Expert/Scudo vs Trafic
Moderator: Marcin-Kraków
Expert/Scudo vs Trafic
Potrzebuję wozidła elementów w miarę długich (2-2,5 mb) i czasem szerokich ( 0,6-1,2 mb) po mieście. Budżet na to cirka 20 kPLN.
Kangoo long jest za mały na długość, mały Sprinter i Vito nieekonomiczne. Rozważania idą w kierunku Expert/Scudo long 2,0 JTD/2,0 HDI.
Priorytetem jest ekonomia - a tu w kwitach mały Trafic L1H1 1,9 dCi tyle samo spala, a jest numer większy. Wieść niesie, że to wysokich lotów padlina w ładnym opakowaniu.
O czym nie wiem, drodzy użytkownicy takich sprzętów co moglibyście podpowiedzieć?
P.S. Kasztaniarzom polecam ciekawsze wątki
Kangoo long jest za mały na długość, mały Sprinter i Vito nieekonomiczne. Rozważania idą w kierunku Expert/Scudo long 2,0 JTD/2,0 HDI.
Priorytetem jest ekonomia - a tu w kwitach mały Trafic L1H1 1,9 dCi tyle samo spala, a jest numer większy. Wieść niesie, że to wysokich lotów padlina w ładnym opakowaniu.
O czym nie wiem, drodzy użytkownicy takich sprzętów co moglibyście podpowiedzieć?
P.S. Kasztaniarzom polecam ciekawsze wątki
Ostatnio zmieniony sob sty 07, 2012 8:51 pm przez lech., łącznie zmieniany 1 raz.
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Expert/Scudo vs Trafic
scudo to już będzie rzęch stary
trafic fajnie jezdzi ale wg relacji posiadaczy jebie się wszystko.
trafic fajnie jezdzi ale wg relacji posiadaczy jebie się wszystko.
#noichuj
Re: Expert/Scudo vs Trafic
jak chcesz mieć spokój to kup se T-4 w dobrym stanie
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Expert/Scudo vs Trafic
T4 nie mieścił mi się w 10l/100 km, abstrahując od budżetu.....
Kangury mieszczą mi się w 6,5 ba, poza miastem nawet 4,8 na setkę, ale są numer za małe....
Myślę o wozidle podobnym do tego...
http://otomoto.pl/citroen-jumpy-blaszak ... 92471.html

Kangury mieszczą mi się w 6,5 ba, poza miastem nawet 4,8 na setkę, ale są numer za małe....
Myślę o wozidle podobnym do tego...
http://otomoto.pl/citroen-jumpy-blaszak ... 92471.html
- wojtek_kom
-
- Posty: 3678
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Expert/Scudo vs Trafic
Po usunięciu kontrolek, jest okczesław&jarząbek pisze: trafic fajnie jezdzi ale wg relacji posiadaczy jebie się wszystko.

Nissan-y
Re: Expert/Scudo vs Trafic
To sprawdź jeszcze jaki wymiar paki ma caddy maxi. W spalaniu powinien się zmieścić a zawsze to nie franca 

Re: Expert/Scudo vs Trafic
Sprawdzone - 2250mm.
Zasłyszane opinie, że sypie się wszystko tyle, że półkę wyżej/drożej niż w Traficu.
Ale...na rokującą sztukę trzeba 40kPLN. Po co? Skoro można o połowę taniej- przeca i tak do tego nie będę wsiadał.
Zasłyszane opinie, że sypie się wszystko tyle, że półkę wyżej/drożej niż w Traficu.
Ale...na rokującą sztukę trzeba 40kPLN. Po co? Skoro można o połowę taniej- przeca i tak do tego nie będę wsiadał.

Re: Expert/Scudo vs Trafic
kup tego traffica niesponiewieranego i tyle
szczęśliwie czasy vw minęły bezpowrotnie i jeśli nie jesteś miłośnikiem restaurowania 20 letnich t4 po 3 milionach dziurawych kilometrów to kup jak najmłodszy i najlepszy wóz
a bajaczy o awaryjności spytaj - co konkretnie się psuje?
szczęśliwie czasy vw minęły bezpowrotnie i jeśli nie jesteś miłośnikiem restaurowania 20 letnich t4 po 3 milionach dziurawych kilometrów to kup jak najmłodszy i najlepszy wóz
a bajaczy o awaryjności spytaj - co konkretnie się psuje?
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Expert/Scudo vs Trafic
a takiego trafica co widuję często, wcale nie ciężko pracującego dotknęły następujące awarie:
-turbina 2x
-głowica 2x
-wtryski
-sprzęgło
-rozrząd
-abs
-przekładnia kierownicza
i pewnie masa innych które wcale mnie nie interesują więc nie wysilałem się na zapamiętywanie. ale jak nim jezdziłem to zadupcał całkiem znośnie.
-turbina 2x
-głowica 2x
-wtryski
-sprzęgło
-rozrząd
-abs
-przekładnia kierownicza
i pewnie masa innych które wcale mnie nie interesują więc nie wysilałem się na zapamiętywanie. ale jak nim jezdziłem to zadupcał całkiem znośnie.
#noichuj
Re: Expert/Scudo vs Trafic
Do 20 tys to chyba tylko typu Kangoo. Jeśli większy to niestety jest duże ryzyko, że kupisz już zajeżdżony i z każdym będziesz miał problemy, jeśli nie mechaniczne to na pewno z korozją.
Osobiście od PSA trzymałbym się z daleka, ale może to ja tylko miałem pecha.
Może rozważ nieco większego Mastera, Sprintera, LTka. Spalą więcej, ale mają bardzo dobre opinie i są szanse że nawet z dużymi przebiegami jeszcze pojeżdżą. Może też jakiś starszy Transit, silniki 2,5l były bardzo trwałe i ekonomiczne. Rdza niestety pozostanie zawsze problemem.
Osobiście od PSA trzymałbym się z daleka, ale może to ja tylko miałem pecha.
Może rozważ nieco większego Mastera, Sprintera, LTka. Spalą więcej, ale mają bardzo dobre opinie i są szanse że nawet z dużymi przebiegami jeszcze pojeżdżą. Może też jakiś starszy Transit, silniki 2,5l były bardzo trwałe i ekonomiczne. Rdza niestety pozostanie zawsze problemem.
Re: Expert/Scudo vs Trafic
może matoł szoferuje?czesław&jarząbek pisze:a takiego trafica co widuję często, wcale nie ciężko pracującego dotknęły następujące awarie:
-turbina 2x
-głowica 2x
-wtryski
-sprzęgło
-rozrząd
-abs
-przekładnia kierownicza
i pewnie masa innych które wcale mnie nie interesują więc nie wysilałem się na zapamiętywanie. ale jak nim jezdziłem to zadupcał całkiem znośnie.
myślisz, ze równoletni VW jeździłby lepiej? nie sądzę..
i przypomniał się mnie wóz idealnie spełniający warunki: transit. Mam takiego właśnie za 2 dychy (rocznik 06) - mało pali, jedzie fajnie, nie psuje się i jest prosty, tani w serwisie i trwały..
i ma przedni napęd
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Expert/Scudo vs Trafic
ani vw ani sprinter.
ten sam poziom wychujki co przy osobówkach.
ten trafic nie jest złym pomyslem, dużo tego-da się ogarnąć na używkach, nie gnije jak niemce.
transit mały też da radę.
ten sam poziom wychujki co przy osobówkach.
ten trafic nie jest złym pomyslem, dużo tego-da się ogarnąć na używkach, nie gnije jak niemce.
transit mały też da radę.
#noichuj
- Simbus
- jestem tu nowy...
- Posty: 59
- Rejestracja: ndz lip 31, 2011 11:15 am
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: Expert/Scudo vs Trafic
Ducato
I piszę to z pełnym przekonaniem i doświadczeniem na własnej dupie. Miałem Mastera i staram się o tym zapomnieć, było VITO, Partnery i tego chyba nie zapomnę karwa..
Ducato w silniku 100 na łańcuchu.. nie do zaje..


Y61 3.0 Superwinch Talon 14, 33 cale, 2 cale liftu + ...
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Expert/Scudo vs Trafic
Chwila,chwila....
Takie sprzęta to już ćwiczę lub ćwiczyłem...
Czy mały Sprinter, czy mały Transit, czy Vito, czy T4 to wszystko w mieście ponad dychę wsysa.
Czy jest na sali ktoś ujeżdżający Experta/Scudo? Czy ktoś z kluczykami od Trafica raczy się odezwać?
Zabawa nie jest w stylu --jakbymmiałkasętobymmożekiedyśkupił--, tylko realny zakup wozidła do mielenia po mieście.
No
Takie sprzęta to już ćwiczę lub ćwiczyłem...
Czy mały Sprinter, czy mały Transit, czy Vito, czy T4 to wszystko w mieście ponad dychę wsysa.
Czy jest na sali ktoś ujeżdżający Experta/Scudo? Czy ktoś z kluczykami od Trafica raczy się odezwać?
Zabawa nie jest w stylu --jakbymmiałkasętobymmożekiedyśkupił--, tylko realny zakup wozidła do mielenia po mieście.
No

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Expert/Scudo vs Trafic
a doblo?
jest większe od całego francuskiego i niemieckiego chłamu i robi.
jest większe od całego francuskiego i niemieckiego chłamu i robi.
#noichuj
Re: Expert/Scudo vs Trafic
Cześ...przeca to w longu ma raptem 2 metry paki. 

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Expert/Scudo vs Trafic
"Idealnie spełniający warunki Transit" dwukrotnie wystrzelił z paska rozrządu poniżej interwału wymiany 60 kkm i straciłem cierpliwość do tego traktora. Zważywszy, że wsie japońce z mojej piaskownicy latają po stówie do wymiany to strzał po 40 kkm wyjątkowo mnie zbiesił. Pognałem pierwszemu, który zadzwonił po niego.Mroczny pisze:
i przypomniał się mnie wóz idealnie spełniający warunki: transit. Mam takiego właśnie za 2 dychy (rocznik 06) - mało pali, jedzie fajnie, nie psuje się i jest prosty, tani w serwisie i trwały..
i ma przedni napęd
Re: Expert/Scudo vs Trafic
Lublin był ćwiczony, maestro. W 14-stu się nie mieściłczesław&jarząbek pisze:to se lublina kup po taniości

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Expert/Scudo vs Trafic
zacznij trolom płacić pensje to ci zużycie spadnie 
14 to avia a31 paliła

14 to avia a31 paliła
#noichuj
Re: Expert/Scudo vs Trafic
Nie ma opcji.
Kiedyś przelatywałem PL Sprinterem 212D pomiędzy 10 a 11l/100.
Mój artysta poniżej 10 zejdzie na takiej trasie. Ba, potrafi jeszcze przy tym 2 tony przywlec. Mam oczy takie
jak widzę wyładunek.

Kiedyś przelatywałem PL Sprinterem 212D pomiędzy 10 a 11l/100.
Mój artysta poniżej 10 zejdzie na takiej trasie. Ba, potrafi jeszcze przy tym 2 tony przywlec. Mam oczy takie

Re: Expert/Scudo vs Trafic
Ja ujeżdżałem beukota 806 - cywilna wersja Experta... jeździło się tym fajnie, awaryjne to to nie było nic a nic paliło ca 7,5 l/100km z silnikiem 2,1Td., nigdy z reszta nie mogłem złego słowa powiedzieć na temat PSA. Co do reniferów to trzymałbym się od tego z daleka.lech&j12 pisze:Chwila,chwila....
Takie sprzęta to już ćwiczę lub ćwiczyłem...
Czy mały Sprinter, czy mały Transit, czy Vito, czy T4 to wszystko w mieście ponad dychę wsysa.
Czy jest na sali ktoś ujeżdżający Experta/Scudo? Czy ktoś z kluczykami od Trafica raczy się odezwać?
Zabawa nie jest w stylu --jakbymmiałkasętobymmożekiedyśkupił--, tylko realny zakup wozidła do mielenia po mieście.
No
Bierz życie tak by na Twoim pogrzebie nawet grabarz płakał...
Re: Expert/Scudo vs Trafic
jaki silnik był tak awaryjny? może coś nie teges było z nim..lech&j12 pisze:"Idealnie spełniający warunki Transit" dwukrotnie wystrzelił z paska rozrządu poniżej interwału wymiany 60 kkm i straciłem cierpliwość do tego traktora. Zważywszy, że wsie japońce z mojej piaskownicy latają po stówie do wymiany to strzał po 40 kkm wyjątkowo mnie zbiesił. Pognałem pierwszemu, który zadzwonił po niego.Mroczny pisze:
i przypomniał się mnie wóz idealnie spełniający warunki: transit. Mam takiego właśnie za 2 dychy (rocznik 06) - mało pali, jedzie fajnie, nie psuje się i jest prosty, tani w serwisie i trwały..
i ma przedni napęd
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość