Cóż za odkrycie gdybyś przeczytał wszystko na temat resowór od żuka do ferki to byś nie musiał tyle pisać:) Prawie każdy kto ma feroze przerabia temat z resorami. A jeździłeś wogule kiedyś na resorach od żuka (5 piór) bo ja jeżdzę i nie powiem żeby było mocno twardo.Jak chcecie jeździć wozem drabiniastym możecie włożyć pięć. Żadnej amortyzacji. Teraz najlepsze. Zanim włożycie resor do Ferozy należy go przewiercić. Chodzi o to aby śrubę mocującą czy też skręcającą wszystkie pióra przesunąć - w moim przypadku o 6cm i 3 mm w kierunku silnika. To dlatego, że jak włożycie resory bez przeróbki wysunie się wał ze skrzyni biegów albowiem tylny most przesunie się do tyłu. Strasznie ciężko wierci się nowy otwór. Trwa to jakiś czas.
Temat ceny to już wogule pominę bo zapłaciłeś jak za nowe:) Ja swoje kupiłem za 0,5 litra:)