Hummer H2 H3

- inne samochody terenowe

Moderator: Marcin-Kraków

BananHD
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 11:36 am
Lokalizacja: Tilburg Holandia

Hummer H2 H3

Post autor: BananHD » pn mar 08, 2010 2:08 am

Witam
Czy ktos z forumowiczow ma Hummer'a H2 lub H3?
Pozdr Banan

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: Hummer H2 H3

Post autor: DamnIt! » pn mar 08, 2010 7:22 am

aż tak zakompleksionych forumowiczów tu nie ma.... :)21
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

BananHD
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 11:36 am
Lokalizacja: Tilburg Holandia

Re: Hummer H2 H3

Post autor: BananHD » pn mar 08, 2010 8:41 am

Hm dziwne dziwne 8)
Pozdr Banan

Awatar użytkownika
SzczesnyLR
Posty: 1823
Rejestracja: pn paź 27, 2008 3:16 pm
Lokalizacja: warszawa

Re: Hummer H2 H3

Post autor: SzczesnyLR » pn mar 08, 2010 10:02 am

jednego takiego widuję
ma nr. HMR :roll:
alkohol , brawura , wypadek

D1,D3...

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Hummer H2 H3

Post autor: Adamo » pn mar 08, 2010 10:12 am

DamnIt! pisze:aż tak zakompleksionych forumowiczów tu nie ma.... :)21
Jechałem H3 i uważam, że to bardzo fajne auto. Fabrycznie jest znacznie lepiej przygotowane do terenu niż inne auta, które można nabyć (z małymi wyjątkami) :)21 Ma solidną konstrukcję, reduktor, mocny zawias ( z tyłu most z blokadą) i duże koła :)2
Po czarnym jeździ fajnie i komfortowo (trochę skacze, bo tył na resorze, a nie jakoś przesadnie).
Fabrycznie ma mocne zderzaki + zaczepy do wyciągania :)2

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Hummer H2 H3

Post autor: Eskapada » pn mar 08, 2010 10:30 am

w 100 % zgadzam się z Adamo - w sumie to razem wtedy przejechaliśmy się tym autem

:)21

H3 mam fajny nie wyżyłowany,nowoczesny, ekonomiczny motor Vortec. W porównaniu do długich auta 4x4 z Japonii to H3 jest autem heavy duty w standardzie. A szpejów jest od groma i ciut, ciut. Zdecydowanie jest lepszym, mocniejszym autem niż konkurencyjna Toyota FJ
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Hummer H2 H3

Post autor: Adamo » pn mar 08, 2010 11:49 am

..., a tak robią H3 po zmianie opon
http://www.youtube.com/user/HummerH3Driver
:)21

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: Hummer H2 H3

Post autor: DamnIt! » pn mar 08, 2010 12:03 pm

Biorąc pod uwagę polskie warunki - H2/H3 jest jeszcze bardziej absurdalny od "terenówek" spod znaku ałdi/porsze/bmw. I to nawet pomimo tego, że w każdym warzywniaku leży przecież full szpejów do tego, jakże popularnego na naszych drogach, samochodu. :wink:

Ale oczywiście jak kto lubi. Grunt to samozadowolenie :)2
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Hummer H2 H3

Post autor: Adamo » pn mar 08, 2010 12:13 pm

DamnIt! pisze:Biorąc pod uwagę polskie warunki - H2/H3 jest jeszcze bardziej absurdalny od "terenówek" spod znaku ałdi/porsze/bmw. I to nawet pomimo tego, że w każdym warzywniaku leży przecież full szpejów do tego, jakże popularnego na naszych drogach, samochodu. :wink:

Ale oczywiście jak kto lubi. Grunt to samozadowolenie :)2
H2 to i owszem... ale napisz proszę co jest nie tak z H3, bo ja się nie znam i nie mogę się dopatrzeć...

BananHD
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 11:36 am
Lokalizacja: Tilburg Holandia

Re: Hummer H2 H3

Post autor: BananHD » pn mar 08, 2010 1:13 pm

Adamo pisze:
DamnIt! pisze:Biorąc pod uwagę polskie warunki - H2/H3 jest jeszcze bardziej absurdalny od "terenówek" spod znaku ałdi/porsze/bmw. I to nawet pomimo tego, że w każdym warzywniaku leży przecież full szpejów do tego, jakże popularnego na naszych drogach, samochodu. :wink:

Ale oczywiście jak kto lubi. Grunt to samozadowolenie :)2
H2 to i owszem... ale napisz proszę co jest nie tak z H3, bo ja się nie znam i nie mogę się dopatrzeć...
No wlasnie o to chodzi ze nikt nie wie o co chodzi :)21
Dobrze sie zastanowic to ktore auto jest "fabrycznie" gotowe w teren hmmm -> RZADNE . Nawet kupujac Wranglera pierwsze co to zmieniamy opony a jak zmienimy opony to i trzeba bedzie podniesc itd itd itd.

A co do terenowek Audi/Porsche/BMW to nie sa terenowki tulko Bulwarowki (nie mylic z Burakowki) :)21
Hummer jest moze wygladem kontrowersyjny ale po zmianaczh opon moze po lifcie bedzie dobrze robil w terenie , mowa o H3 bo H2 z 3 tonami jest za ciezki w bloto.

No i konczac mysle osobiscie ze z Hammerem stalo sie to co z BMW , jezdza nimi dresy i ogolnie ma sie utarlo ze czarne bmw i czarnne szyby a w srodku oprychy. A kupa Hummerow w polsce ma 22 cale kola i szosowe opony i albo jezdza na weselach albo po promenadach. No i chyba juz tak zostanie. I calkowity brak informacji w necie(PL) brak testow terenowych i porownawczych np: Z patrolem , land cruiserm.
Pozdr Banan

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Hummer H2 H3

Post autor: Mroczny » pn mar 08, 2010 1:15 pm

jak się wzbogacę to sobie nabędę..
tylko do pełni szczęścia trzeba po krzaczorach szlachetności lakierowi przydac i można po bułki jeździć

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Re: Hummer H2 H3

Post autor: TomaszRT » pn mar 08, 2010 1:27 pm

BananHD pisze:RZADNE
:o

ŻADNE [cenzura]..

a w temacie, to by się kilka aut, lepiej do terenu fabrycznie przygotowanych niż H3, znalazło..
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Hummer H2 H3

Post autor: GAZFAN » pn mar 08, 2010 1:30 pm

BananHD pisze: RZADNE .
No fakt. coś nieistniejącego nie może dobrze jeździć w terenie :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

BananHD
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 11:36 am
Lokalizacja: Tilburg Holandia

Re: Hummer H2 H3

Post autor: BananHD » pn mar 08, 2010 1:35 pm

TomaszRT pisze:
BananHD pisze:RZADNE
:o

ŻADNE [cenzura]..

a w temacie, to by się kilka aut, lepiej do terenu fabrycznie przygotowanych niż H3, znalazło..
No moze poza Defenderami ale to juz inna para kaloszy , generalnie chodzilo mi ze zeby jezdzic po Terenie to trzeba kilka rzeczy zmienic. Mam nadziej ze ktos wkoncu zdejmie 22 calowe kola zalozy jakies 33" to zrobi w koncu porownanie z jakims Japoncem tak z czystej ciekawosci.

A tak w ramach ciekawostek na H2 potrzebne jest prawojazdy kat C bo on sam wazy 2900 kg + cos kolo 900 ladownosci to mnie jakby nie liczyc wychodzi ponad 3,5 tony :o
Pozdr Banan

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Hummer H2 H3

Post autor: Damian » pn mar 08, 2010 2:20 pm

BananHD pisze:H3 mam fajny nie wyżyłowany,nowoczesny, ekonomiczny motor Vortec. W porównaniu do długich auta 4x4 z Japonii to H3 jest autem heavy duty w standardzie.
No to napisz proszę czym się różni od produkowanych dziś terenówek japońskich i co powoduje że jest hardkorowcem z krwi i kości tak się wyróżniającym na tle plastiku? Chodzi o przekładnię listwową? Elektronika w napędzie (proteza centralnego, mechanicznego dyfra)? Niezależny zawias z przodu? Masa gruba ponad dwie tony?

Nic odróżniającego od mainstreamu produkowanych dziś 4x4. No chyba że bierzesz pod uwagę pseudoterenowy wygląd, który dostał trailblazer i został nazwany H3 :)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Hummer H2 H3

Post autor: Adamo » pn mar 08, 2010 2:54 pm

Damian pisze: No to napisz proszę czym się różni od produkowanych dziś terenówek japońskich i co powoduje że jest hardkorowcem z krwi i kości tak się wyróżniającym na tle plastiku? Chodzi o przekładnię listwową? Elektronika w napędzie (proteza centralnego, mechanicznego dyfra)? Niezależny zawias z przodu? Masa gruba ponad dwie tony?

Nic odróżniającego od mainstreamu produkowanych dziś 4x4. No chyba że bierzesz pod uwagę pseudoterenowy wygląd, który dostał trailblazer i został nazwany H3 :)21
Jest mniejszy i lżejszy od patrola, a przy tym nie wybucha mu silnik i nie trzeba zmieniać przełożeń do dużych kół ponieważ ma już takie w standardzie :)21
Zawiechę z przodu ma niezależną ale znacznie mocniejszą niż japończyki :)21

Awatar użytkownika
chera
Posty: 1549
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 7:42 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Hummer H2 H3

Post autor: chera » pn mar 08, 2010 2:56 pm

TomaszRT pisze:
BananHD pisze:RZADNE
:o

ŻADNE [cenzura]..
Nie znudziła Ci się jeszcze walka z wiatrakami....? :)21

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Hummer H2 H3

Post autor: Adamo » pn mar 08, 2010 3:12 pm

BananHD pisze:[Nawet kupujac Wranglera pierwsze co to zmieniamy opony a jak zmienimy opony to i trzeba bedzie podniesc itd itd itd.
Da się kupić wranglera na MT-kach :)21

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Hummer H2 H3

Post autor: Damian » pn mar 08, 2010 3:23 pm

Adamo pisze:
Damian pisze: No to napisz proszę czym się różni od produkowanych dziś terenówek japońskich i co powoduje że jest hardkorowcem z krwi i kości tak się wyróżniającym na tle plastiku? Chodzi o przekładnię listwową? Elektronika w napędzie (proteza centralnego, mechanicznego dyfra)? Niezależny zawias z przodu? Masa gruba ponad dwie tony?

Nic odróżniającego od mainstreamu produkowanych dziś 4x4. No chyba że bierzesz pod uwagę pseudoterenowy wygląd, który dostał trailblazer i został nazwany H3 :)21
Jest mniejszy i lżejszy od patrola, a przy tym nie wybucha mu silnik i nie trzeba zmieniać przełożeń do dużych kół ponieważ ma już takie w standardzie :)21
Zawiechę z przodu ma niezależną ale znacznie mocniejszą niż japończyki :)21
czy lżejszy - raczej masa zbliżona z tego co pamiętam
opony 265/75R16 nazywasz dużymi? :)21
brak mechanicznej blokady dyfra, którą zastąpiono systemem dohamowywania kół uważasz za przewagę? :)23

zgodzę się tylko w kwestii IFS i tego, że układ jezdny wytrzyma 35 cali bez problemu

ale co z tego, jak elektronika w napędzie dyskwalifikuje wg mnie auto
i jest paskudny niczym wisior 50-centa :)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Re: Hummer H2 H3

Post autor: TomaszRT » pn mar 08, 2010 4:19 pm

chera pisze:Nie znudziła Ci się jeszcze walka z wiatrakami....? :)21
Nie żebym jakoś specjalnie tropił, ale tutaj się kolega postarał, żebym nie przeoczył..
:)21
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Hummer H2 H3

Post autor: Adamo » pn mar 08, 2010 4:22 pm

Damian pisze: czy lżejszy - raczej masa zbliżona z tego co pamiętam
opony 265/75R16 nazywasz dużymi? :)21
brak mechanicznej blokady dyfra, którą zastąpiono systemem dohamowywania kół uważasz za przewagę? :)23

zgodzę się tylko w kwestii IFS i tego, że układ jezdny wytrzyma 35 cali bez problemu

ale co z tego, jak elektronika w napędzie dyskwalifikuje wg mnie auto
i jest paskudny niczym wisior 50-centa :)21
Jest lżejszy o 200kg i krótszy o 40cm :)21
Sprzedawano w USA w wersji drogowej i off-road. Wersja off-road miała fabrycznie koła 35", komplet osłon i normalną blokadę dyfra (jeśli dobrze doczytałem) :)21

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Hummer H2 H3

Post autor: Damian » pn mar 08, 2010 4:25 pm

opcjonalnie jest mechaniczna z tyłu, natomiast sama skrzynia rozdzielcza jest sterowana elektronicznie (takie cuś a'la w podobie ETC z disko2, co dohamowywuje koła)
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Hummer H2 H3

Post autor: Adamo » pn mar 08, 2010 4:37 pm

Damian pisze:opcjonalnie jest mechaniczna z tyłu, natomiast sama skrzynia rozdzielcza jest sterowana elektronicznie (takie cuś a'la w podobie ETC z disko2, co dohamowywuje koła)
Ale chyba tylko w trybie drogowym, a jak zapinasz reduktor to blokuje na sztywno :roll:

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Hummer H2 H3

Post autor: Damian » pn mar 08, 2010 4:40 pm

z tego co pamiętam, to tam jest rozdział momentu na koła sterowany właśnie elektronicznie i jestem prawie pewien, że nie ma tam mechanicznego dyfra
to znaczy jak zapniesz reduktor (czy tam "lock" włączysz), to masz wtedy rodział równy 50:50, ale jest on właśnie realizowany przez dohamowywanie kół

trzeba by net zgłębić w tej materii, bo ręki sobie uciąć nie dam
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Hummer H2 H3

Post autor: Adamo » pn mar 08, 2010 4:47 pm

Damian pisze: trzeba by net zgłębić w tej materii, bo ręki sobie uciąć nie dam
Też mi się nie chciało aż tak zagłębiać :)21
Przejechałem się tym i pooglądałem jak była okazja i przy bliższym poznaniu sprawia wrażenie solidnego żelaza :)2
W przyszłości będzie to jakaś alternatywa auta w którym nie trzeba będzie wszystkiego przerobić żeby pojechać w teren :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne samochodziki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości