Rocky jest jak Patrol - też pękają głowice - opis naprawy
Moderator: s3R
Trzeba było sprawdzić szczelność głowicy. Pęknięcie mostka miedzy zaworami niekoniecznie powoduje problemy. Być może niepotrzebnie spawałeś. Najpierw należało sprawdzić ciśnienie sprężania.Sylwester1983 pisze: Więc zdecydowałem się na naprawę pęknięć (też między gniazdami zaworowymi), ale problem nie minał. Mianowicie dymi mi na rozgrzanym silniku na biało z odmy, tak jakby spalonym olejem pachnie ten dymek
Rocky--->T II --->Samurai--->Jeep XJ 4.0--->Monterey/Galloper 

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 46
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 8:33 am
- Lokalizacja: Puławy
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 46
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 8:33 am
- Lokalizacja: Puławy
z resztą czy znika ci dużo oleum?? od tego zacznij, ustal ile oleum ci znika i tak naprawdę którędy, a szukanie na siłę zawsze się znajdzie jakiś mankament ważne że hula
skoro ciśnienie jest, moc jest 


Ostatnio zmieniony czw lip 24, 2008 7:57 am przez tower5, łącznie zmieniany 1 raz.
F78
No tak, jak jest wyklepany rowek w tłoku to faktycznie nic nie daje wymiana samych pierścieni, bo.....tower5 pisze:niestety wymiana samych pierścieni nic nie daje, ... wymienia się komplet razem z tłokami .....
Ale wymiana pierścieni w wypracowanym dieslu to trochę na chybił-trafił, nie zawsze potrafią się dopasować do zużytych gładzi cylindrów.
Jeśli coś jest grzechu warte, to i grzech nie spróbować...
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 46
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 8:33 am
- Lokalizacja: Puławy
Ano moc jest:) właśnie oleju nic prawie nie znika (mam małą dziurkę w misce) gładź cylindrów jest prawie nie zużyta, tłoki są ok, pierscienie ciasno siędzą w rowkach. Jak wymieniłem pierscienie to od razu zaczął lepiej się wkręcać na obroty
jakby tylko mu tego trzeba było..Może wymienię głowicę to się zobaczy. Na razie jeździ 


-
- jestem tu nowy...
- Posty: 46
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 8:33 am
- Lokalizacja: Puławy
Re: Rocky jest jak Patrol - też pękają głowice - opis naprawy
Obserwacje po roku eksploatacji na szosie i kilku ostrzejszych jazdach terenowych. Objawy nie powróciły. Brak jakich kolwiek wycieków czy zapoceń.
FORTITUDINE VINCIMUS
Re: Rocky jest jak Patrol - też pękają głowice - opis naprawy
Nie ma jak dobry antyperspirant 

"Żywot Briana"
-Mamo, czy ja mam duży nos??
-Przestań myśleć o seksie!
-Mamo, czy ja mam duży nos??
-Przestań myśleć o seksie!
-
-
- Posty: 862
- Rejestracja: wt sie 05, 2008 2:37 pm
- Lokalizacja: Złocieniec
Re: Rocky jest jak Patrol - też pękają głowice - opis naprawy
Witam. Kamel a nie masz takiego opisu czynności jak wyżej tylko dotyczącego sprawdzenia elektrozaworu załączania przedniego napędu? Wiem że było na forum i jest w manualu ale nie znam angielskiego i prawde mówiąc mechanik też ze mnie średni. podobno to jednak dość proste ale jak nie mam "krowie na rowie" to mi ciężko ...A może ktoś ma tłumaczenie? Pozdrawiam. Tomek
Old Roki newer daj- sprzedany
corsabjedenpięcde- płakałem jak złomowałem
Santana wiertarka
corsabjedenpięcde- płakałem jak złomowałem
Santana wiertarka
Re: Rocky jest jak Patrol - też pękają głowice - opis naprawy
O tak było by to pouczające, gdyby ktos podsumował ten temat, to chyba jedyne miejsce w rockm, na którego temat nie mam zielonego pojęcia 

poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości