BMW E-38

- inne samochody terenowe

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

BMW E-38

Post autor: Student » czw lut 02, 2012 9:42 am

Siema, takie pytanie, siódemka 4.0

jeszcze mi jej kotleś nie zlawetował, ale zapytać można :)21

z nienacka wyłączyła lewe cztery cylindry.

pytam, bo może to jakaś bardziej standartowa przypadłość?

:)21

Awatar użytkownika
Grzywacki
Posty: 448
Rejestracja: śr lis 12, 2003 3:12 pm
Lokalizacja: Warszawa - Poznań - Gliwice

Re: BMW E-38

Post autor: Grzywacki » czw lut 02, 2012 11:03 am

Siema,
Potrafią padać cewki, ale 4 na raz wątpliwe.
sprawdź masę na wiązce po stronie która nie robi.
Paliwo wykluczone - jest jedna listwa.
Sterownik DME jest jeden na cały bałagan więc raczej wykluczone,
ale jakbyś miał na podmianę było by pewniej.

Pozdr
A.
Patrol Y60 V8 long 1990r.

Awatar użytkownika
Bernard_er
 
 
Posty: 175
Rejestracja: pt mar 11, 2005 11:13 pm
Lokalizacja: Staszów

Re: BMW E-38

Post autor: Bernard_er » czw lut 02, 2012 1:56 pm

VAZ 21214

Awatar użytkownika
sebeks
 
 
Posty: 6315
Rejestracja: pn maja 12, 2008 5:59 pm
Lokalizacja: Komuna w około i jeszcze raz wszędzie komuna...

Re: BMW E-38

Post autor: sebeks » czw lut 02, 2012 6:35 pm

Szukałbym braku zasilania cewek zapłonowych lub wtryskiwaczy, w 99% samochodów sterowane są masą. Cewki ( lub wtryski) będą zasilane wspólnie +12 z jednego przewodu. Jeszcze w ramach ścisłości, może lecieć osobny przewód +12 dla cewek i osobny +12 do wtrysków.
Był:Tarpan 1,5 OHV->1,4 DOHC->1,6 DOHC->1,8T DOHC
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW E-38

Post autor: gri74 » czw lut 02, 2012 6:53 pm

odpowiedni komp powinien zdiagnozować temat bez pudła
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Grzywacki
Posty: 448
Rejestracja: śr lis 12, 2003 3:12 pm
Lokalizacja: Warszawa - Poznań - Gliwice

Re: BMW E-38

Post autor: Grzywacki » ndz mar 11, 2012 10:40 pm

Siema,

i jak z tą bejcą, dałeś radę czy nie podniosłeś rękawicy?

Pozdr.
A.
Patrol Y60 V8 long 1990r.

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Re: BMW E-38

Post autor: Student » wt mar 13, 2012 1:56 pm

Się temat trochę rozmył, bo przywieźli mi ją dopiero w tę niedzielę.

A, że wypadła z grafiku wtedy, to będę ją wstawiał na warstat dopiero w następnym tygodniu.

Moge dać znac co ją bolało jak opanuję :)21

Awatar użytkownika
Grzywacki
Posty: 448
Rejestracja: śr lis 12, 2003 3:12 pm
Lokalizacja: Warszawa - Poznań - Gliwice

Re: BMW E-38

Post autor: Grzywacki » wt mar 13, 2012 2:30 pm

Dawaj dawaj,

każde info w temacie M60 lub M62 jest cenne :wink:

Pozdr.
A.
Patrol Y60 V8 long 1990r.

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Re: BMW E-38

Post autor: Student » czw kwie 19, 2012 6:49 pm

sprawa prosta jak jebanie :wink:

lewa lambda sie wysrała i dlatemu motór kulał :)21

Temat dawno opanowany, ale se przypomniałem, to piszę :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne samochodziki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość