
Pozdrawiam.
Moderator: Marcin-Kraków
Niech podepną audi do kompa i będą wiedzieli co jestJogi4x4 pisze:Dzięki, to może coś podpowie, tylko że tamto Audi nie było chipowane, ale zimny lut może jest. Ale wątpię żeby udało się je naprawić do piątku, więc raczej tylko laweta do domu no chyba że jakiś zdolny mechanik z Wroclawia ogarnie to jutro i będzie miał uszkodzoną część
Jutro jakoś go dokulają do VAGa.Wieśmak pisze:Podepnijcie pod VAGa to się coś rozjaśni, może wystarczy wykasować błędy i do domu dojedzie
BTW 2,5 V6 TDI z automatem mają opinię wyjątkowego szitu
takie auto nigdy nie istniałoJogi4x4 pisze: a więc tak auto to Audi A4 1993r. datowane na 1994r. więc początek produkcji, silnik 2.5TDI R5, skrzynia automatyczna.
bla bla blaWieśmak pisze:Podepnijcie pod VAGa to się coś rozjaśni, może wystarczy wykasować błędy i do domu dojedzie
BTW 2,5 V6 TDI z automatem mają opinię wyjątkowego szitu
gosc pisze:bla bla blaWieśmak pisze:Podepnijcie pod VAGa to się coś rozjaśni, może wystarczy wykasować błędy i do domu dojedzie
BTW 2,5 V6 TDI z automatem mają opinię wyjątkowego szitu![]()
![]()
A to niby tylko w autach z 2,5 tdi kręca liczniki?gosc pisze:bo ktos tam kiedys powiedzial ... ludzie kupuja mazenia z przebiegiem 160kkm ktore maja zeczywiscie 500kkm , druga sprawa ze ten silnik wymaga specjalnego oleju a ludzie byle gowno ;leja apuzniej jest placz ze audi sie popsulo
gosc pisze:bo ktos tam kiedys powiedzial ... ludzie kupuja mazenia z przebiegiem 160kkm ktore maja zeczywiscie 500kkm , druga sprawa ze ten silnik wymaga specjalnego oleju a ludzie byle gowno ;leja apuzniej jest placz ze audi sie popsulo
po trzech miesiącach to se już pewnie chłop poradziłKJarosław pisze:Ale bzdury gadacie, koledze zapewne chodzi o audi 100 C4 , bo A4 w 93r nie było a z rzędowym dizlem R5 to nawet w ogóle. Co do silnika R% w tym audi to najbardziej niezawodna i ekonomiczna jednostka w historii marki, posiadacze nowych modeli do dziś tęsknią za takim oszczędnym i niezawodnym motorem. Co do skrzyni to na moje oko weszła w tryb awaryjny, jeśli nie masz Vag-a warto by zdjąć klemę i przejżyć przekaźniki i bezpieczniki , może coś zwyczajnie nie łączy.
normalne . wałki w 2.5 v6 wycierają się przy stosowaniu longllajfa lub jak ktoś nie dba o regularną wymianę oleju.Patry pisze:allroad 2.5TDI 2002r.
przebieg 180000km.
od nowości full syntetyk, wymiana z filtrem co 10000km
auto chipowane na ok. 220km.
wałki igła.
cuda
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość