rama z patrola k260 w wersji długiej, na co zwrócić szczególną uwagę w momencie oględzin, co jest typową bolączką tych ram ? bo że ma nie być zgnita to wiadomo

jakby ktoś mógł scalić ten temat razem z tematem o reduktorze
Moderator: Marcin-Kraków
wagasebeks pisze: co jest typową bolączką tych ram ?
Gwoli obiektywizmu trzeba jednak zauważyć, że niezajebliwość tejże wynika z masywnej konstrukcji, a zatem związane jest z wagą. Wiadomo wszak, że z g.wna bata nie ukręciszDamian pisze:wagasebeks pisze: co jest typową bolączką tych ram ?
nie odkształcasebeks pisze:
aha jeszcze jedno pytanie, skoro jest dobra to mam rozumieć że się nie odkształca ?
Jakub PAJERO 2.5TD pisze:Zastosuj ramę od GR-a, bo jest dużo lepsza od K260, i trwalsza. Zapodaj mosty od GR-a i będziesz miał furę pewną. Resory sobie odpuść, bo się do niczego nie nadają.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości