

Moderator: Marcin-Kraków
Poszukaj jak powinny wyglądać logi z komputera. Przy niewprawnej wymianie rozrządu podobnież można coś przestawić i może źle palić, na kompie wyjdzie. Niestety nie wystarczy zczytanie tego co wyświetla climatronik (o dziwo dość dużo potrafi wyświetlić). Na jakimś forumie audicowym jest wszystko co i jak. Co do zapierdalania to też mnie zaskoczył, niby demonem nie jest, ale elastyczność jest wystarczająca. Do tego przy 180 km/h można spokojnie i niezbyt głośno rozmawiać z pasażerami na tylnej kanapie. Przy 200 prowadzi się poprawnie.daniel b pisze:Pytam się bo mam taką od roku i doprowadzam ją do normalnego stanu po poprzednim właścicielu.Ma przejechane 406tyś z czego ja zrobiłem 60Jedyny problem to ,że cieżko pali, trzeba nim przez parę sekund pokręcić Jak to sprawdzić czemu ?Jeżeli chodzi o auto to miałem już troche złomów ,ale ten bije je strasznie ,but niemiłosierny jak na tą jednostkę .Na liczniku 240km ,a ja po 220km miałem jeszcze gaz ,ale dalsze szarże sobie odpuściłem
Jak ktoś wie coś na temat tego palenia niech się wypowie
Grześ K. pisze:A, to reklama samochodu niepotrzebna jest. Może paliwo się cofa? A nie ma pęcherzyków powietrza w przewodzie paliwa od filtra do pompy - ja mam założoną przezroczystą i widać paliwo. Miałem jakieś nieszczelności i też trzeba było pokręcić ale zaraz po zakupie zmieniałem rozrząd i mechanik zrobił i to za jednym razem wiec nie za bardzo pamiętam bo to już ze 2 lata minęły.
kmb1 pisze:z tego co pamiętam to na pompie masz fasolki i przestawiasz.
Kumpel ma taka zrobioną na 170 km
a drugi w parchu na tym motorze uzyskał ponad 200km!
Bardzo fajny silnik i podatny na modyfikacje, jak zdrowy i ktoś zadba o niego to będzie służył latami
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość