Rocky Bertone Leflektory

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

Awatar użytkownika
Koni
Posty: 656
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koni » sob lut 11, 2006 12:06 am

Eliksena pisze:Tak z ciekawości: czy ten silnik w Bertone to jest M20 2.7L ?
Czy da się go zamontować do Rocky z silnikiem 2.0 3Y czy są jakieś różnice w skrzyniach do 3Y i Bertone ?

Pozdrawiam :)
Nie ma innej opcji !! :) Musi być M20 2.7 ETA wolnoobrotowy, 6 garów z trójki E30 :) Nie wiem tylko jak ze skrzynią ale to juz pytanie do Maćka :) Napewno nie jest z E30 bo tam nie było wyjścia na mocowanie reduktora :lol: Jedyne wyjście to popatrzyć na oba auta(bertone i rocky) i porównać !! :)
gg 3041301

Awatar użytkownika
Eliksena
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: wt sty 24, 2006 9:55 pm

Post autor: Eliksena » sob lut 11, 2006 5:35 pm

Witam wszystkich serdecznie!!

Przepraszam, że się nie przedstawiłam ale miałam za wysokie ciśnienie z powodu nadmiernie dymiącego silnika w moim staruszku.

Mieszkam w Kętach tych koło Porąbki, mojego staruszka Rocky 2 l mam od niedawna i generalnie nie chce mu się już ruszać - silnik :)3

Dzięki za odpowiedzi może kiedyś przyjedzie jakiś bertone.
Na internecie piszą że Bertone (Rocky i Feroza) miały silniki M40 od 1,6L w górę, ale chyba nie było M40 o pojemności 2.7
Obrazek

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » sob lut 11, 2006 6:05 pm

Eliksena pisze:Witam wszystkich serdecznie!!

Przepraszam, że się nie przedstawiłam ale miałam za wysokie ciśnienie z powodu nadmiernie dymiącego silnika w moim staruszku.

Mieszkam w Kętach tych koło Porąbki, mojego staruszka Rocky 2 l mam od niedawna i generalnie nie chce mu się już ruszać - silnik :)3

Dzięki za odpowiedzi może kiedyś przyjedzie jakiś bertone.
Na internecie piszą że Bertone (Rocky i Feroza) miały silniki M40 od 1,6L w górę, ale chyba nie było M40 o pojemności 2.7
Witam i chce Kolege uświadomić, że poniekąd ma rację. :wink: FREECLMBER II (produkowany od 93r) miał tylko i wyłącznie właśnie silnik M40 1.6i.
Natomiast we wszystkich modelach FREECLIMBER I (DO 92r) były montowane siniki M20 2.0i oraz 2.7i, a także 2.5TD.

WERSJA NAJBARDZIEJ TERENOWA I NAJŻADZIEJ WYSTĘPUJĄCA TO WOLNOOBROTOWY 6-CIO CYLINDROWY SILNIK 2.7i O MOCY 129PS PRZY 4800 obr/min. I MAX MOMENCIE 230 Nm PRZY 3200obr/min.

NAJPOPULARNIEJSZE BYŁY SILNIKI WYSOKOPRĘŻNY 2.5TD (OK 119PS) I 2.0i (MOC 129PS PRZY 6000 obr/min. I MAX MOMENT 164Nm PRZY 4300obr/min.)

POZDRAWIAM I W RAZIE JAKICHKOLWIEK PYTAŃ ODNOŚNIE WERSJI FREECLIMBER I BENZYNA (SZCZEGÓLNIE WERSJA 2.7i, KTÓRĄ POSIADAM) SŁUŻĘ POMOCĄ...

POZDRAWIAM :)2
Ostatnio zmieniony sob lut 11, 2006 6:15 pm przez MACIEK KRAKÓW, łącznie zmieniany 1 raz.
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » sob lut 11, 2006 6:11 pm

Koni pisze:
Eliksena pisze:Tak z ciekawości: czy ten silnik w Bertone to jest M20 2.7L ?
Czy da się go zamontować do Rocky z silnikiem 2.0 3Y czy są jakieś różnice w skrzyniach do 3Y i Bertone ?

Pozdrawiam :)
Nie ma innej opcji !! :) Musi być M20 2.7 ETA wolnoobrotowy, 6 garów z trójki E30 :) Nie wiem tylko jak ze skrzynią ale to juz pytanie do Maćka :) Napewno nie jest z E30 bo tam nie było wyjścia na mocowanie reduktora :lol: Jedyne wyjście to popatrzyć na oba auta(bertone i rocky) i porównać !! :)
CO DO SKRZYNI BIEGÓW W BERTONE TO JUŻ WYJAŚNIAM - SKRZYNIA WRAZ Z REDUKTOREM ORYGINALANA Z DAIHATSU (JEST SPECJALNA PRZEJŚCIÓWKA OD SPRZĘGŁA DO SKRZYNI DAIHATSU) !! !! !!

W BERTONE CAŁY SILNIK, SPRZĘGŁO, CHŁODNICE, etc - Z BMW A RESZTA Z DAIHATSU !! !! !!


POZDR :wink:
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Awatar użytkownika
Eliksena
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: wt sty 24, 2006 9:55 pm

Post autor: Eliksena » sob lut 11, 2006 6:37 pm

Przejściówka do sprzęgła???

Jaka, i w którym miejscu??
A śruby są tak samo??
Obrazek

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » sob lut 11, 2006 9:15 pm

Eliksena pisze:Przejściówka do sprzęgła???

Jaka, i w którym miejscu??
A śruby są tak samo??
SĄDZĘ, ŻE NAJPROŚCIEJ BĘDZIE CI KUPIĆ NOWY SILNIK 3Y ( TAKI SAM BYŁ MONTOWANY DO TOYOTY HILLUX CZY 4RUNNER Z TYCH LAT !! !! !!) ŚRUBY SĄ TAK SAMO...
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » sob lut 11, 2006 9:18 pm

Maciek, moglbys wylaczyc caps locka?

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » sob lut 11, 2006 9:24 pm

Misiek Bielsko pisze:Maciek, moglbys wylaczyc caps locka?
jasne Caps Lock OFF :D
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » ndz lut 12, 2006 1:53 am

lubisz czerwony kolor ?
ja bardzo...nawet auto mam takie ale źle się czyta...
a Kolego z Kęt myśle że wypadało by się spodkać...
tym bardziej jeżeli chcesz silik zminić...mój działa odpukac dobrze ale chciałbym coś oblookac i może sam poradą służyć...
Zdrapek i poharatka

Davido
Posty: 327
Rejestracja: czw lip 07, 2005 11:01 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Davido » ndz lut 12, 2006 10:27 am

s3R, pewnie juz doczytales ze Eliksena to nie kolega tylko kolezanka i dlatego tak swirujesz z tym spotkaniem :)21

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » ndz lut 12, 2006 11:46 pm

:o

eeee... no ja nie wiedział :oops:

ale czy to spotkaniu szkodzi ??

:)21
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
Eliksena
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: wt sty 24, 2006 9:55 pm

Post autor: Eliksena » wt lut 14, 2006 1:05 am

Myślę że silnik z BMW można znaleść w lepszym stanie i cenie niż ze starego dostawczego auta. Jeszcze nie przekładam bo zaparkowałam koło BMW i się poprawił :lol:
A tam musi być przejściówka, nie wystarczy tarcza z Rocky a docisk i koło z BMW ? :) Kołnierz pasuje ?

No wiem, że w tym z Hilluxa są takie same śruby, chodziło mi o te z BMW
:)

Pozdrawiam
Obrazek

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » wt lut 14, 2006 1:41 am

a nie myślałaś o remoncie starego ?
wiem że części do toyoty drogie ale... masz cabrio czy blaszanke ?
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
Eliksena
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: wt sty 24, 2006 9:55 pm

Post autor: Eliksena » wt lut 14, 2006 2:00 am

Mechanik zabrał dzisiaj mojego Rockiego i powiedział że będzie dobrze.
2 świece poszły bo wcześniej pewnie wymienił ze starszych na bardzo stare i dymiło jak z PKS-u :D
Za kilka dni się okaże jak jeździ i co jest jeszcze do wymiany.
Mam wersje wagon.
Obrazek

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » śr lut 15, 2006 10:53 am

zmien mechanika i swiece... ngk kosztuja może 5 dych koplet... olej, filtr oleju i powietrza tez...potem zobaczysz czy kopci.
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » śr lut 15, 2006 2:31 pm

s3R pisze:zmien mechanika i swiece... ngk kosztuja może 5 dych koplet... olej, filtr oleju i powietrza tez...potem zobaczysz czy kopci.
Nie NGK nie bierz NAWET za darmo !! !! !! szkoda wyrzucac pieniedzy w bloto (choc bloto lubimy) :D Jak swiece to tylko BOSCH albo BERU i nic innego... Pozdr :wink:
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » śr lut 15, 2006 2:50 pm

Dramatyzujesz.. ngk jakos robia u mnie od dawna.

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » śr lut 15, 2006 2:51 pm

a skąd takie uprzedenie do ngk ??
ja nie moge powiedzieć na te swiece złego słowa, bo robią zajebiście :)2
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » śr lut 15, 2006 9:05 pm

BOSCH albo BERU
no o boshu to akurat nie słyszłam od nikogo dobrej opini...
ale pewnie kwestia gustu... japońskie auto japońskie świece :wink:
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
Eliksena
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: wt sty 24, 2006 9:55 pm

Post autor: Eliksena » czw lut 16, 2006 4:30 pm

No fajnie dzięki...
Silnik nadal chodzi nierówno, nie ma mocy pomino wymiany świec, oleju, filtrów i przewodu paliwa. Olej nie wygląda najlepiej jest brązowy - to ten świetny mechanik bije się w pierś, że wymienił. Jak ma niskie obroty to gaśnie, jak ma za wysokie to świata za nim nie widać.
Kopułka czysta. Może gaźnik?? A może ten silnik...pali bardzo dużo.
Jeździł na gazie, ale na benzynie niet.
Obrazek

Awatar użytkownika
Eliksena
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: wt sty 24, 2006 9:55 pm

Post autor: Eliksena » czw lut 16, 2006 4:40 pm

s3R pisze::o


ale czy to spotkaniu szkodzi ??

:)21

Jak już będzie jeździł to pewnie, chyba że lubisz oglądać wraki ??

Ja często jeżdżę do Międzybrodzia, więc nie ma problemu.

Pozdrawiam
Obrazek

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » czw lut 16, 2006 10:21 pm

s3R pisze:
BOSCH albo BERU
no o boshu to akurat nie słyszłam od nikogo dobrej opini...
ale pewnie kwestia gustu... japońskie auto japońskie świece :wink:
Macie racje !! ale ja nie mam japonskiego silnika... a osobiscie jezdze na BERU teraz i jest bardzo dobrze... ale fakt ze moj wynalazek to wynalazek.... :lol:

a tak w ogole to te swiece NGK to chyba jakies chinskie czy cos....
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » pt lut 17, 2006 12:19 am

hmm... no nie wiem ale chyba w mylnym błędzie jesteś...
Zdrapek i poharatka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość