Rocky-body lift
Moderator: s3R
Mysle ze cholernie twardo , raczej nie wskazane , bo resor nie bedzie ci sie wtedy skrecal w miejscu mocowania - a to zle. Do tego lepszy by byl jaki poliuretan (z tego sie robi wyczynowe poilnusze , simenbloki) o niskim wspolczynniku twardosci. Tokarz ktory mi robil klocki do liftu zostawil sobie reszte materialu do elementow zawieszenia w ciezarowce. Ale ten element mial byc z zalozenia twardy , ale mial sie ladnie obracac - ertalon ma to do siebie ze jest sliski (bo to jakas odmiana teflonu jest) wiec byl idealny i wytrzymalszy od oryginalu - i o wiele tanszy zeby bylo smieszniej.Colorado pisze:Zun , jesli dobrze zrozumialem to moge wytoczyc z ertalonu tuleje resorow i wahaczy? Czy to nie bedzie za twardy material? Jak zachowuje sie zawias na takich tulejach?Zun pisze:Kup material i daj do tokarza - najtansza opcja - sprawdzona w wielu projektach. Np u mnieromankr pisze:s3R gdzie dorwałęś polibusze?. Podstawa jest tylko odbrac dobre parametry materialu - ale tu wystarczy sprawdzic na czym jezdza koledzy ktorzy jhuz to motali
. U mnie sprawdza sie ertalon - i nie tylko u mnie. Duzo osob w polsce jezdzi na ertalonie. Z tego tez sie robi elementy zawieszenia
. W usa np zazwyczaj stosuja urethan , poliuretan lub inne tego typu - material poneikad lepszy - ale i drozszy. Pewnie zamiast 20 lat (tyle wytrzyma ertalon) wytrzyma 40 lat ..... pytanie tylko po co ...
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

Nie wiem jak jest w daihatsu , ale w hiluxie to praktycznie przy 2 cm trzeba juz rzezbic przy ukladzie kierowniczym i przy wlewie - tzn ja wlew odkrecilem i tak sobie wisi zatkany szmata - jeszcze nie mialem czasu tego robicDavido pisze:Colorado a Tobie jak wyszedl bodylift? Musiales cos przedluzac np.: przewody hamulcowe, paliwowe, wlew paliwa itp?

Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

Mam 2,5cm liftu nic z tego co mi wiadomo nie trzeba bylo przedluzac. Autorem mojego bodyliftu jest +AND+. Pytaj jego co i jak. Z tylu nie bylo srub tylko szpilkiDavido pisze:Colorado a Tobie jak wyszedl bodylift? Musiales cos przedluzac np.: przewody hamulcowe, paliwowe, wlew paliwa itp?

Cholerna sprezynka
Acha, przed bodyliftem nurtowalo mnie mocowanie chlodnicy. Chlodnica montowana jest do nadwozia, wiatrak wisko do silnika. Przy 2,5 cm nic nie treba przerabiac, plastikowa oslona jest tak skonsruowana ze zostawia miejsce na takie przesuniecie. Mimo ze wiatrak nie jest teraz na srodku chlodnicy , pomimo upalow temperatura silnika zostala bez zmian.Drazek kierowniczy w ferozie ma na srodku cos w rodzaju wieloklinu ktory pozwala na bodylift bez zadnych kombinacji
Cholerna sprezynka
- MACIEK KRAKÓW
- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości