Feroza - duza temperatura silnika

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

Cezariusz Szostek
Posty: 517
Rejestracja: pt mar 24, 2006 12:45 pm
Lokalizacja: Szczecin widzę z okna :)

Post autor: Cezariusz Szostek » pt cze 30, 2006 9:22 am

Witam, miałem to samo. Wymieniłem termostat, wisko i wszystko inne. Kosztowało to trochę kasy w stosunku do ceny samochodu a nic nie pomogło. Wystarczyło wymienić chłodnicę. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » ndz lip 02, 2006 10:40 pm

czasen wystarczy odkamienić chłodnice i układ chłodzący.
Sa takie płyny do tego. Mi to dużo dało.
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
ssnake80
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: czw cze 15, 2006 10:27 pm
Lokalizacja: Wałbrzych / Szczawno Zdrój

Post autor: ssnake80 » czw lip 06, 2006 9:24 pm

powoli dochodzę do wniosku, że to wisko... bo jak silnik jest nagrzny (nawet dość mocno) to jak zakręce wentylatorem na zgaszonym to się kręci sam bez żadnych oporów :/

więc moje pytanie brzmi, czy w ogóle istnieje szansa dostania w Polsce nowego wiska do Ferozy, jeżeli tak to ile może kosztować a jeżeli nie to co z tym zrobić ?? :/
Pozdrawiam
ssnake
http://youtu.be/4TQsGhu49Ws

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » pt lip 07, 2006 7:03 am

nowego może nie ale moge dać Ci namiar na gościa co ma dobre...
ale to na PW
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
Black
Posty: 343
Rejestracja: śr lip 28, 2004 12:15 pm
Lokalizacja: mentalnie z prowincji

Post autor: Black » pt lip 07, 2006 9:13 am

ssnake80 pisze:powoli dochodzę do wniosku, że to wisko... bo jak silnik jest nagrzny (nawet dość mocno) to jak zakręce wentylatorem na zgaszonym to się kręci sam bez żadnych oporów :/

więc moje pytanie brzmi, czy w ogóle istnieje szansa dostania w Polsce nowego wiska do Ferozy, jeżeli tak to ile może kosztować a jeżeli nie to co z tym zrobić ?? :/
Cześć, wejdę Wam trochę do kącika, bo miałem podobne zachowanie "autobusu" 2 tygodnie temu i też już prawie wisko chciałem wymieniać.
To, że na mocno nagrzanym silniki, wiatrak się kręci po zgaszeniu luźno nic kompletnie nie znaczy - przynajmniej u mnie, jak tylko odpalę maszynę to się momentalnie zapina i ciągnie ten wiatrak jak odrzutoweic, zgaszę, łapa pod machę i se mogę wiatraczkiem majtać bez żadnego oporu.

Zacznij od chłodnicy, moja też wyglądała na czystą, a maszynka się grzała - po wyjęciu okazało się że w środku (w głębi) między żeberkami jest tak zabetonowana błotem, ze trzeba ją było pół dnia odmaczać, żeby dało się to wypłukać. Po tej prostej operacji przy dzisiejszych upałach nawet 1-2h stania w korkach nie rusza mi wskazówki temp.[/url]
Black LC KZJ95 ... "bulwar sprawny inaczej" ;-)
www.tlc.org.pl

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » pt lip 07, 2006 4:12 pm

zblokuj visko i po klopocie :)2
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Robas_2005
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pn lip 31, 2006 6:37 pm
Lokalizacja: wlkp

Post autor: Robas_2005 » śr sie 02, 2006 5:41 pm

tez mialem ten problem. wymienilem chlodnice na BMW 5 czy 7 dokladnie nie wiem :) i jest gicior :)

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » śr sie 02, 2006 6:56 pm

Problem z grzaniem w ferozie to patrząć na posty wychodzi zawsze na to że problemem jest Chłodnica...albo zakamienionia albo brudna.....
Dziś w Wawie widziałem ładną feroze kolor wiśniowy,brak zderzaków opony m,t chyba 31'' Przyznać się kogo ?? :)23
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » czw sie 03, 2006 9:02 am

Bng862 pisze:Problem z grzaniem w ferozie to patrząć na posty wychodzi zawsze na to że problemem jest Chłodnica...albo zakamienionia albo brudna.....
Dziś w Wawie widziałem ładną feroze kolor wiśniowy,brak zderzaków opony m,t chyba 31'' Przyznać się kogo ?? :)23
na jakich blachach ??
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
Colorado
 
 
Posty: 968
Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Colorado » czw sie 03, 2006 9:07 am

Bng862 pisze:Problem z grzaniem w ferozie to patrząć na posty wychodzi zawsze na to że problemem jest Chłodnica...albo zakamienionia albo brudna.....
Dziś w Wawie widziałem ładną feroze kolor wiśniowy,brak zderzaków opony m,t chyba 31'' Przyznać się kogo ?? :)23
Wisniowa czy czerwona? Bo wczoraj grasowalem po stolicy.
Cholerna sprezynka

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barteks » czw sie 03, 2006 7:37 pm

Robas, ta twoja feroza wyglada jak Rocky, czy to jest ta o ktroej sie kiedys tutaj spory toczyly czy to rocky czy feroza? Ma sztywny most czy drazki? Srebrno wisniowe malowanie the best :)2
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

e30suchy
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 5:00 pm

Post autor: e30suchy » czw wrz 14, 2006 9:27 pm

witam!!!!! mam ten sam problem co wszyscy!!! przegrzewa sie!! dzis probowalem przeczyscic chlodnice k2 ale nic nie wylecialo z niej, ocet tez nie pomogl wiec kamien chyba odpada, zeberka nie sa pozapychane, a wisko sie blokuje...... zeby nie bylo watpliwosci termos tez wymienilem. jak jade dluzej kolo 100km/h i zgasze silnik to bulgocze w nim jakby sie olej gotowal, nawet jak temp jest jeszcze w normie albo troszke ja przekracza, a przekracza do max 3/4 wiecej jeszcze sie nie zdarzylo. po otwarciu nagrzewnicy chlodzi sie do normy.........
I co ja mam o tym myslec??????
pozdrawiam
3,1td - nie znoszę diesli, nie wiem co mnie podkusiło!

Awatar użytkownika
Colorado
 
 
Posty: 968
Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Colorado » czw wrz 14, 2006 9:46 pm

Bulgocze? Hmm... Glowica?
Cholerna sprezynka

Awatar użytkownika
Wołek
 
 
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 17, 2004 8:20 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wołek » czw wrz 14, 2006 9:57 pm

e30suchy pisze:witam!!!!! mam ten sam problem co wszyscy!!! [...]
Nie wszyscy mają ten problem :roll:
e30suchy pisze:[...]I co ja mam o tym myslec??????
myśleć trzeba.... pozytywnie :)21
Disco 3,9V8

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » pt wrz 15, 2006 11:22 am

A wiesz że czujnik dobry masz ? nie masz oleju w płynie chlodzącym ?
Nie pompuje CI się uklad chłodzenia ?
Zdrapek i poharatka

e30suchy
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 5:00 pm

Post autor: e30suchy » pt wrz 15, 2006 1:51 pm

oleju nie przybywa wrecz przeciwnie zaczyna cos ubywac... uklad sie nie pompuje cokolwiek by to mialo znaczyc....zastanawiam sie nad tym czujnikiem...pozdro i dzieki za opinie
3,1td - nie znoszę diesli, nie wiem co mnie podkusiło!

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barteks » pt wrz 15, 2006 4:32 pm

jezdzic, po prostu jezdzic : - )))
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » pt wrz 15, 2006 6:21 pm

tak ja mialem to samo USZCZELKA :)3
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość