Rocky Wildcat przedni wał

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

Awatar użytkownika
Koni
Posty: 656
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koni » ndz kwie 13, 2008 9:42 pm

Robiłeś w jakimś konkretnym aucie jedną i drugą metodą? Jest jakaś wyczuwalna różnica?
gg 3041301

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7506
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » ndz kwie 13, 2008 9:55 pm

Robiłem to w kijance.
W przednim wale wymieniałem rozkiwany wielowypust - wał był wyważany na wyważarce. I było OK.
Potem wkurzyłem się na paskarską cenę i badziewną jakość oryginalnych krzyżaków - tak więc przeszczepiłem do kijanki wały od żuka - obydwa. Tym razem wszystko było wyważane na samochodzie. Czy była wyczuwalna różnica? Nie potrafię powiedzieć - w sumie za każdym razem wał był praktycznie robiony od nowa...
Wydaje mi się, że żeby określić jasno czy jest różnica czy nie to należałoby wał wyważony na wyważarce zamontować do auta i wtedy sprawdzić bicie - byłoby to na pewno najbardziej miarodajne.

Awatar użytkownika
Koni
Posty: 656
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koni » ndz kwie 13, 2008 10:07 pm

Właśnie takie porównanie miałem na myśli.
gg 3041301

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » pn kwie 14, 2008 4:24 am

leon zet napisał
Ale jeśli będziesz się upierał przy zastosowaniu uazowskiego wału, to pamiętaj,że najprawdopodobniej trzeba będzie przerobić końcówki tak aby pasowały do flansz na przednim moście i reduktorze - po tej operacji wał też trzeba będzie wyważyć
Co do przerobienia końcówek to myśle że nie bedzie problemu bo zrobie nowe na tokarni z blachy 5mm przykrece do mostu i reduktora tylko jednego nie rozumiem jesli założe n owy wał dlaczego go bede musiał wywazyc. przeciez fabrycznie jest wywazony ?? 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7506
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » pn kwie 14, 2008 7:17 am

Ale przerabiając końcówki zmieniasz nieco rozkład mas przez co konieczność wyważenia będzie prawie pewna. A poza tym - czy jesteś pewien, że wał ten będzie fabrycznie dobrze wyważony skoro - jak zeznawali koledzy fabrycznie nowe uazowskie wały były rozkiwane na wielowypustach?

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » pn kwie 14, 2008 12:16 pm

jak zrobie to wszystko opisze krok po kroku narazie autko jest u lakiernika iczeka na nowy kolorek ;) jakby ktoś miał jeszcze jakiś pomysł chetnie poczytam co wiele głów to nie jedna 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7506
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » pn kwie 14, 2008 12:22 pm

Działałeś coś ze zderzakiem?

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » wt kwie 15, 2008 5:11 am

jeszcze nie a macie jakiś ciekawy pomysł ?? Chetnie bym skożystał z cudzej myśli technicznej :P ale zaczołem sie powaznie zastanawiac nad tylnym zderzakiem bo podcinam z tyłu nadkola. W przyszłym tygodniu idą do wymiany resory i wieszaki (cel 2" do góry) a jak wyjdzie zobaczymy gumy chce wsadzic 225/70r15 ranger M/T (mamuty sahara) dzisiaj jade zawiezc szyby do przyciemnienia. a co do zderzaka to koledzy piszcie ... zdjątka trz baaardzo chętnie oblookam 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

Awatar użytkownika
Koni
Posty: 656
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koni » wt kwie 15, 2008 11:30 pm

kw99 pisze:chce wsadzic 225/70r15 ranger M/T (mamuty sahara)8)
To rozmiar fabryczny prawie, bo fabryka pisze 225x75x15 :wink:
gg 3041301

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » śr kwie 16, 2008 4:16 am

Koni a ty jakie masz wsadzone buty? Myślicie że 225/70 bedą za małe ?? Lepiej wsadzić 235/75 albo 31x10,5 ?? Będzie podniesiony o jakies 2'' Chętnie bym wsadził 31x10,5 ale boje sie ze mosty i wały klękną. Co sądzicie?? 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

Awatar użytkownika
Mad Max
 
 
Posty: 264
Rejestracja: pn lis 19, 2007 8:00 pm
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: Mad Max » śr kwie 16, 2008 1:27 pm

Myśle że skoro Rocky 2.0 z LPG idzie na 31' to Twój Wildcat też pociągnie.
"Żywot Briana"

-Mamo, czy ja mam duży nos??
-Przestań myśleć o seksie!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość