Rocky Wildcat przedni wał
Moderator: s3R
- leon zet
-
- Posty: 7506
- Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
- Lokalizacja: Wyszków i okolice
- Kontaktowanie:
Robiłem to w kijance.
W przednim wale wymieniałem rozkiwany wielowypust - wał był wyważany na wyważarce. I było OK.
Potem wkurzyłem się na paskarską cenę i badziewną jakość oryginalnych krzyżaków - tak więc przeszczepiłem do kijanki wały od żuka - obydwa. Tym razem wszystko było wyważane na samochodzie. Czy była wyczuwalna różnica? Nie potrafię powiedzieć - w sumie za każdym razem wał był praktycznie robiony od nowa...
Wydaje mi się, że żeby określić jasno czy jest różnica czy nie to należałoby wał wyważony na wyważarce zamontować do auta i wtedy sprawdzić bicie - byłoby to na pewno najbardziej miarodajne.
W przednim wale wymieniałem rozkiwany wielowypust - wał był wyważany na wyważarce. I było OK.
Potem wkurzyłem się na paskarską cenę i badziewną jakość oryginalnych krzyżaków - tak więc przeszczepiłem do kijanki wały od żuka - obydwa. Tym razem wszystko było wyważane na samochodzie. Czy była wyczuwalna różnica? Nie potrafię powiedzieć - w sumie za każdym razem wał był praktycznie robiony od nowa...
Wydaje mi się, że żeby określić jasno czy jest różnica czy nie to należałoby wał wyważony na wyważarce zamontować do auta i wtedy sprawdzić bicie - byłoby to na pewno najbardziej miarodajne.
leon zet napisał

Co do przerobienia końcówek to myśle że nie bedzie problemu bo zrobie nowe na tokarni z blachy 5mm przykrece do mostu i reduktora tylko jednego nie rozumiem jesli założe n owy wał dlaczego go bede musiał wywazyc. przeciez fabrycznie jest wywazonyAle jeśli będziesz się upierał przy zastosowaniu uazowskiego wału, to pamiętaj,że najprawdopodobniej trzeba będzie przerobić końcówki tak aby pasowały do flansz na przednim moście i reduktorze - po tej operacji wał też trzeba będzie wyważyć


PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 

jeszcze nie a macie jakiś ciekawy pomysł
Chetnie bym skożystał z cudzej myśli technicznej
ale zaczołem sie powaznie zastanawiac nad tylnym zderzakiem bo podcinam z tyłu nadkola. W przyszłym tygodniu idą do wymiany resory i wieszaki (cel 2" do góry) a jak wyjdzie zobaczymy gumy chce wsadzic 225/70r15 ranger M/T (mamuty sahara) dzisiaj jade zawiezc szyby do przyciemnienia. a co do zderzaka to koledzy piszcie ... zdjątka trz baaardzo chętnie oblookam 



PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość