Feroza, Wildcat, Rocky
Moderator: s3R
-
barteks
-

- Posty: 895
- Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: barteks » śr gru 20, 2006 6:45 pm
A jakby mnie bylo stac to bym chetnie zalozyl komplet regulowanych oryginalnych amortyzatorow do Rocky. Co oryginal to oryginal.
W kwestii formalnej, to nie sa zadne pompki tylko silniki krokowe do ustawienia otwarcia zaworow w amortyzatorach.
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD
-
s3R
-

- Posty: 4180
- Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
- Lokalizacja: Porąbka
Post
autor: s3R » śr gru 20, 2006 7:14 pm
MACIEK KRAKÓW pisze:U mnie po wzmocnieniu resorow to G.... dawalo

No to masz w takim razie za twarde resory.
To też nie jest dobre. Łatwo połamać.
Ja zmieniałem w 2.0 amortyzatory i była zasadnicza różnica.
Teraz w 2.8 wstawiłem zamiast takich mniejszych bardzo mocne, gazowe.
Samochód jest o wiele mniej komfortowy. Lepiej się prowadzi ale kompfort spadł. Więc jeżeli u ciebie to nic nie daje to masz za twarde resory...
Zdrapek i poharatka
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » czw gru 21, 2006 3:36 am
barteks pisze:
W kwestii formalnej, to nie sa zadne pompki tylko silniki krokowe do ustawienia otwarcia zaworow w amortyzatorach.
Oczywiscie
Otwor mniejszy - amor twardszy(chodzi ciezej) i lepiej tlumi
otwor wiekszy - amor chodzi lzej, wiekszy konfort
GG: 1105809
-
MACIEK KRAKÓW

- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Post
autor: MACIEK KRAKÓW » czw gru 21, 2006 10:13 am
s3R pisze:MACIEK KRAKÓW pisze:U mnie po wzmocnieniu resorow to G.... dawalo

No to masz w takim razie za twarde resory.
To też nie jest dobre. Łatwo połamać.
Ja zmieniałem w 2.0 amortyzatory i była zasadnicza różnica.
Teraz w 2.8 wstawiłem zamiast takich mniejszych bardzo mocne, gazowe.
Samochód jest o wiele mniej komfortowy. Lepiej się prowadzi ale kompfort spadł. Więc jeżeli u ciebie to nic nie daje to masz za twarde resory...
Tez wlasnie mam MOCNE gazowe

Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
-
camaro
- jestem tu nowy...

- Posty: 32
- Rejestracja: pn gru 25, 2006 6:06 pm
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
-
Kontaktowanie:
Post
autor: camaro » pn sty 29, 2007 12:44 pm
Wymieniałem ostatnio jeden tylny amortyzator, znalazłem nowy identyczny jak z rokiego tylko z tuleją na dole, którą wypchnałem, nie wiem z jakiego samochodu on pochodził. Napewno jest polskiej produkcji podobny do poloneza. Pompki niestety uleciały przy demontarzu.
Najlepszym rozwiązaniem byłoby dopasowywanie w sklepie czegoś podobnego na wymiar.
DRIM TIM TIM
-
s3R
-

- Posty: 4180
- Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
- Lokalizacja: Porąbka
Post
autor: s3R » pn sty 29, 2007 1:04 pm
Polonez Truck tył. KYB.
Zdrapek i poharatka
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » pn sty 29, 2007 9:16 pm
Ja widzialem te z poltka trucka. Ona maja na gorze i na doloe oko, A w rockym trzeba u gory bolec z gwintem.
Pozatym zwrodzcie uwage na jego dlugosc jak jest na maxa zlozony tzn. najkrotszy.
Wydaje mi sie ze te orginalne z rockiego bardziej sie skladaja
Ja bawilem sie polonezowskim ale nie z trucka, mocowanie takie jak trzeba, tylko te byly polskiej produkcji - stanowczo z slawe, moim zdaniem. Ale kombinujcie bo nie wierze zeby sie nie dalo od czegos dobrac....
GG: 1105809
-
s3R
-

- Posty: 4180
- Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
- Lokalizacja: Porąbka
Post
autor: s3R » pn sty 29, 2007 9:50 pm
Hmm... może nie z tego trucka. Chłopaki montowali je bez przeróbek i miały odpowiednie wymiary.
Zdrapek i poharatka
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » czw lut 01, 2007 2:19 pm
Chyba ze to byly od poloneza trucka tylko ze przednie....?
GG: 1105809
-
Koni

- Posty: 656
- Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Koni » ndz lut 04, 2007 10:09 pm
Tylko czy P.Truck dobrze daje rade w terenie.....

bo jak nie to pewnie i amory nie do tego celu przewidziane

gg 3041301
-
kapik

- Posty: 627
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: kapik » ndz lut 04, 2007 11:35 pm
to zalezy jak uzywasz amory jak jezdzisz sybko po dziurach to napewno sie rozleca

G-wagen wilk
-
Koni

- Posty: 656
- Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Koni » ndz lut 04, 2007 11:45 pm
używam auto zgodnie z przeznaczeniem

gg 3041301
-
kapik

- Posty: 627
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: kapik » pn lut 05, 2007 12:27 am
to napewno nie pozyja umnie by sie nie sprawdiły na długo wolał bym od jakiegos busa
G-wagen wilk
-
s3R
-

- Posty: 4180
- Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
- Lokalizacja: Porąbka
Post
autor: s3R » pt lut 09, 2007 2:11 pm
Mierzył ktoś długośći amora złożonego i rozłożonego

potrzebuje taki wymiar.
Zdrapek i poharatka
-
s3R
-

- Posty: 4180
- Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
- Lokalizacja: Porąbka
Post
autor: s3R » pt lut 09, 2007 3:24 pm
Dane techniczne:
Numer katalogowy przód, tył: 59520
Rocznik samochodu: 84-93
Do zawieszenia podniesionego:do 20mm
Długość złożony: 287mm
Długość rozciągnięty: 472mm
Skok amortyzatora: 185mm
Typ mocowania amortyzatora
Góra: S1
Dół: EB1
z katalogu Trail master
Zdrapek i poharatka
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » pt lut 09, 2007 5:45 pm
Ja mam wyciagnietego, jak Chcesz to moge pomierzyc
GG: 1105809
-
Koni

- Posty: 656
- Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Koni » pt lut 09, 2007 11:42 pm
s3R pisze:Mierzył ktoś długośći amora złożonego i rozłożonego

potrzebuje taki wymiar.
No ja chyba kiedyś mierzyłem i dzieliłem sie wymiarami na forum nawet

gg 3041301
-
s3R
-

- Posty: 4180
- Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
- Lokalizacja: Porąbka
Post
autor: s3R » sob lut 10, 2007 11:33 am
NO nie mogłem znaleść. Może topik wycięty był.
Zdrapek i poharatka
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » pt lut 23, 2007 9:41 pm
Wymiary amortyzatorow do Rockiego (orginalne)
Zlozony 30 cm
Rozciagniety 50 cm
mocowanie dolne - srednica otworu ok 16 mm (moze bylo 15 ale sie wyrobilo

)
mocowanie gorne - sroba sirednica 10 mm
GG: 1105809
-
kapik

- Posty: 627
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: kapik » pt lut 23, 2007 10:42 pm
caterpillar pisze:Wymiary amortyzatorow do Rockiego (orginalne)
Zlozony 30 cm
Rozciagniety 50 cm
mocowanie dolne - srednica otworu ok 16 mm (moze bylo 15 ale sie wyrobilo

)
mocowanie gorne - sroba sirednica 10 mm
to był ten amor z ta pompka na koncu
ja mam bez nawet nie wiem czy było fajne

G-wagen wilk
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » pt lut 23, 2007 11:34 pm
To byl amor bez regulacji twardosci...
GG: 1105809
-
mazvr
- jestem tu nowy...

- Posty: 34
- Rejestracja: sob paź 07, 2006 4:59 pm
- Lokalizacja: Boguszów-Gorce
Post
autor: mazvr » pn maja 07, 2007 9:46 pm
A macie moze namiar na jakis sklep w kturym mozna dostac amortyzatory z wejsciem pod te pompki? bo wylal mi sie neidawno amortyzator i kurcze chcail bym kupic nowe ale takie w kturych ta regulacja bedzie dzialala bo niewiem jak uwas ale u mnie naprawde czuc zmiane charakterystyki zawieszenia i to dosyc mocno
Rocky 2.8 TDintercoler
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » pn maja 07, 2007 11:17 pm
Chyba jedynie Agnieszka, Poznan. Cena kosmos

, moim zdaniem sie nie oplaca...
GG: 1105809
-
mazvr
- jestem tu nowy...

- Posty: 34
- Rejestracja: sob paź 07, 2006 4:59 pm
- Lokalizacja: Boguszów-Gorce
Post
autor: mazvr » wt maja 08, 2007 5:12 pm
moze sprubuje z regeneracja no chyba ze one juz sa tak przegnite ze tylko wymiana na nowe wchodzi w gre. A jak bym musial kupic nowe bez regulacji to jakie polecacie ?
Rocky 2.8 TDintercoler
-
MACIEK KRAKÓW

- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Post
autor: MACIEK KRAKÓW » wt maja 08, 2007 7:36 pm
mazvr pisze:moze sprubuje z regeneracja no chyba ze one juz sa tak przegnite ze tylko wymiana na nowe wchodzi w gre. A jak bym musial kupic nowe bez regulacji to jakie polecacie ?
KYB sa

Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość