Feroza, Wildcat, Rocky
Moderator: s3R
-
MACIEK KRAKÓW

- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Post
autor: MACIEK KRAKÓW » śr lut 08, 2006 6:00 pm
Cochise pisze:Wagon TD - 1380 2,8 TD , Hardtop - 1355, 2,8D Soft top 2.0B - 1230
Freeclibber (Bertone) 2,4B - 1850, Freeclibber (Bertone) 2,7B - 1850.
dANE POCHODZĄ Z 1993 R z Katalogu Samochody terenowe świata.
Pozdrawiam Mosi Oa Tunia
Chciałbym Koledze i wszystkim zainteresowanym wyjaśnić, że BERTONE FREECLIMBER BMW 2.7i waży katalogowo równe 1555 kg, podobnie jak wersja z BMW 2.0i i występuje tylko w wersji Hard-Top w DAIHATSU zwanej nie wiadomo skąd WAGON, no chyba dlatego, że to F75 czyli dłuższa!!.
TAKIE DANE MAM W INSTRUKCJI OBSŁUGI MOJEGO AUTA

Ostatnio zmieniony pn lut 27, 2006 4:58 pm przez
MACIEK KRAKÓW, łącznie zmieniany 1 raz.
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
-
barteks
-

- Posty: 895
- Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: barteks » ndz lut 26, 2006 11:17 pm
A zabka na to niemozliwe!!
Wildcat wazy 1769kg

) zwazyli go w czasie przegladu na stacji diagnostycznej, no chyba ze diagnosta wazyl 200 kg, ale nie wygladal na takiego -)) (jak poprosicie o wydruk to tam edzie to napisane)
Mozemy sie pocieszac ze rozklad wagi pomiedzy osiami jest idealny 50/50.

poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD
-
MACIEK KRAKÓW

- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Post
autor: MACIEK KRAKÓW » pn lut 27, 2006 5:00 pm
barteks pisze:A zabka na to niemozliwe!!
Wildcat wazy 1769kg

) zwazyli go w czasie przegladu na stacji diagnostycznej, no chyba ze diagnosta wazyl 200 kg, ale nie wygladal na takiego -)) (jak poprosicie o wydruk to tam edzie to napisane)
Mozemy sie pocieszac ze rozklad wagi pomiedzy osiami jest idealny 50/50.

To aż się boję mojego ważyć...

Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » pn lut 27, 2006 5:32 pm
Mi się wydaje że też powinien mój ważyć ok 2 ton

Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
mdeja
-

- Posty: 2571
- Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
- Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)
Post
autor: mdeja » pn lut 27, 2006 5:35 pm
zu-tec pisze:barteks pisze:To leciutki jest chyba prawda?
ile wazy suzuka?
Jaki tam leciutki, jak na swoje gabaryty ciężki jak cholera (szczególnie diesel)
Suzuka łan ton

Szitt - to moja Vitrynka długa lżejsza

kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
-
s3R
-

- Posty: 4180
- Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
- Lokalizacja: Porąbka
Post
autor: s3R » wt lut 28, 2006 8:12 am
ej... coś przesadzacie... rocki z motorem 2.8 jakieś półtorej tony powinien.
mój 2.0 wg katalogu (czyli na orginalnych gumach) powinien ważyć 1230 kg. ale ja mam cabrio. diesel + 250- 300 KG.
Zdrapek i poharatka
-
leszek
-

- Posty: 3337
- Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: leszek » wt lut 28, 2006 8:26 am
no to błysneliście tą wagą.
już wiem czemu rakieta bertone w terenie nie robi
do samuraja to już wogóle nie ma co poruwnywać bo ni jak się ma rocki do 800kg.
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » wt lut 28, 2006 2:11 pm
A czy lekki to dobry taki w teren

Powyżej 2,5 tony to może i tak.. Bo na sniegu przebijać się to napewno lepiej mieć troszke masy i kola mają lepszą przyczepnoś.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
leszek
-

- Posty: 3337
- Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: leszek » wt lut 28, 2006 2:19 pm
Bng862 pisze:A czy lekki to dobry taki w teren

Powyżej 2,5 tony to może i tak.. Bo na sniegu przebijać się to napewno lepiej mieć troszke masy i kola mają lepszą przyczepnoś.
ta jasne
chyba że o teren zabudowany chodziło

-
barteks
-

- Posty: 895
- Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: barteks » czw mar 02, 2006 1:51 am
No sorry, ale z samurajem to sie porownywalismy juz wyzej, no duzo wyzej, na poprzedniej stronie

poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD
-
s3R
-

- Posty: 4180
- Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
- Lokalizacja: Porąbka
Post
autor: s3R » czw mar 02, 2006 10:40 am
Bng862 pisze:A czy lekki to dobry taki w teren

Powyżej 2,5 tony to może i tak.. Bo na sniegu przebijać się to napewno lepiej mieć troszke masy i kola mają lepszą przyczepnoś.
jeżdzileś w terenie ?
Ja na ten przyklad niewiele. ale masa ma niebagatelne znaczenie...
dlatego suzuki tak jeżdzą...
Zdrapek i poharatka
-
leszek
-

- Posty: 3337
- Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: leszek » czw mar 02, 2006 4:44 pm
barteks pisze:No sorry, ale z samurajem to sie porownywalismy juz wyzej, no duzo wyzej, na poprzedniej stronie

raczej z Jimny, ale też suzuki

-
Koni

- Posty: 656
- Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Koni » czw mar 02, 2006 9:31 pm
Bng862 pisze:A czy lekki to dobry taki w teren

Powyżej 2,5 tony to może i tak.. Bo na sniegu przebijać się to napewno lepiej mieć troszke masy i kola mają lepszą przyczepnoś.
Lekki pójdzie po powierzchni a jak wkleisz 2.5 tony w terenie to łatwo sie juz nie odczepisz

gg 3041301
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » czw mar 02, 2006 9:49 pm
Może i macie racjie z tym ciężarem....

Ostatnio zmieniony czw mar 02, 2006 9:52 pm przez
Bng862, łącznie zmieniany 1 raz.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » czw mar 02, 2006 9:51 pm
Ale nie mówcie że Jimmy jest szerszy,dluższu itp

czy to prawda czy falsz?

Chociaz Jimmy mi się podoba,szkoda że niema diesla.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
Koni

- Posty: 656
- Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Koni » czw mar 02, 2006 9:55 pm
No Jimny jest rozmiarów samuraja

gg 3041301
-
mdeja
-

- Posty: 2571
- Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
- Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)
Post
autor: mdeja » czw mar 02, 2006 11:28 pm
Bng862 pisze:Ale nie mówcie że Jimmy jest szerszy,dluższu itp

czy to prawda czy falsz?

Chociaz Jimmy mi się podoba,szkoda że niema diesla.
Ma dizla - jest wersja 1.5 CDI czy HDI nie wiem jak to nazwą ale silnik francuski
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
-
s3R
-

- Posty: 4180
- Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
- Lokalizacja: Porąbka
Post
autor: s3R » pt mar 03, 2006 9:12 am
Jimni to kolejne wcielenie samuraia ... rama chyba podobna jak nie taka sama nawtet...
Zdrapek i poharatka
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » pt mar 03, 2006 11:08 am
Z oględzin z bliska ladny.W miesięczniku off road byla jego test.Jak na taki samochodzik ladny wykrzyż i nawet spory prześwit.Ciekawe jak to się spisuje w praktyce.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
s3R
-

- Posty: 4180
- Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
- Lokalizacja: Porąbka
Post
autor: s3R » pt mar 03, 2006 11:25 am
zajebiście.
Zdrapek i poharatka
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » pt mar 03, 2006 1:14 pm
Jeszcze żeby oponki M/T min. 31" weszly to debeściak

Szkoda tylko lakieru porysować

Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » pt mar 03, 2006 1:17 pm
www.molki.free.fr/ fakes/images/suzu6x6DT.jpg
Albo taki

Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
MACIEK KRAKÓW

- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Post
autor: MACIEK KRAKÓW » sob mar 04, 2006 3:16 pm
mdeja pisze:Bng862 pisze:Ale nie mówcie że Jimmy jest szerszy,dluższu itp

czy to prawda czy falsz?

Chociaz Jimmy mi się podoba,szkoda że niema diesla.
Ma dizla - jest wersja 1.5 CDI czy HDI nie wiem jak to nazwą ale silnik francuski
Nie wiem jak w Jimmy'm ale Samuraj pod koniec produkcji byl robiony z silnikiem 1.9 tdi z RENAULT

Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość