Amortyzatory Rocky

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barteks » śr gru 20, 2006 6:45 pm

A jakby mnie bylo stac to bym chetnie zalozyl komplet regulowanych oryginalnych amortyzatorow do Rocky. Co oryginal to oryginal.

W kwestii formalnej, to nie sa zadne pompki tylko silniki krokowe do ustawienia otwarcia zaworow w amortyzatorach.
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » śr gru 20, 2006 7:14 pm

MACIEK KRAKÓW pisze:U mnie po wzmocnieniu resorow to G.... dawalo :)2 :lol:
No to masz w takim razie za twarde resory.
To też nie jest dobre. Łatwo połamać.
Ja zmieniałem w 2.0 amortyzatory i była zasadnicza różnica.
Teraz w 2.8 wstawiłem zamiast takich mniejszych bardzo mocne, gazowe.
Samochód jest o wiele mniej komfortowy. Lepiej się prowadzi ale kompfort spadł. Więc jeżeli u ciebie to nic nie daje to masz za twarde resory...
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » czw gru 21, 2006 3:36 am

barteks pisze: W kwestii formalnej, to nie sa zadne pompki tylko silniki krokowe do ustawienia otwarcia zaworow w amortyzatorach.
Oczywiscie
Otwor mniejszy - amor twardszy(chodzi ciezej) i lepiej tlumi
otwor wiekszy - amor chodzi lzej, wiekszy konfort
GG: 1105809

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » czw gru 21, 2006 10:13 am

s3R pisze:
MACIEK KRAKÓW pisze:U mnie po wzmocnieniu resorow to G.... dawalo :)2 :lol:
No to masz w takim razie za twarde resory.
To też nie jest dobre. Łatwo połamać.
Ja zmieniałem w 2.0 amortyzatory i była zasadnicza różnica.
Teraz w 2.8 wstawiłem zamiast takich mniejszych bardzo mocne, gazowe.
Samochód jest o wiele mniej komfortowy. Lepiej się prowadzi ale kompfort spadł. Więc jeżeli u ciebie to nic nie daje to masz za twarde resory...
Tez wlasnie mam MOCNE gazowe :wink: :)2
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Awatar użytkownika
camaro
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 32
Rejestracja: pn gru 25, 2006 6:06 pm
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontaktowanie:

Post autor: camaro » pn sty 29, 2007 12:44 pm

Wymieniałem ostatnio jeden tylny amortyzator, znalazłem nowy identyczny jak z rokiego tylko z tuleją na dole, którą wypchnałem, nie wiem z jakiego samochodu on pochodził. Napewno jest polskiej produkcji podobny do poloneza. Pompki niestety uleciały przy demontarzu.
Najlepszym rozwiązaniem byłoby dopasowywanie w sklepie czegoś podobnego na wymiar.
DRIM TIM TIM

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » pn sty 29, 2007 1:04 pm

Polonez Truck tył. KYB.
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » pn sty 29, 2007 9:16 pm

Ja widzialem te z poltka trucka. Ona maja na gorze i na doloe oko, A w rockym trzeba u gory bolec z gwintem.
Pozatym zwrodzcie uwage na jego dlugosc jak jest na maxa zlozony tzn. najkrotszy.
Wydaje mi sie ze te orginalne z rockiego bardziej sie skladaja

Ja bawilem sie polonezowskim ale nie z trucka, mocowanie takie jak trzeba, tylko te byly polskiej produkcji - stanowczo z slawe, moim zdaniem. Ale kombinujcie bo nie wierze zeby sie nie dalo od czegos dobrac....
GG: 1105809

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » pn sty 29, 2007 9:50 pm

Hmm... może nie z tego trucka. Chłopaki montowali je bez przeróbek i miały odpowiednie wymiary.
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » czw lut 01, 2007 2:19 pm

Chyba ze to byly od poloneza trucka tylko ze przednie....?
GG: 1105809

Awatar użytkownika
Koni
Posty: 656
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koni » ndz lut 04, 2007 10:09 pm

Tylko czy P.Truck dobrze daje rade w terenie.....?? bo jak nie to pewnie i amory nie do tego celu przewidziane :lol:
gg 3041301

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » ndz lut 04, 2007 11:35 pm

to zalezy jak uzywasz amory jak jezdzisz sybko po dziurach to napewno sie rozleca ??
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
Koni
Posty: 656
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koni » ndz lut 04, 2007 11:45 pm

używam auto zgodnie z przeznaczeniem 8)
gg 3041301

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » pn lut 05, 2007 12:27 am

to napewno nie pozyja umnie by sie nie sprawdiły na długo wolał bym od jakiegos busa
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » pt lut 09, 2007 2:11 pm

Mierzył ktoś długośći amora złożonego i rozłożonego ?? potrzebuje taki wymiar.
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » pt lut 09, 2007 3:24 pm

Dane techniczne:
Numer katalogowy przód, tył: 59520
Rocznik samochodu: 84-93
Do zawieszenia podniesionego:do 20mm
Długość złożony: 287mm
Długość rozciągnięty: 472mm
Skok amortyzatora: 185mm
Typ mocowania amortyzatora
Góra: S1
Dół: EB1

z katalogu Trail master
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » pt lut 09, 2007 5:45 pm

Ja mam wyciagnietego, jak Chcesz to moge pomierzyc
GG: 1105809

Awatar użytkownika
Koni
Posty: 656
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koni » pt lut 09, 2007 11:42 pm

s3R pisze:Mierzył ktoś długośći amora złożonego i rozłożonego ?? potrzebuje taki wymiar.
No ja chyba kiedyś mierzyłem i dzieliłem sie wymiarami na forum nawet :wink:
gg 3041301

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » sob lut 10, 2007 11:33 am

NO nie mogłem znaleść. Może topik wycięty był.
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » pt lut 23, 2007 9:41 pm

Wymiary amortyzatorow do Rockiego (orginalne)
Zlozony 30 cm
Obrazek

Rozciagniety 50 cm
Obrazek

mocowanie dolne - srednica otworu ok 16 mm (moze bylo 15 ale sie wyrobilo ??)
Obrazek

mocowanie gorne - sroba sirednica 10 mm
GG: 1105809

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » pt lut 23, 2007 10:42 pm

caterpillar pisze:Wymiary amortyzatorow do Rockiego (orginalne)
Zlozony 30 cm
Obrazek

Rozciagniety 50 cm
Obrazek

mocowanie dolne - srednica otworu ok 16 mm (moze bylo 15 ale sie wyrobilo ??)
Obrazek

mocowanie gorne - sroba sirednica 10 mm
to był ten amor z ta pompka na koncu
ja mam bez nawet nie wiem czy było fajne :(
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » pt lut 23, 2007 11:34 pm

To byl amor bez regulacji twardosci...
GG: 1105809

mazvr
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: sob paź 07, 2006 4:59 pm
Lokalizacja: Boguszów-Gorce

Post autor: mazvr » pn maja 07, 2007 9:46 pm

A macie moze namiar na jakis sklep w kturym mozna dostac amortyzatory z wejsciem pod te pompki? bo wylal mi sie neidawno amortyzator i kurcze chcail bym kupic nowe ale takie w kturych ta regulacja bedzie dzialala bo niewiem jak uwas ale u mnie naprawde czuc zmiane charakterystyki zawieszenia i to dosyc mocno
Rocky 2.8 TDintercoler

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » pn maja 07, 2007 11:17 pm

Chyba jedynie Agnieszka, Poznan. Cena kosmos :o , moim zdaniem sie nie oplaca...
GG: 1105809

mazvr
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: sob paź 07, 2006 4:59 pm
Lokalizacja: Boguszów-Gorce

Post autor: mazvr » wt maja 08, 2007 5:12 pm

moze sprubuje z regeneracja no chyba ze one juz sa tak przegnite ze tylko wymiana na nowe wchodzi w gre. A jak bym musial kupic nowe bez regulacji to jakie polecacie ?
Rocky 2.8 TDintercoler

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » wt maja 08, 2007 7:36 pm

mazvr pisze:moze sprubuje z regeneracja no chyba ze one juz sa tak przegnite ze tylko wymiana na nowe wchodzi w gre. A jak bym musial kupic nowe bez regulacji to jakie polecacie ?
KYB sa :)2
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość