Wachacze
Moderator: Marcin-Kraków
- Paweł Cybulski
- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
Wachacze
Czy ktoś orientuje sie może jaka jest cena wachaczy? Chodzi mi o jakies ktore da sie zaadoptowac do suki. Z góry dziękuje za odpowiedz.
-
-
- Posty: 100
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 7:00 pm
- Lokalizacja: K R A K Ó W
- Paweł Cybulski
- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
jaki chcesz wachac, bo wachaczy to jest pare rodzajow.... nawet jesli wzdluzny to dopasujesz z byle czego terenowego, musisz i tak robic nowe mocowania itp...sporo babrania sie, ale jesli Ci sie chce to ok 

Monterey RS 3,5
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged
- Paweł Cybulski
- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
zalezy jak go bedziesz mocowac, jelsi bedzie szedl pod mostem (nppatrol, toy lj70) to dobrze zeby byl kuty, musi wytrzymywac mocne wyjeby., jelsi mocowanie zrobisz jak na zdjeciu kore wkleilem to mozna je wykonac z innego materialu...wymysl sobie koncepcje najpierw, potem szukaj z czego by sie dalo to zrobic..jesli masz pomyslo plan suki na sprezynie to zabierz sie najpierw do projektu, ktory umozliwi Ci dobranie potrzebnych elementow i pomoze Ci wybrac najwlasciwsze rozwiazania.
Monterey RS 3,5
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged
- Paweł Cybulski
- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
- Paweł Cybulski
- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
- Paweł Cybulski
- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
- LSD
-
- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
- Kontaktowanie:
Przykładowa cena wahacza od Gr. Japan Cars - 900 pln, używki po 300 - 500 pln, oryginały - nie chciałbyś wiedzieć. Ceny oczywiście za sztukę. Więc lepiej chyba kombinować z jakiś profili, bo może się okazać że za wahacze z osprzętem zapłacisz więcej niż warta jest suka. 

Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
- Paweł Cybulski
- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
- LSD
-
- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
- Kontaktowanie:
Na tym zdjęciu, to zastosowano rury. Nie jestem przekonany do takiej konstrukcji. Owszem jeżeli chodzi o siły działające na wahacz podczas jazdy, to spoko wytrzyma. Obawaiłbym się jednak, że jak w coś wahaczem uderzysz to go wygniesz. Rura jest mało doporna na punktowe uderzenia (np. najechanie na kamień). Można ewentualnie ją wzmocnić, naspawać od spodu kątownik(kątem do dołu), da to pewne zabezpieczenie przed uszkoszeniem. Niestety nadal nie będzie to tak wytrzymałe jak kuta laga 

Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
- Szarbia
-
- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
- Kontaktowanie:
Widzialem kiedys na szrocie jakies Volvo chyba 740 i ono mialo wahacze z tylu do mostu.Paweł Cybulski pisze:a czy jakies osobowki maja wachacze kute?
Na wahaczach lezaly sprezyny (obok mostu).
Wahacze byly mocowane pod most po jednym sinenbloku.
Na gorze mostu byly oczywiscie dodatkowe drazki reakcyjne (jak w Poldolocie).
- Paweł Cybulski
- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
- Szarbia
-
- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
- Kontaktowanie:
Moze zamiast tych rur dac dwuteuwke do takiego wlasnie ukladu po calej dlugosci,lsd team pisze:Na tym zdjęciu, to zastosowano rury. Nie jestem przekonany do takiej konstrukcji. Owszem jeżeli chodzi o siły działające na wahacz podczas jazdy, to spoko wytrzyma. Obawaiłbym się jednak, że jak w coś wahaczem uderzysz to go wygniesz. Rura jest mało doporna na punktowe uderzenia (np. najechanie na kamień). Można ewentualnie ją wzmocnić, naspawać od spodu kątownik(kątem do dołu), da to pewne zabezpieczenie przed uszkoszeniem. Niestety nadal nie będzie to tak wytrzymałe jak kuta laga
z tym, ze przy ramie podciac skosnie do ksztaltu teuwki.
(Ja nie krytykuje tyko zastanawiam sie)
- Paweł Cybulski
- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
- Szarbia
-
- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
- Kontaktowanie:
Nie chodzi mi o rozlaczenie tylko skosne sciecie bo im blizej ramy to mniejsze sily dzialaja i ksztalt dwuteuwki nie jest juz potrzebny.Paweł Cybulski pisze:jest to rozwiązanie, ale co na tym rozłączeniu przy moście byś dospawał do dwuteowki-drógą dwuteowke scieta pod katem?
Po prostu dwuteuwka sklada sie z dwoch teuwek i jak ja skosnie zetniesz na koncu to na tym koncu bedzie teuwka.
- Paweł Cybulski
- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
- Paweł Cybulski
- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości