
Feroza w terenie
Moderator: s3R
- MACIEK KRAKÓW
- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Sa drazki skretne zamiast sprezyn i niestety ciezko sie to podnosiSlawek04 pisze:zastanawia mnie jedna rzecz w tym moim cudziebo tył to sztywny most i resory ale przód to juz wachacze a jak sa wachacze to powinny byc sprezyny (jesli sie myle to prosze mnie wyprowadzic z tego stanu
) a u mnie nie ma sprezyn...

Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
PRasowany Ryż
Ze niby taki mamy zamiast gabki w siedzeniach?
Ja moim Wildcatem nie mam problemow z moca, reduktor jest wystarczajaco powolny, generalnie wczesniej opony straca oparcie w glebie niz braknie mocy. (nawet na łańcuchach)
Jestem bardzo zadowolony, a niedalej jak wczoraj jechalem discovery, jest wygodniejszy, mozna powiedziec komfortowy
swietny na dlugie trasy, a jednak nie ma takiego charakteru, jakas taka ogolna angielska hmmm, landrowerowosc, no i to zuzycie paliwa...



Ze niby taki mamy zamiast gabki w siedzeniach?
Ja moim Wildcatem nie mam problemow z moca, reduktor jest wystarczajaco powolny, generalnie wczesniej opony straca oparcie w glebie niz braknie mocy. (nawet na łańcuchach)
Jestem bardzo zadowolony, a niedalej jak wczoraj jechalem discovery, jest wygodniejszy, mozna powiedziec komfortowy

poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD
o jakim spalaniu piszesz??
8-9 l to duzo?
ja tam nigdy nie przekroczylem 13l zap... na trasie 130, czy tez w terenie
wszystko na 33''
a silnik 1.6 w ferozie sie nie najadaje to opon 30'' a reduktor jest i tak za szybki
i spalanie bylo w miescie cos kolo 8-10 l benzyny, na trasie z 12, a w terenie trza bylo tak cisnac ze i do 30l dochodzilo
gdzyby to auto takie super bylo to bym go nie sprzedawal
8-9 l to duzo?
ja tam nigdy nie przekroczylem 13l zap... na trasie 130, czy tez w terenie
wszystko na 33''
a silnik 1.6 w ferozie sie nie najadaje to opon 30'' a reduktor jest i tak za szybki
i spalanie bylo w miescie cos kolo 8-10 l benzyny, na trasie z 12, a w terenie trza bylo tak cisnac ze i do 30l dochodzilo
gdzyby to auto takie super bylo to bym go nie sprzedawal

Mistrzow uprasza sie o spokoj
Ja tam zmieniłem przełożenia. Wyszło mnie 600 pln - ale o tyle prosta sprawa u mnie była że miałem 4.62 mosty a kupiłem używki z Vitary 1.6 8v która ma 5.12. Zysk jest z tego. Ale zobacze co bedzie jak z 225/75/16 wsiąde na 245/75/16 - jak co poszukam silnika 2,.5 V6 z Grand Vitary 

kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
feroza mi sie jezdzilo dobrze az do czasu pewnego rajdu, gdzie ja i dwa pajero stanely na jednej z prob obok disco. nasze proby przejechania wygladaly miernie przy tym aucie. pozniej jechalismy razem kilka prob i doszedlem do wniosku ze sie nie ma co mordowac 
i tak sie porobilo ze zmienilem na disco a ci dwaj koledzy co to pajero mieli i tez nie chcialy "jechac" zmianili na G i samuraja.

i tak sie porobilo ze zmienilem na disco a ci dwaj koledzy co to pajero mieli i tez nie chcialy "jechac" zmianili na G i samuraja.
Mistrzow uprasza sie o spokoj
a w rockym nie ma wolniejszych? albo zwolnic reduktor?jogibabuu pisze:w daihatsu nie zmienisz tak latwo przelozen bo nie ma od czego przeszczepic, a zadna firma nie robi, bo nikt nie zaklada do tych auto duzych opon bo nie ma to sensu.
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
- Jakub PAJERO 2.5TD
- Posty: 313
- Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
- Lokalizacja: Legionowo
jedno pajero bylo 2.6 na 33/12.5''
a drugie 2.5 diesel na 32/11.5'' z troche zarznietym silnikiem
i byl problem podjechania wszystkimi 3 autami ze 2 h
po prostu za szybkie przelozenia byly, na jedynce czy dwojce kopaly sie, a na 3 nie bylo szans,
disco przyjechalo wrzocilo 3 i na 32'' smignelo od razu, potem wawoz gdzie tez kopalismy sie kilka godzin bo sie krzyzowalo zawieszenie i nie chcialy jechac, itd.
a niejaki piotr neisner za kazym razem, kazda probe jechal jak chcial.
oczywiscie wklad pomiedzy pedalami a kierownica tez odgrywal role
a drugie 2.5 diesel na 32/11.5'' z troche zarznietym silnikiem

i byl problem podjechania wszystkimi 3 autami ze 2 h

po prostu za szybkie przelozenia byly, na jedynce czy dwojce kopaly sie, a na 3 nie bylo szans,
disco przyjechalo wrzocilo 3 i na 32'' smignelo od razu, potem wawoz gdzie tez kopalismy sie kilka godzin bo sie krzyzowalo zawieszenie i nie chcialy jechac, itd.
a niejaki piotr neisner za kazym razem, kazda probe jechal jak chcial.
oczywiscie wklad pomiedzy pedalami a kierownica tez odgrywal role

Mistrzow uprasza sie o spokoj
- MACIEK KRAKÓW
- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Ze sie wtrace - W mojej Rakiecie nie mam zadnych problemow z brakiem mocy na reduktorze i trojce, wrecz cierpie na jej nadmiar, a co do Rakiet z 2,8 TD to tez w nich nie ma problemujogibabuu pisze:jedno pajero bylo 2.6 na 33/12.5''
a drugie 2.5 diesel na 32/11.5'' z troche zarznietym silnikiem
i byl problem podjechania wszystkimi 3 autami ze 2 h
po prostu za szybkie przelozenia byly, na jedynce czy dwojce kopaly sie, a na 3 nie bylo szans,
disco przyjechalo wrzocilo 3 i na 32'' smignelo od razu, potem wawoz gdzie tez kopalismy sie kilka godzin bo sie krzyzowalo zawieszenie i nie chcialy jechac, itd.
a niejaki piotr neisner za kazym razem, kazda probe jechal jak chcial.
oczywiscie wklad pomiedzy pedalami a kierownica tez odgrywal role


Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
- Jakub PAJERO 2.5TD
- Posty: 313
- Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
- Lokalizacja: Legionowo
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... highlight=Jakub PAJERO 2.5TD pisze:ja też nienarzekałem na możliwości mojego pajero, wcale nieodstwał od reszty aut, mimo silnika 2,5TD






Cholerna sprezynka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości