ROCKY- mosty pod resory-potrzebuję rady
Moderator: s3R
Przyjacielu Kamel... Na placu przed warsztatem mam Lincolna Marka VIII do naprawy blacharskiej.A w nim V8 4.6L 300KM i mechaniczna skrzynia z automatycznym sprzęgłem(czy jakoś tak) Ale trzeba by się bać Rockozmoty z takim napędemKamel pisze:Strach się bać co z tego wyjdzie!! Ale świat do odważnych należy!!



Jestem na odwyku!
Mosty pod resorami dają rade bo tak mam
Buda idzie w górę i nie klei do podłoża w ciężkim terenie. Komfort oczywiście drastycznie spada ale dla komfortu to sie kupuje plaskacza
Wykrzyż zawsze będzie lepszy na sprężynach, tu nie ma co dyskutować
Tylko czemu z anglika akurat
Większość zapaleńców jak robi jakieś zmoty to zakładają mosty z GRata więc to coś oznacza chyba ?! Ewentualnie z G i wtedy masz 2 blokady na dzień dobry 





gg 3041301
No z tymi mostami z GRata to jest tak , że podobno są niezniszczalneKoni pisze:Mosty pod resorami dają rade bo tak mamBuda idzie w górę i nie klei do podłoża w ciężkim terenie. Komfort oczywiście drastycznie spada ale dla komfortu to sie kupuje plaskacza
Wykrzyż zawsze będzie lepszy na sprężynach, tu nie ma co dyskutować
Tylko czemu z anglika akurat
Większość zapaleńców jak robi jakieś zmoty to zakładają mosty z GRata więc to coś oznacza chyba ?! Ewentualnie z G i wtedy masz 2 blokady na dzień dobry



Apoza tym to kumpel ma LR serwis i tony części do tych mostów - w razie czego.
A

Jak będę chciał zmotać 37" i 300 kucy to zostają tylko Parch , albo G

Jestem na odwyku!
Gierek pisze:No z tymi mostami z GRata to jest tak , że podobno są niezniszczalneKoni pisze:Mosty pod resorami dają rade bo tak mamBuda idzie w górę i nie klei do podłoża w ciężkim terenie. Komfort oczywiście drastycznie spada ale dla komfortu to sie kupuje plaskacza
Wykrzyż zawsze będzie lepszy na sprężynach, tu nie ma co dyskutować
Tylko czemu z anglika akurat
Większość zapaleńców jak robi jakieś zmoty to zakładają mosty z GRata więc to coś oznacza chyba ?! Ewentualnie z G i wtedy masz 2 blokady na dzień dobry
Na pewno są mocne , ale mają dwie wady - cenę i szerokość.Jak zmotasz tak szerokie mosty do rakiety , to i progi rurowe szerokie , żeby na drzewie nie zostać bokiem
.Ja chcę wykorzystać przewagę rakiety nad Parchem - mniejszą szerokość , bo te 25 cm w lesie często są potrzebne.Te mosty co zaczynam motać pochodzą z RR 82r i są ze dwa razy mocniejsze od LR.Przeguby masywne , a ośka satelitów z materiału jakiego teraz nie używają w samochodach.Można spokojnie motać 33" i silnik 150-200kucy.Dają radę
![]()
Apoza tym to kumpel ma LR serwis i tony części do tych mostów - w razie czego.
ARakieta w dodatku to 1600kg , a RR czy LR 2100kg - pół tony to sporo...
Jak będę chciał zmotać 37" i 300 kucy to zostają tylko Parch , albo G
Widze tu pomysł i spore chęci na zrobienie niezłej zmoty


gg 3041301
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości