Hummer H2 H3
Moderator: Marcin-Kraków
Re: Hummer H2 H3
aż tak zakompleksionych forumowiczów tu nie ma.... 

Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
- SzczesnyLR
- Posty: 1823
- Rejestracja: pn paź 27, 2008 3:16 pm
- Lokalizacja: warszawa
Re: Hummer H2 H3
Jechałem H3 i uważam, że to bardzo fajne auto. Fabrycznie jest znacznie lepiej przygotowane do terenu niż inne auta, które można nabyć (z małymi wyjątkami)DamnIt! pisze:aż tak zakompleksionych forumowiczów tu nie ma....


Po czarnym jeździ fajnie i komfortowo (trochę skacze, bo tył na resorze, a nie jakoś przesadnie).
Fabrycznie ma mocne zderzaki + zaczepy do wyciągania

Re: Hummer H2 H3
w 100 % zgadzam się z Adamo - w sumie to razem wtedy przejechaliśmy się tym autem
H3 mam fajny nie wyżyłowany,nowoczesny, ekonomiczny motor Vortec. W porównaniu do długich auta 4x4 z Japonii to H3 jest autem heavy duty w standardzie. A szpejów jest od groma i ciut, ciut. Zdecydowanie jest lepszym, mocniejszym autem niż konkurencyjna Toyota FJ

H3 mam fajny nie wyżyłowany,nowoczesny, ekonomiczny motor Vortec. W porównaniu do długich auta 4x4 z Japonii to H3 jest autem heavy duty w standardzie. A szpejów jest od groma i ciut, ciut. Zdecydowanie jest lepszym, mocniejszym autem niż konkurencyjna Toyota FJ
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: Hummer H2 H3
Biorąc pod uwagę polskie warunki - H2/H3 jest jeszcze bardziej absurdalny od "terenówek" spod znaku ałdi/porsze/bmw. I to nawet pomimo tego, że w każdym warzywniaku leży przecież full szpejów do tego, jakże popularnego na naszych drogach, samochodu.
Ale oczywiście jak kto lubi. Grunt to samozadowolenie

Ale oczywiście jak kto lubi. Grunt to samozadowolenie

Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
Re: Hummer H2 H3
H2 to i owszem... ale napisz proszę co jest nie tak z H3, bo ja się nie znam i nie mogę się dopatrzeć...DamnIt! pisze:Biorąc pod uwagę polskie warunki - H2/H3 jest jeszcze bardziej absurdalny od "terenówek" spod znaku ałdi/porsze/bmw. I to nawet pomimo tego, że w każdym warzywniaku leży przecież full szpejów do tego, jakże popularnego na naszych drogach, samochodu.![]()
Ale oczywiście jak kto lubi. Grunt to samozadowolenie
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 46
- Rejestracja: pt wrz 21, 2007 11:36 am
- Lokalizacja: Tilburg Holandia
Re: Hummer H2 H3
No wlasnie o to chodzi ze nikt nie wie o co chodziAdamo pisze:H2 to i owszem... ale napisz proszę co jest nie tak z H3, bo ja się nie znam i nie mogę się dopatrzeć...DamnIt! pisze:Biorąc pod uwagę polskie warunki - H2/H3 jest jeszcze bardziej absurdalny od "terenówek" spod znaku ałdi/porsze/bmw. I to nawet pomimo tego, że w każdym warzywniaku leży przecież full szpejów do tego, jakże popularnego na naszych drogach, samochodu.![]()
Ale oczywiście jak kto lubi. Grunt to samozadowolenie

Dobrze sie zastanowic to ktore auto jest "fabrycznie" gotowe w teren hmmm -> RZADNE . Nawet kupujac Wranglera pierwsze co to zmieniamy opony a jak zmienimy opony to i trzeba bedzie podniesc itd itd itd.
A co do terenowek Audi/Porsche/BMW to nie sa terenowki tulko Bulwarowki (nie mylic z Burakowki)

Hummer jest moze wygladem kontrowersyjny ale po zmianaczh opon moze po lifcie bedzie dobrze robil w terenie , mowa o H3 bo H2 z 3 tonami jest za ciezki w bloto.
No i konczac mysle osobiscie ze z Hammerem stalo sie to co z BMW , jezdza nimi dresy i ogolnie ma sie utarlo ze czarne bmw i czarnne szyby a w srodku oprychy. A kupa Hummerow w polsce ma 22 cale kola i szosowe opony i albo jezdza na weselach albo po promenadach. No i chyba juz tak zostanie. I calkowity brak informacji w necie(PL) brak testow terenowych i porownawczych np: Z patrolem , land cruiserm.
Pozdr Banan
Re: Hummer H2 H3
jak się wzbogacę to sobie nabędę..
tylko do pełni szczęścia trzeba po krzaczorach szlachetności lakierowi przydac i można po bułki jeździć
tylko do pełni szczęścia trzeba po krzaczorach szlachetności lakierowi przydac i można po bułki jeździć
Re: Hummer H2 H3
BananHD pisze:RZADNE

ŻADNE [cenzura]..
a w temacie, to by się kilka aut, lepiej do terenu fabrycznie przygotowanych niż H3, znalazło..
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
-
-
- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
- Kontaktowanie:
Re: Hummer H2 H3
No fakt. coś nieistniejącego nie może dobrze jeździć w terenieBananHD pisze: RZADNE .

Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 46
- Rejestracja: pt wrz 21, 2007 11:36 am
- Lokalizacja: Tilburg Holandia
Re: Hummer H2 H3
No moze poza Defenderami ale to juz inna para kaloszy , generalnie chodzilo mi ze zeby jezdzic po Terenie to trzeba kilka rzeczy zmienic. Mam nadziej ze ktos wkoncu zdejmie 22 calowe kola zalozy jakies 33" to zrobi w koncu porownanie z jakims Japoncem tak z czystej ciekawosci.TomaszRT pisze:BananHD pisze:RZADNE![]()
ŻADNE [cenzura]..
a w temacie, to by się kilka aut, lepiej do terenu fabrycznie przygotowanych niż H3, znalazło..
A tak w ramach ciekawostek na H2 potrzebne jest prawojazdy kat C bo on sam wazy 2900 kg + cos kolo 900 ladownosci to mnie jakby nie liczyc wychodzi ponad 3,5 tony

Pozdr Banan
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Re: Hummer H2 H3
No to napisz proszę czym się różni od produkowanych dziś terenówek japońskich i co powoduje że jest hardkorowcem z krwi i kości tak się wyróżniającym na tle plastiku? Chodzi o przekładnię listwową? Elektronika w napędzie (proteza centralnego, mechanicznego dyfra)? Niezależny zawias z przodu? Masa gruba ponad dwie tony?BananHD pisze:H3 mam fajny nie wyżyłowany,nowoczesny, ekonomiczny motor Vortec. W porównaniu do długich auta 4x4 z Japonii to H3 jest autem heavy duty w standardzie.
Nic odróżniającego od mainstreamu produkowanych dziś 4x4. No chyba że bierzesz pod uwagę pseudoterenowy wygląd, który dostał trailblazer i został nazwany H3

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Re: Hummer H2 H3
Jest mniejszy i lżejszy od patrola, a przy tym nie wybucha mu silnik i nie trzeba zmieniać przełożeń do dużych kół ponieważ ma już takie w standardzieDamian pisze: No to napisz proszę czym się różni od produkowanych dziś terenówek japońskich i co powoduje że jest hardkorowcem z krwi i kości tak się wyróżniającym na tle plastiku? Chodzi o przekładnię listwową? Elektronika w napędzie (proteza centralnego, mechanicznego dyfra)? Niezależny zawias z przodu? Masa gruba ponad dwie tony?
Nic odróżniającego od mainstreamu produkowanych dziś 4x4. No chyba że bierzesz pod uwagę pseudoterenowy wygląd, który dostał trailblazer i został nazwany H3

Zawiechę z przodu ma niezależną ale znacznie mocniejszą niż japończyki

Re: Hummer H2 H3
Nie znudziła Ci się jeszcze walka z wiatrakami....?TomaszRT pisze:BananHD pisze:RZADNE![]()
ŻADNE [cenzura]..

Re: Hummer H2 H3
Da się kupić wranglera na MT-kachBananHD pisze:[Nawet kupujac Wranglera pierwsze co to zmieniamy opony a jak zmienimy opony to i trzeba bedzie podniesc itd itd itd.

- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Re: Hummer H2 H3
czy lżejszy - raczej masa zbliżona z tego co pamiętamAdamo pisze:Jest mniejszy i lżejszy od patrola, a przy tym nie wybucha mu silnik i nie trzeba zmieniać przełożeń do dużych kół ponieważ ma już takie w standardzieDamian pisze: No to napisz proszę czym się różni od produkowanych dziś terenówek japońskich i co powoduje że jest hardkorowcem z krwi i kości tak się wyróżniającym na tle plastiku? Chodzi o przekładnię listwową? Elektronika w napędzie (proteza centralnego, mechanicznego dyfra)? Niezależny zawias z przodu? Masa gruba ponad dwie tony?
Nic odróżniającego od mainstreamu produkowanych dziś 4x4. No chyba że bierzesz pod uwagę pseudoterenowy wygląd, który dostał trailblazer i został nazwany H3![]()
Zawiechę z przodu ma niezależną ale znacznie mocniejszą niż japończyki
opony 265/75R16 nazywasz dużymi?

brak mechanicznej blokady dyfra, którą zastąpiono systemem dohamowywania kół uważasz za przewagę?

zgodzę się tylko w kwestii IFS i tego, że układ jezdny wytrzyma 35 cali bez problemu
ale co z tego, jak elektronika w napędzie dyskwalifikuje wg mnie auto
i jest paskudny niczym wisior 50-centa

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Re: Hummer H2 H3
Nie żebym jakoś specjalnie tropił, ale tutaj się kolega postarał, żebym nie przeoczył..chera pisze:Nie znudziła Ci się jeszcze walka z wiatrakami....?

'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
Re: Hummer H2 H3
Jest lżejszy o 200kg i krótszy o 40cmDamian pisze: czy lżejszy - raczej masa zbliżona z tego co pamiętam
opony 265/75R16 nazywasz dużymi?
brak mechanicznej blokady dyfra, którą zastąpiono systemem dohamowywania kół uważasz za przewagę?
zgodzę się tylko w kwestii IFS i tego, że układ jezdny wytrzyma 35 cali bez problemu
ale co z tego, jak elektronika w napędzie dyskwalifikuje wg mnie auto
i jest paskudny niczym wisior 50-centa

Sprzedawano w USA w wersji drogowej i off-road. Wersja off-road miała fabrycznie koła 35", komplet osłon i normalną blokadę dyfra (jeśli dobrze doczytałem)

- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Re: Hummer H2 H3
opcjonalnie jest mechaniczna z tyłu, natomiast sama skrzynia rozdzielcza jest sterowana elektronicznie (takie cuś a'la w podobie ETC z disko2, co dohamowywuje koła)
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Re: Hummer H2 H3
Ale chyba tylko w trybie drogowym, a jak zapinasz reduktor to blokuje na sztywnoDamian pisze:opcjonalnie jest mechaniczna z tyłu, natomiast sama skrzynia rozdzielcza jest sterowana elektronicznie (takie cuś a'la w podobie ETC z disko2, co dohamowywuje koła)

- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Re: Hummer H2 H3
z tego co pamiętam, to tam jest rozdział momentu na koła sterowany właśnie elektronicznie i jestem prawie pewien, że nie ma tam mechanicznego dyfra
to znaczy jak zapniesz reduktor (czy tam "lock" włączysz), to masz wtedy rodział równy 50:50, ale jest on właśnie realizowany przez dohamowywanie kół
trzeba by net zgłębić w tej materii, bo ręki sobie uciąć nie dam
to znaczy jak zapniesz reduktor (czy tam "lock" włączysz), to masz wtedy rodział równy 50:50, ale jest on właśnie realizowany przez dohamowywanie kół
trzeba by net zgłębić w tej materii, bo ręki sobie uciąć nie dam
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Re: Hummer H2 H3
Też mi się nie chciało aż tak zagłębiaćDamian pisze: trzeba by net zgłębić w tej materii, bo ręki sobie uciąć nie dam

Przejechałem się tym i pooglądałem jak była okazja i przy bliższym poznaniu sprawia wrażenie solidnego żelaza

W przyszłości będzie to jakaś alternatywa auta w którym nie trzeba będzie wszystkiego przerobić żeby pojechać w teren

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości