Strona 1 z 1

XC 90 - kod ECM 7700

: wt lut 19, 2013 9:52 pm
autor: rafi 109
Witam.. .
poszukuję pilnie info na temat kodu ECM 7700 - błąd komunikacji sterownika ECM , auto to Volvo XC 90 2008r, 170.000 km.
najechane...
autko zakupione w styczniu , po 3 tyg wywalił kontrolkę i coś przestało normalnie jździć... silnik coś się przymula, po podłączeniu do kompa 3-4 błędy - zawsze ECM 7700 oraz inne wskazujące na sondę lambda i przepływkę,
jedno i drugie wymienione na nowe, błędy skasowane, a za chwilę to samo...
auto kupione od handlarza, było bite, czy ktoś ma jakąś wiedzę na temat jak się dziada pozbyć ?, co może być faktyczną przyczyną tego błędu, i jak się z ty uporać...
Plisss..... ?? ?? ?? :)16

Re: XC 90 - kod ECM 7700

: wt lut 19, 2013 10:33 pm
autor: sebeks
może byś tak jeszcze dodał co pod maską siedzi, bo jak wróżyć z fusów to do wróżki :)21

Re: XC 90 - kod ECM 7700

: śr lut 20, 2013 10:11 am
autor: rafi 109
sorrry... :oops:
dizel D5 , 2,4l

Re: XC 90 - kod ECM 7700

: śr lut 20, 2013 10:16 am
autor: sebeks
Sprawdź czy sztanga od turbiny lekko chodzi, czy się nie przycina bo może mieć wtedy słabe doładowanie (najlepiej jeszcze przez interfejs podejrzeć stopień doładowania silnika, nie znam interfejsu volvo ale powinny być tam jakieś bloki pomiarowe i któryś powinien pokazywać ciśnienie w dolocie). Jak nie to, to sprawdziłbym DPF.

Re: XC 90 - kod ECM 7700

: śr lut 20, 2013 10:34 am
autor: rafi 109
dzięki... zawsze jakiś to ślad jest...
idę oglądać :)2
przy okazji wydruki :
ECM 7700
ECM 135F
ECM 28E0
lub inny
ECM 7700
ECM 135F
ECM 2810
i kolejny:
ECM 7700
ECM 135F
ECM 1D00

Re: XC 90 - kod ECM 7700

: śr lut 20, 2013 1:56 pm
autor: Wojtek_W
Pogoglaj bo na szybko to dosc popoularna dusterjka w d5

Nie mialem i nie znam sie. Ale tak w google z nudow wrzucilem i wynikow sporo. Mozliwe,ze ktos znalazl rozwiazanie.

Re: XC 90 - kod ECM 7700

: czw lut 21, 2013 5:23 pm
autor: rafi 109
goglałem...
i jak sporo wyników , to są one porażające... :)9

Re: XC 90 - kod ECM 7700

: pt lut 22, 2013 12:05 am
autor: sebeks
oj tam, zacznij od sprawdzenia ładowania turbiny a jak nie ona to DPF. I już masz wykluczone jakieś 70% możliwości. Najwięcej miesza zawsze DPF bo obieg powietrza i spalin nie jest taki jak powinien być przy zapchanym i często pojawiają się jakieś kompletnie z dupy wzięte błędy.