Rocky-body lift

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barteks » pn lip 24, 2006 3:14 pm

Beny, czyli dałeś 2 cm wyższe gumy pod karoserię i nic o za tym nie robiłeś z kierownicą, przewodami, lewarkami etc?
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » pn lip 24, 2006 6:08 pm

Colorado pisze:
Zun pisze:
romankr pisze:s3R gdzie dorwałęś polibusze?
Kup material i daj do tokarza - najtansza opcja - sprawdzona w wielu projektach. Np u mnie :)21 . Podstawa jest tylko odbrac dobre parametry materialu - ale tu wystarczy sprawdzic na czym jezdza koledzy ktorzy jhuz to motali :). U mnie sprawdza sie ertalon - i nie tylko u mnie. Duzo osob w polsce jezdzi na ertalonie. Z tego tez sie robi elementy zawieszenia ;) . W usa np zazwyczaj stosuja urethan , poliuretan lub inne tego typu - material poneikad lepszy - ale i drozszy. Pewnie zamiast 20 lat (tyle wytrzyma ertalon) wytrzyma 40 lat ..... pytanie tylko po co ...
Zun , jesli dobrze zrozumialem to moge wytoczyc z ertalonu tuleje resorow i wahaczy? Czy to nie bedzie za twardy material? Jak zachowuje sie zawias na takich tulejach?
Mysle ze cholernie twardo , raczej nie wskazane , bo resor nie bedzie ci sie wtedy skrecal w miejscu mocowania - a to zle. Do tego lepszy by byl jaki poliuretan (z tego sie robi wyczynowe poilnusze , simenbloki) o niskim wspolczynniku twardosci. Tokarz ktory mi robil klocki do liftu zostawil sobie reszte materialu do elementow zawieszenia w ciezarowce. Ale ten element mial byc z zalozenia twardy , ale mial sie ladnie obracac - ertalon ma to do siebie ze jest sliski (bo to jakas odmiana teflonu jest) wiec byl idealny i wytrzymalszy od oryginalu - i o wiele tanszy zeby bylo smieszniej.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Davido
Posty: 327
Rejestracja: czw lip 07, 2005 11:01 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Davido » pn lip 24, 2006 6:52 pm

Colorado a Tobie jak wyszedl bodylift? Musiales cos przedluzac np.: przewody hamulcowe, paliwowe, wlew paliwa itp?
Feroza '95

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » pn lip 24, 2006 7:02 pm

Davido pisze:Colorado a Tobie jak wyszedl bodylift? Musiales cos przedluzac np.: przewody hamulcowe, paliwowe, wlew paliwa itp?
Nie wiem jak jest w daihatsu , ale w hiluxie to praktycznie przy 2 cm trzeba juz rzezbic przy ukladzie kierowniczym i przy wlewie - tzn ja wlew odkrecilem i tak sobie wisi zatkany szmata - jeszcze nie mialem czasu tego robic :D - natomiast kol;um,na kieorwnicy zostala przecieta i wspawana rurka jako przedluzenie - dosc prosta robota , 20 minut zajela
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » pn lip 24, 2006 7:57 pm

Ja nic nie przerabiałem,bo u mnie poduszki stare były strasznie zmiażdzone i cienkie,a jak włożyłem nowe to tak jak był by seryjnie....ale jak chciałem robić już 4-5 cm to już było by troszke przeróbek.....drązki i chyba coś z układem kierowniczym!!
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
Colorado
 
 
Posty: 968
Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Colorado » pn lip 24, 2006 10:21 pm

Davido pisze:Colorado a Tobie jak wyszedl bodylift? Musiales cos przedluzac np.: przewody hamulcowe, paliwowe, wlew paliwa itp?
Mam 2,5cm liftu nic z tego co mi wiadomo nie trzeba bylo przedluzac. Autorem mojego bodyliftu jest +AND+. Pytaj jego co i jak. Z tylu nie bylo srub tylko szpilki :)2
Cholerna sprezynka

Awatar użytkownika
Colorado
 
 
Posty: 968
Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Colorado » pn lip 24, 2006 10:28 pm

Acha, przed bodyliftem nurtowalo mnie mocowanie chlodnicy. Chlodnica montowana jest do nadwozia, wiatrak wisko do silnika. Przy 2,5 cm nic nie treba przerabiac, plastikowa oslona jest tak skonsruowana ze zostawia miejsce na takie przesuniecie. Mimo ze wiatrak nie jest teraz na srodku chlodnicy , pomimo upalow temperatura silnika zostala bez zmian.Drazek kierowniczy w ferozie ma na srodku cos w rodzaju wieloklinu ktory pozwala na bodylift bez zadnych kombinacji
Cholerna sprezynka

Awatar użytkownika
romankr
 
 
Posty: 140
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 6:06 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: romankr » wt lip 25, 2006 2:50 pm

s3R pisze::)21

no jak Cię proszę zdaj relacje jak, gdzie ??

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » śr lip 26, 2006 7:43 am

romankr pisze:
s3R pisze::)21

no jak Cię proszę zdaj relacje jak, gdzie ??
pw
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » wt sie 01, 2006 3:43 pm

s3R pisze:
romankr pisze:
s3R pisze::)21

no jak Cię proszę zdaj relacje jak, gdzie ??
pw
To ja tez poprosze :wink:
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości