Właśnie skończyłem body lift na 2.5cm w mojej ferce.
1/Zajęło mi to ok 5 godzin /dystanse przyg wcześniej/
2/Jedyna rzecz do "dopieszczenia"to lekkie opuszczenie chłodnicy w dół,albowiem wentylator lekko przyciera o obudowę.
3/Reduktor zapina normalnie,może jednak wydłużę nieco wajchę.
4/Śruby
przednie i końcowe tylne to 10 x 1,25,tył to szpilki,przód śruby.Długość nowych śrub:90 mm/w tym 20 mm gwintu/.Wszystkie 4 wkręcamy od dołu/żadnych szpilek/.
5/
Pozostałe śruby , 6 szt,to mogą być zwykłe /ale w klasie 8.8/ śruby M10,długości 110,w tym 30mm gwintu.Oryginalnie dolne podkładki poduch mają przygrzane nakrętki 10 x 1,25.Możemy więc zastosować nowe,dłuższe śruby drobnozwojowe /dł 100/,lub ściąć te nakrętki i dać śruby z gwintem normalnym plus nakrętki od dołu.Zapas długości jest wystarczający żeby dać jeszcze nakrętkę kontrującą/tak zrobiłem/.
6/
dawid_wroc strzelił byka,albowiem dystanse ertalonowe daje się między nadwoziem a poduchą,a nie między gumowe części poduch

.Nadwozie musi stać na "słupkach"a konstrukcji poduchy nie mozna rozpoławiać.A zatem od góry:nadwozie,ertalon,górna część poduchy,wspornik ramy i dolna część poduchy.Radzę poprawić.
7/Wał kierownicy wydłużył się na kompensatorze o ok 7 mm
8/Żadnych kłopotów z wlewem paliwa.
9/No i pozostaje jeszcze podniesienie zderzaków.Może też powydłużam fartuchy osłaniające ramę przed bryzgami z kół.
10/Łatwizna...