
Cos strzela -obawiam sie ze to skrzynia redukcyjna -filmik
Moderator: s3R
ok sprobuje sprawdzic jak radzisz ale dopiero po swietachpiotrh pisze:Zdejmowałem sam reduktor kilka razy bez ruszania skrzyni.Jak chcesz obejżeć sobie łańcuch odkręć korki od oleju i zaświeć latareczką .Możesz sobie go też macnąć przez tę dziurkę

Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
A po jaki ch.... ?daro 16v pisze:ok sprobuje sprawdzic jak radzisz ale dopiero po swietachpiotrh pisze:Zdejmowałem sam reduktor kilka razy bez ruszania skrzyni.Jak chcesz obejżeć sobie łańcuch odkręć korki od oleju i zaświeć latareczką .Możesz sobie go też macnąć przez tę dziurkędziekuje za wszystkie rady

Przeciez łańcuch masz na miejscu, a przez te otwory nic więcej nie stwierdzisz !, no może jeszcze wydedukujesz po ilosci opiłków na korku. Jeżeli to jednak łańcucha wina, to musisz otworzyć reduktor i swierdzić w jakim stanie jest łańcuch, na ile jest "rozciągniety" i w jakim stanie sa koła zębate.
Tylko najpierw sie jeszcze upewnij, czy to NA PEWNO łańcucha wina. Wiesz, takie porady wirtualne sa do dupy mimo wszystko.
Powiem osobiscie ze jestem wdzieczny kazdemu za jakiekolwiek wskazowki ale powiem szczerze ze to co powiedzales" porady wirtualne sa do dupy mimo wszystko"odzwierciedla opinie mojego ojca ktory jest mechanikiem z ponad 30 letnim doswiadczeniem i juz nie raz sie denerwowal glupotmi z for dyskusyjnych i on po prostu nie chce tego wysluchiwac...mimo wieloletniego doswiadczenia wzglebia swoja wiedze tylko przez ksiazki,szkolenia ale nie chce sluchac rad ktore s ana forach dyskusyjnych.podam przyklad ktory kilka razy juz byl mylny na forach-rowniez w ferce wszyscy pisza o kolizyjnosci rozrzadu i od razu wymianie 8 badz 16 zaworow,mi sie zatarla rolka i pasek sie spalil i pekl..fakt zagrały zawory.sprawdzilem na forum wszyscy na tak...ale po sciagnieciu glowy wyciagnieciu zaworow przemierzezniu wszystkiego okazalo sie ze nic nie jest uszkodzone zawory proste prowadnice ok z a sladow na denku tloka brak...wiec magia czy rozne doswiadczenia..Piotrek M pisze:A po jaki ch.... ?daro 16v pisze:ok sprobuje sprawdzic jak radzisz ale dopiero po swietachpiotrh pisze:Zdejmowałem sam reduktor kilka razy bez ruszania skrzyni.Jak chcesz obejżeć sobie łańcuch odkręć korki od oleju i zaświeć latareczką .Możesz sobie go też macnąć przez tę dziurkędziekuje za wszystkie rady
![]()
Przeciez łańcuch masz na miejscu, a przez te otwory nic więcej nie stwierdzisz !, no może jeszcze wydedukujesz po ilosci opiłków na korku. Jeżeli to jednak łańcucha wina, to musisz otworzyć reduktor i swierdzić w jakim stanie jest łańcuch, na ile jest "rozciągniety" i w jakim stanie sa koła zębate.
Tylko najpierw sie jeszcze upewnij, czy to NA PEWNO łańcucha wina. Wiesz, takie porady wirtualne sa do dupy mimo wszystko.

Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
rozne doswiadczenia...daro 16v pisze:...wiec magia czy rozne doswiadczenia..
ponadto juz wczesniej radzilem Ci bys udal sie do kogos kto sie zna,
nie wierze, ze nie znajdziesz na phorum osoby z Twojej okolicy,
powtarzam... w twoim przypadku to wrozenie z fusow...
sa sprawy oczywiste objawy->defekt i sa zupelnie nieoczywiste...
po odglosach wydawanych przez Twojego sztrucla to sobie mozesz
diagnozowac zawal zerca u walenia blekitnego

..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."
Sun Tzu
Sun Tzu
wiem wiem po prostu zdejme reduktor i sie zbada co sie dzieje w srodku ,majac warsztat dam sobie rady bez obaw a co do cytatu ktory zaznaczyles tyczy sie innej rzeczy niz poruszana w tytm temacie...przeczytaj ostatnie posty to zrozumieszreeb pisze:rozne doswiadczenia...daro 16v pisze:...wiec magia czy rozne doswiadczenia..
ponadto juz wczesniej radzilem Ci bys udal sie do kogos kto sie zna,
nie wierze, ze nie znajdziesz na phorum osoby z Twojej okolicy,
powtarzam... w twoim przypadku to wrozenie z fusow...
sa sprawy oczywiste objawy->defekt i sa zupelnie nieoczywiste...
po odglosach wydawanych przez Twojego sztrucla to sobie mozesz
diagnozowac zawal zerca u walenia blekitnego

Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Właśnie przez te otwory mozna stwierdzić czy jest rozciągniętyPiotrek M pisze:A po jaki ch.... ?daro 16v pisze:ok sprobuje sprawdzic jak radzisz ale dopiero po swietachpiotrh pisze:Zdejmowałem sam reduktor kilka razy bez ruszania skrzyni.Jak chcesz obejżeć sobie łańcuch odkręć korki od oleju i zaświeć latareczką .Możesz sobie go też macnąć przez tę dziurkędziekuje za wszystkie rady
![]()
Przeciez łańcuch masz na miejscu, a przez te otwory nic więcej nie stwierdzisz !, no może jeszcze wydedukujesz po ilosci opiłków na korku. Jeżeli to jednak łańcucha wina, to musisz otworzyć reduktor i swierdzić w jakim stanie jest łańcuch, na ile jest "rozciągniety" i w jakim stanie sa koła zębate.
Tylko najpierw sie jeszcze upewnij, czy to NA PEWNO łańcucha wina. Wiesz, takie porady wirtualne sa do dupy mimo wszystko.
Panowie mam juz reduktor rozebrany,niestety najgorsza hipoteza sie potwierdzila łancuch jest mocno rozciagniety zalacze zaraz ponizej fotki...lancuch wchodzi na zebatki -mozecie ocenic i prosze o dorade czy mozna lancuch gdzies dostac regenerowany badz nowy w rozsadnej cenie?prosilbym o koszty z jakimi musze sie liczyc?rozumiem ze od razu mam kupic kola zebate czy wystarczy sam lancuch bo nie mam mozliwosci porownania zebatek czy sa mocno zuzyte...(znznaczam ze w oleju nie bylo opilkow (olej nie w kolorze metalic) Ew,czy warto kupic uzywany reduktor?ps.glupie pytanie czy jest opcja ew,skrocenia lancucha ?-ojciec mnie opierniczyl juz za ten tekst ale pytam moze ktos eksperymentowal
?
http://img120.imageshack.us/img120/8626 ... 103it7.jpg
http://img295.imageshack.us/img295/1012 ... 104lp9.jpg
http://img245.imageshack.us/img245/2056 ... 108ve1.jpg
?
http://img120.imageshack.us/img120/8626 ... 103it7.jpg
http://img295.imageshack.us/img295/1012 ... 104lp9.jpg
http://img245.imageshack.us/img245/2056 ... 108ve1.jpg
Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
dziekuje za najtrafniejsza diagnoze...reduktor juz dzis zamowilem z alledrogo..w przyszlym tygodniou powinien byc.mam pytanie czy jest mozliwosc ze jak lancuch jest ok-nie ma luzu wogole?wydaje mi sie ze powinin byc jakis luz..ale koles twierdzi ze reduktor nie ma luzu wogole(sprawdzal przez otwory spustowe) ale poczekamy ,mowil ze daje pisemna gwarancje.Piotrek M pisze:Powinienem teraz napisać ...." a nie mówiłem"![]()
Moim zdaniem, jeżeli nie masz za dużo kasy, szukaj raczej całego reduktora w lepszym stanie.
Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
dokladnie luz byl ale w granicach rozsadku.wczoraj dostalem skrzynke ,dzis wymienilem i smiga jak szalona...nic ni8e strzela.przy okazcji wymienilem wszystkie plyny w skrzyni mostach silniku itp oraz..podkrecilem sruby drazkow skretnych ale chyba przesadzilem bo auto skacze jak ping-pongreeb pisze:kazdy lancuch ma jakis tam luz,
inaczej od naprezen cos bys strzelilo

Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
wiem wiem to jest własnie najwiekszy problem ferki w terenie no ale narazie szukam jakiegos opcjonalnego rozwiazaniaColorado pisze:Na przeswicie, miedzy rama a podlozem.
Ale to i tak jest rozwiazanie do dupy. Lepiej bodylift zrobic albo blotniki podciac zeby wieksze kola zalozyc. I tak feroza bedzie Ci zawieszac sie na przednich dolnych wahaczach.
Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Podkrecisz przod, musisz cos zrobic z tylem. Dasz 5 cm dluzsze wieszaki to bedziesz mial 2,5 cm liftu z tylu. Niby fajnie ale resor juz sie robi plaski i moze strzelic. Podklepiesz resor o te 2,5 cm zaczynaja sie robic taczki. Stoi wyzej ale zle sie krzyzuje. Amortyzatorow niby starcza ale beda zle pracowac. Trzeba albo przerobic mocowanie albo kupic dluzsze. Dlatego uwazam ze lepszy jest body lift.
Pisze to z doswiadczenia, tez zaczolem kombinowac z zawiasem i nie bylem zadowolony. Najlepsze rozwiazanie to zawias ironmana tylko cena jest spora.
Pisze to z doswiadczenia, tez zaczolem kombinowac z zawiasem i nie bylem zadowolony. Najlepsze rozwiazanie to zawias ironmana tylko cena jest spora.
Cholerna sprezynka
no racja chce w przyszlym tygodniu zrobic dłuzsze wieszaki(rozklepac resory i ew,dolozyc jedno pioro z lublina) i musze skrecic te drazki do jazda teraz to tragedia nawet w terenie -ziemia jest zmarznieta i sie czuje jakbym uderzal w beton.Wiem ze body lift jest lepszym rozwiazaniem ale nie mam czasu narazie na motanie tego teraz a troche zabawy z tym jest.notabene polibusze wchodza w gre tylko ori czy sa jakies sposoby na to-z czegos mozna podlozyc dystanse?aha co do przedluzana wieszakow-ma sens robic ich 2-czesciowe -ruchome?Colorado pisze:Podkrecisz przod, musisz cos zrobic z tylem. Dasz 5 cm dluzsze wieszaki to bedziesz mial 2,5 cm liftu z tylu. Niby fajnie ale resor juz sie robi plaski i moze strzelic. Podklepiesz resor o te 2,5 cm zaczynaja sie robic taczki. Stoi wyzej ale zle sie krzyzuje. Amortyzatorow niby starcza ale beda zle pracowac. Trzeba albo przerobic mocowanie albo kupic dluzsze. Dlatego uwazam ze lepszy jest body lift.
Pisze to z doswiadczenia, tez zaczolem kombinowac z zawiasem i nie bylem zadowolony. Najlepsze rozwiazanie to zawias ironmana tylko cena jest spora.
Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Jest sens zrobic wieszaki rozkladane bo poprawi sie wykrzyz. Wiaze sie to z wymiana amortyzatorow na dluzsze. Jesli chcesz zostawic seryjne to bez sensu.Ja dystanse dotoczylem z ertalonu.
Jak podkrecisz i dolozysz to dopiero bedziesz mial wrazenie ze uderzasz w beton
Jaki masz rozmiar opon?
Jak podkrecisz i dolozysz to dopiero bedziesz mial wrazenie ze uderzasz w beton

Jaki masz rozmiar opon?
Cholerna sprezynka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość