Feroza, Wildcat, Rocky
Moderator: s3R
-
jaciomp

- Posty: 520
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 11:44 am
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: jaciomp » pn sie 30, 2010 1:05 pm
No tak, przyrost momentu jest niewielki, chyba że z turbo no ale chociaż jazdę po szosie można sobie uprzyjemnić.
Ale w tym temacie to bardziej chodzi o możliwość wymiany silnika z przymusu niż z chęci jego tuningu

Fercia`93
606297666
-
nes421
-

- Posty: 1483
- Rejestracja: czw mar 02, 2006 5:19 am
- Lokalizacja: Europa
Post
autor: nes421 » pn sie 30, 2010 1:56 pm
Właśnie coś tam pisali że w tej najwyższej wersji HD-E z DeTomaso nie ma turbo

-
jaciomp

- Posty: 520
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 11:44 am
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: jaciomp » pn sie 30, 2010 2:01 pm
no nie ma, trzeba dorobić z innego auta, ale nie sądzę żeby ktoś sie podjął takiego dłubania z nudów. Tyle samo czasu zajmie pewnie dopasowanie silnika TD z VW a to przynajmniej ktoś w kraju już robił.
Nes... gdzie Ty w ogóle urzędujesz

Fercia`93
606297666
-
nes421
-

- Posty: 1483
- Rejestracja: czw mar 02, 2006 5:19 am
- Lokalizacja: Europa
Post
autor: nes421 » wt sie 31, 2010 2:21 am
W silniku z DeTomaso nie ma czujnika spalania stukowego, coś tam więcej jest kontrolowane przez komputer przy silniku więc przekładki robiło się z całym sterowaniem. Same silniki mechanicznie się wiele podobno nie różnią. Cyt./tłumaczenie z outer limits: "silnik z Ferozy pracuje ok przy 2000 obrotów, silnik z DeTomaso jest zrobiony tak żeby jeździć przy 7500rpm. Cały czas i codziennie."
W tym z Applause są inne krzywki na wale.
Oznaczeń z których by wynikała moc nie mogę się doszukać.
Jaciomp - ja urzęduję od jakiegoś czasu że tak powiem na kierunku wiatru usilnie niesprzyjającym między innymi motoryzacji.
-
jaciomp

- Posty: 520
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 11:44 am
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: jaciomp » wt sie 31, 2010 8:21 am
ja urzęduję od jakiegoś czasu że tak powiem na kierunku wiatru usilnie niesprzyjającym między innymi motoryzacji.
Kurcze, jest jeszcze takie miejsce na świecie? Jesteś himalajskim pustelnikiem?

Fercia`93
606297666
-
nes421
-

- Posty: 1483
- Rejestracja: czw mar 02, 2006 5:19 am
- Lokalizacja: Europa
Post
autor: nes421 » wt sie 31, 2010 8:43 am
Tia, coś jak gość od złodziejki palców na szczycie Cerro Torre w 1959r
A tak bardziej poważnie to tytan mi się w plecach na szczęście zarasta od niedawna i taki trochę, no, rozkojarzony, jestem w związku z tym faktem.
-
krys1
- jestem tu nowy...

- Posty: 14
- Rejestracja: pn wrz 01, 2008 3:24 pm
Post
autor: krys1 » pn lis 22, 2010 10:33 am
W mojej ferce najprawdopodobniej pękła głowica. Zastanawiałem sie na kupnem applausa z niemiec i przekładce silnika. Jednak jak zrozumiałem głowica musi zostać stara czyli od ferozy. Jeżeli tak to bez sensu to kupować. Proszę o sprostowanie jak źle kombinuje i ewentualnie poradę z jakim silnikiem szukać aplaussa . Ja mam teraz feroze 1.6 benzyna plus gaz z 1992r.
-
jaciomp

- Posty: 520
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 11:44 am
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: jaciomp » śr gru 01, 2010 11:48 pm
Wszystko masz dokładnie opisane na forum.
Fercia`93
606297666
-
gizu
- jestem tu nowy...

- Posty: 38
- Rejestracja: ndz lip 08, 2012 4:07 pm
Post
autor: gizu » sob gru 08, 2012 8:09 pm
Pewnie odgrzeje starego kotleta ale nie znalazłem tutaj informacji o zaworze EGR.
Mianowicie jestem w trakcie wymiany silnika z applausa. Dostałem go wraz z kolektorem ssącym w którym nie ma zaworu EGR i tutaj mam kilka pytań do osób które wkładały ten silnik wraz z kolektorem ssącym.
Co z zaworem? Co z kablami i centralką sterującą silnikiem?
Pytam dlatego bo jeśli byłaby opcja zamontowania kolektora bez tego ustrojstwa, a nie byłoby z tym dużych problemów to ja z chęcią bym go zamienił.
-
E.T
- jestem tu nowy...

- Posty: 53
- Rejestracja: czw mar 25, 2004 8:51 am
- Lokalizacja: Slupsk
Post
autor: E.T » śr gru 12, 2012 10:58 am
Witaj ja montowałem golasa bez osprzętu , więc nie miałem tego problemu

.
Pozdro 4 all
FEROZA 1,6
-
gizu
- jestem tu nowy...

- Posty: 38
- Rejestracja: ndz lip 08, 2012 4:07 pm
Post
autor: gizu » ndz gru 23, 2012 10:18 am
Ja też założę samego golasa. Myślałem o wywaleniu zaworu EGR poprzez założenie kolektora ssącego z applausa. Wydaje mi się że razem z kolektorem trzeba wymienić centralkę sterującą silnikiem, a takowej nie posiadam.
-
E.T
- jestem tu nowy...

- Posty: 53
- Rejestracja: czw mar 25, 2004 8:51 am
- Lokalizacja: Slupsk
Post
autor: E.T » pn gru 24, 2012 9:30 pm
U mnie komputer został z ferozy
Pozdro 4 all
FEROZA 1,6
-
jaciomp

- Posty: 520
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 11:44 am
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: jaciomp » sob gru 29, 2012 8:13 pm
Czy silnik z applausa po liftingu podejdzie? Niby blok wygląda tak samo ale ma cewki zamiast aparatu i inny kolektor dolotowy chyba, komputer pewnie tez inny, ale jak wszystko by się dało przełożyć to by było git.
Fercia`93
606297666
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości