Feroza w terenie

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » śr maja 24, 2006 7:46 pm

tez w gorach uzytkuje i na dluzsze wyjazdy i dlatego prasowany ryz sie nie sprawdzil - od 3 lat mam disco i to jest to :)2
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
Koni
Posty: 656
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koni » śr maja 24, 2006 8:28 pm

jogibabuu pisze:tez w gorach uzytkuje i na dluzsze wyjazdy i dlatego prasowany ryz sie nie sprawdzil - od 3 lat mam disco i to jest to :)2
Każdy ma swoje wady i zalety :wink: Mnie też sie disco podoba ale wybrałem rokiego :wink:
gg 3041301

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » śr maja 24, 2006 9:19 pm

Slawek04 pisze:zastanawia mnie jedna rzecz w tym moim cudzie ;) bo tył to sztywny most i resory ale przód to juz wachacze a jak sa wachacze to powinny byc sprezyny (jesli sie myle to prosze mnie wyprowadzic z tego stanu :)) a u mnie nie ma sprezyn...
Sa drazki skretne zamiast sprezyn i niestety ciezko sie to podnosi !!
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barteks » czw maja 25, 2006 2:29 pm

PRasowany Ryż ?? ?? ??

Ze niby taki mamy zamiast gabki w siedzeniach?

Ja moim Wildcatem nie mam problemow z moca, reduktor jest wystarczajaco powolny, generalnie wczesniej opony straca oparcie w glebie niz braknie mocy. (nawet na łańcuchach)

Jestem bardzo zadowolony, a niedalej jak wczoraj jechalem discovery, jest wygodniejszy, mozna powiedziec komfortowy :-? swietny na dlugie trasy, a jednak nie ma takiego charakteru, jakas taka ogolna angielska hmmm, landrowerowosc, no i to zuzycie paliwa...
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » czw maja 25, 2006 2:34 pm

o jakim spalaniu piszesz??
8-9 l to duzo?
ja tam nigdy nie przekroczylem 13l zap... na trasie 130, czy tez w terenie
wszystko na 33''

a silnik 1.6 w ferozie sie nie najadaje to opon 30'' a reduktor jest i tak za szybki
i spalanie bylo w miescie cos kolo 8-10 l benzyny, na trasie z 12, a w terenie trza bylo tak cisnac ze i do 30l dochodzilo

gdzyby to auto takie super bylo to bym go nie sprzedawal :)21
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » czw maja 25, 2006 2:39 pm

jogibabuu pisze:tez mi sie tak wydawalo ze jak sie zakreci to da rade...
niestety gorskie dlugie strome podjazdy to zweryfikowaly :)21
Trza przełożenia zwolnić w mostach i bedzie jechało pod góre.
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barteks » czw maja 25, 2006 2:39 pm

a no zapomnialem ze sa takie piekne diesle jeszcze, bo ten ktorym jezdzilem to benzynka V8.
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » czw maja 25, 2006 2:40 pm

a co do charakteru to ja nie cierpie japonczykow - do jakiego bym nie wsiadl to wyglada i jezdzi tak samo :)21
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » czw maja 25, 2006 2:41 pm

barteks pisze:a no zapomnialem ze sa takie piekne diesle jeszcze, bo ten ktorym jezdzilem to benzynka V8.
no, fakt, ten to moze zestresowac spalaniem :)
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » czw maja 25, 2006 2:43 pm

mdeja pisze:
jogibabuu pisze:tez mi sie tak wydawalo ze jak sie zakreci to da rade...
niestety gorskie dlugie strome podjazdy to zweryfikowaly :)21
Trza przełożenia zwolnić w mostach i bedzie jechało pod góre.
bardziej mi sie kalkulowalo auto zmienic :)21
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » czw maja 25, 2006 2:46 pm

Ja tam zmieniłem przełożenia. Wyszło mnie 600 pln - ale o tyle prosta sprawa u mnie była że miałem 4.62 mosty a kupiłem używki z Vitary 1.6 8v która ma 5.12. Zysk jest z tego. Ale zobacze co bedzie jak z 225/75/16 wsiąde na 245/75/16 - jak co poszukam silnika 2,.5 V6 z Grand Vitary :wink:
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » czw maja 25, 2006 2:49 pm

w daihatsu nie zmienisz tak latwo przelozen bo nie ma od czego przeszczepic, a zadna firma nie robi, bo nikt nie zaklada do tych auto duzych opon bo nie ma to sensu.
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barteks » czw maja 25, 2006 2:50 pm

Najbardziej nielubie takich co to niecierpia japonczykow. :wink:

Ze niby co? Wyspiarze lepsi czy co? Kazdy narod ma prawo do swojego samochodu terenowego :lol: :lol: czy jest ktos kto jezdzi fiatem campagnola?
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » czw maja 25, 2006 2:51 pm

nie wiem czemu nie lubie :)
tak mi sie zrobilo przez ostatnie lata od sprzedania ferozy :)21
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » czw maja 25, 2006 2:55 pm

feroza mi sie jezdzilo dobrze az do czasu pewnego rajdu, gdzie ja i dwa pajero stanely na jednej z prob obok disco. nasze proby przejechania wygladaly miernie przy tym aucie. pozniej jechalismy razem kilka prob i doszedlem do wniosku ze sie nie ma co mordowac :)
i tak sie porobilo ze zmienilem na disco a ci dwaj koledzy co to pajero mieli i tez nie chcialy "jechac" zmianili na G i samuraja.
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » czw maja 25, 2006 2:58 pm

jogibabuu pisze:w daihatsu nie zmienisz tak latwo przelozen bo nie ma od czego przeszczepic, a zadna firma nie robi, bo nikt nie zaklada do tych auto duzych opon bo nie ma to sensu.
a w rockym nie ma wolniejszych? albo zwolnic reduktor?
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » czw maja 25, 2006 2:58 pm

jak to? pajero niechciały jechać? a jakie miały silniki? może zarżnięte?

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » czw maja 25, 2006 3:01 pm

Jakub PAJERO 2.5TD pisze:jak to? pajero niechciały jechać? a jakie miały silniki? może zarżnięte?
A może nie chciały jechac bo wykrzyż kiepski/
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » czw maja 25, 2006 3:04 pm

jedno pajero bylo 2.6 na 33/12.5''
a drugie 2.5 diesel na 32/11.5'' z troche zarznietym silnikiem :)
i byl problem podjechania wszystkimi 3 autami ze 2 h :)

po prostu za szybkie przelozenia byly, na jedynce czy dwojce kopaly sie, a na 3 nie bylo szans,

disco przyjechalo wrzocilo 3 i na 32'' smignelo od razu, potem wawoz gdzie tez kopalismy sie kilka godzin bo sie krzyzowalo zawieszenie i nie chcialy jechac, itd.

a niejaki piotr neisner za kazym razem, kazda probe jechal jak chcial.
oczywiscie wklad pomiedzy pedalami a kierownica tez odgrywal role :)21
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » czw maja 25, 2006 3:58 pm

jogibabuu pisze:jedno pajero bylo 2.6 na 33/12.5''
a drugie 2.5 diesel na 32/11.5'' z troche zarznietym silnikiem :)
i byl problem podjechania wszystkimi 3 autami ze 2 h :)

po prostu za szybkie przelozenia byly, na jedynce czy dwojce kopaly sie, a na 3 nie bylo szans,

disco przyjechalo wrzocilo 3 i na 32'' smignelo od razu, potem wawoz gdzie tez kopalismy sie kilka godzin bo sie krzyzowalo zawieszenie i nie chcialy jechac, itd.

a niejaki piotr neisner za kazym razem, kazda probe jechal jak chcial.
oczywiscie wklad pomiedzy pedalami a kierownica tez odgrywal role :)21
Ze sie wtrace - W mojej Rakiecie nie mam zadnych problemow z brakiem mocy na reduktorze i trojce, wrecz cierpie na jej nadmiar, a co do Rakiet z 2,8 TD to tez w nich nie ma problemu :)2 :wink:
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » czw maja 25, 2006 4:02 pm

przeciez od poczatku mowa o ferozie 1.6....
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » czw maja 25, 2006 4:03 pm

ja też nienarzekałem na możliwości mojego pajero, wcale nieodstwał od reszty aut, mimo silnika 2,5TD

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » czw maja 25, 2006 4:06 pm

tamten silnik byl w stanie agonalnym i kola duze byly.

po remoncie juz bylo lepiej, ale.... i tak mie sie nie podobal :)21
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » czw maja 25, 2006 4:08 pm

zreszta wiekszosc japonczykow ma stosunek H:L ok. 1:2
i stad na reduktorze z wiekszymi kolami sa za szybkie.
a w lr'ach jest prawie 1:3 i to robi ta roznice.
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
Colorado
 
 
Posty: 968
Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Colorado » czw maja 25, 2006 4:54 pm

Jakub PAJERO 2.5TD pisze:ja też nienarzekałem na możliwości mojego pajero, wcale nieodstwał od reszty aut, mimo silnika 2,5TD
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... highlight= :)20 :)20 :)20 Poczytaj swoje stare posty 8) :)20 :)20
Cholerna sprezynka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości