Intercooler

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

Awatar użytkownika
Ojo
 
 
Posty: 210
Rejestracja: pn sie 14, 2006 6:51 pm
Lokalizacja: Warmia

Intercooler

Post autor: Ojo » pn lut 04, 2008 11:11 am

Potrzebne mi sa fotografie komory silnika rockiego z intercoolerem.
Gdyby któryś z kolegów..... byłbym wdzięczny :D
Borowiackie Stowarzyszenie Driftingu Polnego

Awatar użytkownika
rockold
Posty: 345
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 8:47 pm
Lokalizacja: Alfredówka

Post autor: rockold » wt lut 05, 2008 10:52 am

Proszę bardzo:

Obrazek
Obrazek

jakby trzeba było coś jeszcze to pisz...

Awatar użytkownika
Ojo
 
 
Posty: 210
Rejestracja: pn sie 14, 2006 6:51 pm
Lokalizacja: Warmia

Post autor: Ojo » wt lut 05, 2008 8:17 pm

Dzięki piekne...
Zastanawiam sie czy nie dołożyć do mojego Td literki i.
Jakbyś mógł pstryknąc pod tym kątem parę fotek moja wdzięczność byłaby jeszcze większa :)
A jakbyś miał jakieś sugestie.... to też chętnie....
Borowiackie Stowarzyszenie Driftingu Polnego

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » wt lut 05, 2008 9:18 pm

Ojo,inna atrapa,pas przedni,inne uchwyty w puszcze filtra powietrza,trzeba ciąć pas pod rury i wyciąć szerzej otwory pod kierunki bo w nowym pasie są troszke przestawione...,tak na początek :wink:
tel660675798

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » wt lut 05, 2008 9:19 pm

aha belka do zamka klapy z poprzeczką też troszke inna...
tel660675798

Awatar użytkownika
Ojo
 
 
Posty: 210
Rejestracja: pn sie 14, 2006 6:51 pm
Lokalizacja: Warmia

Post autor: Ojo » śr lut 06, 2008 7:11 am

To minusy......
A plusy???
Borowiackie Stowarzyszenie Driftingu Polnego

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » śr lut 06, 2008 7:58 am

ciasniej i ładniej pod maską i masz ..i..
tel660675798

Awatar użytkownika
Ojo
 
 
Posty: 210
Rejestracja: pn sie 14, 2006 6:51 pm
Lokalizacja: Warmia

Post autor: Ojo » śr lut 06, 2008 9:00 am

Dzięki...
chyba mnie zniechęciłeś :lol:
Borowiackie Stowarzyszenie Driftingu Polnego

Awatar użytkownika
Tomstar
 
 
Posty: 129
Rejestracja: sob mar 03, 2007 11:12 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Tomstar » śr lut 06, 2008 2:44 pm

Ciekawe ile te ...i... dałoby koników w takim dl 50?
Może by wytrzymał ten napór mocy :D

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » śr lut 06, 2008 3:11 pm

z DL 51 na 52 jest jakieś 12 koni. 52 ma intercooler. ale to nie jest takie proste...
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
daniel sto
 
 
Posty: 1044
Rejestracja: czw mar 02, 2006 11:33 pm
Lokalizacja: KOŚCIERZYNA miasto z którego pochodził J-23

Post autor: daniel sto » śr lut 06, 2008 3:30 pm

Ojo pisze:Dzięki piekne...
Zastanawiam sie czy nie dołożyć do mojego Td literki i.
Jakbyś mógł pstryknąc pod tym kątem parę fotek moja wdzięczność byłaby jeszcze większa :)
A jakbyś miał jakieś sugestie.... to też chętnie....
Wydaje mi się, że gra nie jest warta świeczki.
Ojo- rozrusznik :)2 :)2 :)2
4x4 FULL-GAZ KASZUBY
DAIHATSU ROCKY na mostach PATROLA
"DANIELO"

Awatar użytkownika
Tomstar
 
 
Posty: 129
Rejestracja: sob mar 03, 2007 11:12 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Tomstar » śr lut 06, 2008 3:51 pm

Pierwszy raz miałbym auto powyżej 100 koni :P
Pewnie nie warto motać bo i tak auto idzie jak rakieta :lol: :lol:

Awatar użytkownika
Ojo
 
 
Posty: 210
Rejestracja: pn sie 14, 2006 6:51 pm
Lokalizacja: Warmia

Post autor: Ojo » śr lut 06, 2008 5:46 pm

Fakt ...
przedtem miałem zwykłe 2,8 D i byłem zadowolony i gdyby nie to że dymił jak lokomotywa nie robiłbym zamiany na TD.
Teraz jest jeszcze fajniej... http://pl.youtube.com/watch?v=KNet-SngYXA
Borowiackie Stowarzyszenie Driftingu Polnego

Awatar użytkownika
rockold
Posty: 345
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 8:47 pm
Lokalizacja: Alfredówka

Post autor: rockold » czw lut 07, 2008 3:07 am

Ojo pisze:Fakt ...
przedtem miałem zwykłe 2,8 D i byłem zadowolony i gdyby nie to że dymił jak lokomotywa nie robiłbym zamiany na TD.
Teraz jest jeszcze fajniej... http://pl.youtube.com/watch?v=KNet-SngYXA
No ładnie ładnie :D :)2 :)2 :)2 ,Ojo zdradził byś co za patent masz zrobiony z zawieszeniem ze tak ładnie pracuje i wysoko stoi :D

Awatar użytkownika
Ojo
 
 
Posty: 210
Rejestracja: pn sie 14, 2006 6:51 pm
Lokalizacja: Warmia

Post autor: Ojo » czw lut 07, 2008 12:26 pm

Żadnej wiedzy tajemnej w zawieszenie nie angażowałem.
Mamy w Czersku niezłego fachowca od resorów, który oryginały trochę przeklepał. Reszta zajął się Karol, dołożyliśmy po jednym piórku od poldka i przedłuzyliśmy trochę wieszaki. Detale typu ile cm .... u żródła czyli Karola jak tylko skończy sie szkolić czyli w kwietniu. Powinienem jeszcze zmienić amortyzatory, bo te pompki od roweru co mam sa troche za słabe.
I jeszcze jeden filmik http://pl.youtube.com/watch?v=SU1_cSif_Qs
Te piski i stuki w tle to naderwany wydech....
Borowiackie Stowarzyszenie Driftingu Polnego

Awatar użytkownika
romankr
 
 
Posty: 140
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 6:06 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: romankr » czw lut 07, 2008 3:23 pm

Panowie warto jeździłem dl 50 teraz mam dl 52 i niech nikt mi nie mówi że nie ma wielkiej różnicy :)2 z tym pasem, zamkiem to Profesor troszkę przesadził, mi udało się zrobić na starym pasie przednim i nawet atrapy nie zmieniałem, jest dalej na okrągłe światła.
A trzeba zrobić:
otwór na rury interkulera
przerobiś obudowe filtra
i rury z turbiny do interkulera też trzeba zmotać :lol:
Daihatsu Rocky 2,8 td 87r dawca
Daihatsu Rocky 2,8 td 86r gotowy

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » czw lut 07, 2008 11:45 pm

nie mówiłem że się nie da tylko odpowiedziałem co jest inne albo inaczej...
tel660675798

Awatar użytkownika
daihatsu_rocky_evo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 80
Rejestracja: pn lut 12, 2007 8:34 pm
Lokalizacja: SUCHA BESKIDZKA

Post autor: daihatsu_rocky_evo » śr lut 13, 2008 11:37 pm

Też się do tego przymierzam, nawet chłodniczka czeka już od ośmiu miesięcy i doczekać się nie może ;) Przyglądałem się temu z 10 godzin i myślę że trochę roboty jest i może nie będzie wyglądało na fabrykę ale przecież to ma przede wszystkim ma robić a nie wyglądać :) prawda? A co do różnicy w działaniu to te 15 koników więcej to plus ale najważniejszy jest dostęp do momentu obrotowego już przy 1800 obr a nie przy 2200 co przy podjazdach robi wielką różnicę. Tak więc ja jestem za.
...najważniejsze żeby obrotomierz był na czerwonym...
Rocky2.8TD,Niva(?),ExplorerII4.0

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » czw lut 14, 2008 8:00 am

jeśli nie skorygujesz dawki paliwa(nie zwiększysz)to po dołożeniu interkulera przesuniesz do góry o jakies 300-400 obrotów moment w którym turbina będzie dawała maksa cisnienia,i później też będzie zaczynać działać,zobacz jaką masz drogę z turbiny do kolektora ssącego bez interkulera a z interkulerem,zanim zrobi ciśnienie w tylu wężach przy tej dawce paliwa to trochę jej zejdzie i stąd będzie opóznienie...bez korekcji pompy interkuler nic nie da...
tel660675798

Awatar użytkownika
romankr
 
 
Posty: 140
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 6:06 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: romankr » czw lut 14, 2008 10:27 am

o i ty się nie wypowiadam :lol:
Daihatsu Rocky 2,8 td 87r dawca
Daihatsu Rocky 2,8 td 86r gotowy

Awatar użytkownika
daihatsu_rocky_evo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 80
Rejestracja: pn lut 12, 2007 8:34 pm
Lokalizacja: SUCHA BESKIDZKA

Post autor: daihatsu_rocky_evo » czw lut 14, 2008 3:04 pm

No to to jest oczywiście prawda. Bez regulacji żaden "Tuning" nie zadziała, nawet najdroższy. Ale to to już nie jest duży problem. Strojenie to sama przyjemność jak widać efekty ;)
...najważniejsze żeby obrotomierz był na czerwonym...
Rocky2.8TD,Niva(?),ExplorerII4.0

Awatar użytkownika
rockold
Posty: 345
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 8:47 pm
Lokalizacja: Alfredówka

Post autor: rockold » czw lut 14, 2008 3:22 pm

Ojo pisze:Dzięki piekne...
Zastanawiam sie czy nie dołożyć do mojego Td literki i.
Jakbyś mógł pstryknąc pod tym kątem parę fotek moja wdzięczność byłaby jeszcze większa :)
A jakbyś miał jakieś sugestie.... to też chętnie....
Coś pstryknąłem:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Gierek
 
 
Posty: 824
Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
Lokalizacja: Skoczów

Post autor: Gierek » czw lut 14, 2008 9:46 pm

A jakby inercooler na płasko nad silnik , i wlot w masce zrobić?? Byłby blisko , i przewody krótkie :roll:
Jestem na odwyku!

Awatar użytkownika
daihatsu_rocky_evo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 80
Rejestracja: pn lut 12, 2007 8:34 pm
Lokalizacja: SUCHA BESKIDZKA

Post autor: daihatsu_rocky_evo » pt lut 15, 2008 2:47 am

No też o tym myślałem, w końcu tak ma Pajero i nowy GR np.. Tylko czy tam się zmieści?
...najważniejsze żeby obrotomierz był na czerwonym...
Rocky2.8TD,Niva(?),ExplorerII4.0

Awatar użytkownika
Gierek
 
 
Posty: 824
Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
Lokalizacja: Skoczów

Post autor: Gierek » pt lut 15, 2008 8:57 am

daihatsu_rocky_evo pisze:No też o tym myślałem, w końcu tak ma Pajero i nowy GR np.. Tylko czy tam się zmieści?
Jak kawałek maski wytniesz to się zmieści.Trzeba niestety dać elektryczny wentylator , żeby przy wolnej jęździe robiło.
Jestem na odwyku!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość