Hej! generalnie dobre i wdzięczne motocykle ale pod paroma warunkami: masz czas i trochę zapału by dokładnie go wyremontować i zrobisz to sam a nie zapłacisz jakiemuś frajerowi co partaczkę odwali...
Jeśli nie chcesz zbyt dużo kasy wydawać na części to polecam zakup K750, M72 ma wysokie ceny części wogule a już w szczególności blacharskich; MW750 to drogie części mechaniczne (mechanizm różnicowy)... ale tak czy siak części są łatwodostępne... hieny boxerowe też
Jeśli masz jakiekolwiek pojęcie o mechanice nie kupuj sprzęta "po generalnym remoncie" - i tak będziesz musiał go przeprowadzić we własnym zakresie; okaże że i tak wszystko jest do zrobienia; za wyremontowaną kachę płacisz około 6kPLN a za szrota z papierami w miarę kompletnego - 1,8 kPLN, a kapitalny remont silnika, skrzyni i przekładni napędowej to kwota rzędu 3kPLN.
Po tak przeprowadzonym remoncie możesz być pewien że moto odwdzięczy się bezproblemową jazdą (na mojej poprzedniej emce wykręciłem 40tys. km, codziennie przez 3 lata - dojezdzałem nią do pracy i wszędzie gdzie chciałem jechać; całe lato solo, a całą zimę z wózkiem) i gdyby nie pieprzony skodziarz co wymusił pierwszeństwo bym dalej nią śmigał

a tak emka poszła na części...

teraz śmigam nową
Dolnozaworowe stosowane w tych motocyklach silniki są proste w budowie, pozbawione zbędnych części, charakteryzują się też dobrym momentem obrotowym przy niskich obrotach.
Dla ludków lubiących grzebać przy sprzęcie modyfikując jego osiągi motocykle te stwarzają możliwość dużej kombinacji zarówno w przełożenia skrzyni biegów (np. szybka czwórka zakładana do pasującej skrzyni od dniepra) jak i przekładnię napędową (szybka przekładnia 9-tka) co pozwala na całkiem przyzwoite osiągi na szosie
uff... ale referat mi wyszedł ... hehehe jak jakieś dokładne informacje itp. to wal na priv... bo temat mało ofrołdowy

i zaraz się kasztany zlecą
Ruskimi Boxerami zajmuję się od "paru" latek, zawsze chętnie służę pomocą
