....Więc to był naprawdę zadbana fura.
I tak nie dał rady. Wytrzymał u nas 10 miesięcy.![]()
Więc mam radę Ja - daj sobie spokój z motaniem czegoś nad czym siedzieli mądrzejsi od nas: te pieniądze, które "zainwestujesz" w GAZ wydasz później w naprawy. Jak Cie nie stać na paliwo to sobie kup Hundyjaja (czy jakoś tam)- mniej pali.
Zapamiętaj ten post i odpowiedz mi za 12-18 miesięcy jak Ci ten bilans wyszedł
A tak poza tym to VOLVO jest ok i naprawdę nieźle daje radę w błotku.
Skoro tyle wywalił to była strasznie nie zadbana fura.
UAZ 469B 80'
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości