Witam czasami po rozpięciu napędów dochodzi dziwne pstrykanie z prawego koła. Dziś odkręciłem tęn dekielek maskujący sprzegiełko. Pytanie 1: Czy ten mechanizm może ruszać się do góry i na boki?
Pytanie2: Jesli to jest jakaś usterka to czy opłaca się ja naprawiac czy wymienia się całe sprzegiełka?
Pytanie3: Czy lepsze są sprzegiełka manualnei dlaczego?
Pozdrawiam
Feroza - automatyczne sprzegiełka
Moderator: s3R
Feroza - automatyczne sprzegiełka
Frontera sport 2.8 tdi
Volvo XC 90 2.4 D5
Chrysler Pacifica 3,5
Yamaha Maxim 900
Volvo XC 90 2.4 D5
Chrysler Pacifica 3,5
Yamaha Maxim 900
Ad 3 - manuale są lapsze bo nie mają tendencji do psucia się w najmniej oczekiwanym momencie, poza tym na manualu możesz jechać z załaczonym reduktorem bez załaczonego przodu ( przydatne np. przy podjeździe gdy ciągniesz przyczepkę )
Ad 2 - to zależy co się urwało, wygięło itp. jeśli masz dostęp do używek lub/i ewenualnie chce ci się to naprawiać to można ale lepiej zamienić na manuale.
Ad 1 - nie powinien
Ad 2 - to zależy co się urwało, wygięło itp. jeśli masz dostęp do używek lub/i ewenualnie chce ci się to naprawiać to można ale lepiej zamienić na manuale.
Ad 1 - nie powinien
Witam
Miałem to samo, delikatne strzelanko w prawym kole. Pojechałem do mechanika przesmarowali naprawili (prostowali blaszki ) i poradzili manulae. Ale ja co tam jak sie zepsują to się będę martwił. No i walnał prawy automat między jednym a drugim wjazdem w teren...ledwo wyjechałem z błotka.
Wymieniłem na manuale i jest spoczko i pewnie.
pozdro
Miałem to samo, delikatne strzelanko w prawym kole. Pojechałem do mechanika przesmarowali naprawili (prostowali blaszki ) i poradzili manulae. Ale ja co tam jak sie zepsują to się będę martwił. No i walnał prawy automat między jednym a drugim wjazdem w teren...ledwo wyjechałem z błotka.
Wymieniłem na manuale i jest spoczko i pewnie.
pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości