





Jak ktoś ma pomysły gdzie znajdę taką ksiażeczke mundrą to plis o namiar. Jak na razie "zwykłe" szukanie nie dało rezultatów

Moderator: Marcin-Kraków
Wiesz to jeden z pokolenia dzieci neostradyMroczny pisze:młody sam internetu nie ogarnie?
Powolipavvel pisze:moze mi gdziesik taka sie wala w oryginale co to sie dostaje i chyba jeszcze jakis schowek kolo biegow takie ekstras a i moze ksiazka gwarancyjna![]()
![]()
![]()
Nie tedy droga . jezeli odcinasz zasilanie na wlaczniku to powinna sie zatrzymac . Wedle mnie przekaznik sie zwarlPiRoman pisze:W mechaniźmie kręcącym wycieraczką jest taki blaszkowaty styk, który jest rozłączany pewnie jakimś mimośrodem. Podaje on prąd na silnik. Jeśli podamy tylko włącznikiem impuls, to mechanizm ten pozwala wykonać wycieraczce jedno machniecie i rozłącza zasilanie jak wycieraczka jest w pozycji parkowania. Jeśli włączymy wycieraczke na prace ciągłą, to prąd jest jeszcze podawany dodatkową ścieżką/kabelkiem/zaciskiem co tam w tej skodzie jest i kręci sinikiem mimo odcinanai zasilania przez ten styk. I teraz, jeśli jest coś wyrobione/wytarte/odgięte/zużyte, to ten zacisk czasem rozepnie wycieraczkę, a czasem nie zdąży, bo wycieraczka z rozpędu przeleci przez ten punkt odłączenia i leci następny cykl.
Zrób test, przytrzymaj wycieraczke lekko ręką, daj jej opór ciut wiekszy niż sucha szyba, jest szansa, że sie zatrzyma tak jak trzeba.
Jak zaradzić:
1. Wymienić mechanizm na nowy/nowy lub nowy/używany byle sprawny.
2. Rozebrać odgiąć/dogiąć/doszlifować/dociąć, poskłądać i wrócic do pkt 1.
3. Olać i ten bezpiecznik zutylizować w najbliższym punkcie utylizacji bezpieczników.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość