Rozmiary simmeringów w mostach i wszędzie indziej ;)
Moderator: s3R
Rozmiary simmeringów w mostach i wszędzie indziej ;)
Zna ktoś rozmiar simmera w moście od strony wału ?
Wiem że ma na zewnątrz 72 a w środku ile ?
Myślę żeby w tym wątku wpisywać wszystkie rozmiary simmeringów i symbole łożysk.
Wiem że ma na zewnątrz 72 a w środku ile ?
Myślę żeby w tym wątku wpisywać wszystkie rozmiary simmeringów i symbole łożysk.
Ostatnio zmieniony śr maja 16, 2007 2:50 pm przez s3R, łącznie zmieniany 1 raz.
Zdrapek i poharatka
reduktora od strony przedniego wału od 31.3 X 48 X 8 (zamiennie myśle że 31 da radę - jutro zakładam)
Ostatnio zmieniony pt lip 27, 2007 2:33 pm przez piotr_tk, łącznie zmieniany 1 raz.
daihatsu feroza 1.6 - BFG 30", żona-pilot, home-made snorkel, łopata, kinetyk, 2 szekle 

42 za ciasny. Dziś udało mi się kupić 72x44x10 i to na pewno będzie ten rozmiar. Jedno wargowy.
uszczelniacz mostu z przody 32x52x8
Łożysko zwrotnicy 30303
uszczelniacz mostu z przody 32x52x8
Łożysko zwrotnicy 30303
Ostatnio zmieniony pt paź 26, 2007 9:34 am przez s3R, łącznie zmieniany 1 raz.
Zdrapek i poharatka
lożysko koła tylny most Rocky - BG358021W, zamienne na 6307 marka: NTN lub FAG lub koyo. Koszt 51,75 brutto
Łożysko kompletu oryginalnego z Poznania nie pasowało do mojego auta, wymiar wewnętrzny łozyska o numerze BG3580A z tego kompletu nie zgadzał się o ,25 milimetra! Latało na osi luzem.
Uszczelniacze tylny most łożysko
1. 60,00x50,90x8,60
2. 65,00x51,60x9,00
3. 97,80x81,70x8,00
Łożysko kompletu oryginalnego z Poznania nie pasowało do mojego auta, wymiar wewnętrzny łozyska o numerze BG3580A z tego kompletu nie zgadzał się o ,25 milimetra! Latało na osi luzem.
Uszczelniacze tylny most łożysko
1. 60,00x50,90x8,60
2. 65,00x51,60x9,00
3. 97,80x81,70x8,00
Ostatnio zmieniony wt maja 29, 2007 2:06 pm przez barteks, łącznie zmieniany 1 raz.
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD
- daihatsu_rocky_evo
- jestem tu nowy...
- Posty: 80
- Rejestracja: pn lut 12, 2007 8:34 pm
- Lokalizacja: SUCHA BESKIDZKA
Lozyska:
Górny wałek od strony walka sprzeglowego 6308N SNR (dostepne)
Górny wałek od strony reduktora 6307N SNR (dostepne)
Dolny wałek od strony walka sprzeglowego 6306N (dostepne)
Dolny wałek od strony reduktora 6307N (dostepne)
do calej zabawy polecam kupić nową nakrętkę i podkładkę (która jest spreżynująca ale tylko jak jest nowa)
Momenty dokręcania :
górny wałek : 226-264 Nm
dolny wałek : 98-137 Nm
Górny wałek od strony walka sprzeglowego 6308N SNR (dostepne)
Górny wałek od strony reduktora 6307N SNR (dostepne)
Dolny wałek od strony walka sprzeglowego 6306N (dostepne)
Dolny wałek od strony reduktora 6307N (dostepne)
do calej zabawy polecam kupić nową nakrętkę i podkładkę (która jest spreżynująca ale tylko jak jest nowa)
Momenty dokręcania :
górny wałek : 226-264 Nm
dolny wałek : 98-137 Nm
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD
Ponizsze dane sa do skrzyni 5 biegow daihatsu rocky f70 f73 f75 f77 f78

Ps. Barteks czytaj ze zrozumieniem glownie mi chodzilo o to zebys podal do czego sa te dane poniewaz wlasciciel ferozki moze z nich skorzystac i bedzie mial lozysk za kilka stowek bez potrzeby
Jak juz cytujesz kogos post to napisz chociaz do czego sa te dane i wklejaj jako cytatbarteks pisze:Lozyska:
Górny wałek od strony walka sprzeglowego 6308N SNR (dostepne)
Górny wałek od strony reduktora 6307N SNR (dostepne)
Dolny wałek od strony walka sprzeglowego 6306N (dostepne)
Dolny wałek od strony reduktora 6307N (dostepne)
do calej zabawy polecam kupić nową nakrętkę i podkładkę (która jest spreżynująca ale tylko jak jest nowa)
Momenty dokręcania :
górny wałek : 226-264 Nm
dolny wałek : 98-137 Nm

Ps. Barteks czytaj ze zrozumieniem glownie mi chodzilo o to zebys podal do czego sa te dane poniewaz wlasciciel ferozki moze z nich skorzystac i bedzie mial lozysk za kilka stowek bez potrzeby

Ostatnio zmieniony wt lip 24, 2007 2:55 pm przez kalakamil, łącznie zmieniany 2 razy.
1. rocky bertone (silnik 2,8 daihatsu) td 92r
2. rocky tdx 2.8 96r
2. rocky tdx 2.8 96r
No cóż - sam sobie odpowiem...Hinek pisze:Może ktoś zna rozmiar simmeringu w moście tylnym od strony wału w Rockym? Powyżej można znaleźć 72x44x10 i 32x52x8. Poza tym nie wiadomo czy to do Ferrozy, czy do Rakiety
Rocky ze sztywnymi mostami:
Simmeringi od strony wału: 72x44x10 (w obu mostach)
Simmeringi przód (piasta, półoś) 78x55x10 i 52x32x7
Łożyska zwrotnicy: 30303 (oba takie same)
Łożyska koła przód: 32009 i 32008
Ostatnio zmieniony pn sie 04, 2008 8:03 pm przez Hinek, łącznie zmieniany 1 raz.
Rocky--->T II --->Samurai--->Jeep XJ 4.0--->Monterey/Galloper 

- wojtekania
- jestem tu nowy...
- Posty: 22
- Rejestracja: sob cze 10, 2006 11:19 am
- Lokalizacja: Bydgoszcz (Osowa Góra)
- wojtekania
- jestem tu nowy...
- Posty: 22
- Rejestracja: sob cze 10, 2006 11:19 am
- Lokalizacja: Bydgoszcz (Osowa Góra)
Feroza - Simering do piasty koła oraz łożyska (przód)
duży – NOK BE4016E (72 / 53,2 / 10,5)
mały – NOK AD2482E (55,2 / 40,2 / 7,5)
Oznaczenia łożysk: JAPAN KOYO
duże – 32008JR-3 (68 / 40 / 22,2)
małe – 32007JR (62 / 35 / 18,0)
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... highlight=
duży – NOK BE4016E (72 / 53,2 / 10,5)
mały – NOK AD2482E (55,2 / 40,2 / 7,5)
Oznaczenia łożysk: JAPAN KOYO
duże – 32008JR-3 (68 / 40 / 22,2)
małe – 32007JR (62 / 35 / 18,0)
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... highlight=
Feroza 1.6i 16V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości