Rocky 2,8TD dusi się i gaśnie

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

ambipur
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: wt sie 13, 2013 11:02 pm
Lokalizacja: WLKP

Rocky 2,8TD dusi się i gaśnie

Post autor: ambipur » czw lip 30, 2015 10:52 pm

Witam,

Jak w temacie, Rocky topornie odpala, kopci na niebiesko, silnik pracuje nierówno, trzęsie.
Po mocniejszym dodaniu gazu, wkręca się na obroty jest ok, ale jak odpuszczę gaz, obroty mocno spadają, silnik się dusi, czasami gaśnie.
Przewody paliwowe sprawdzone, filtr paliwa zmieniony.
Kolej na pompę, czy słusznie? Ewentualnie wtryski.

Z góry dziękuję za podpowiedź.
Pozdrawiam
RTFM - Read The Fucking Manual

lemur
 
 
Posty: 977
Rejestracja: śr maja 14, 2003 3:24 pm
Lokalizacja: Klucze

Re: Rocky 2,8TD dusi się i gaśnie

Post autor: lemur » pt lip 31, 2015 4:56 am

Może zawory warto sprawdzić
Niva 93r.

Awatar użytkownika
-FoX-
 
 
Posty: 130
Rejestracja: ndz cze 29, 2014 6:31 pm

Re: Rocky 2,8TD dusi się i gaśnie

Post autor: -FoX- » pt lip 31, 2015 1:22 pm

Tak mi też wydaje się, że warto do zaworów zajrzeć. Może leje z uszczelniaczy ? Bo niebieski dym wskazywałby na spalanie oleju

lemur
 
 
Posty: 977
Rejestracja: śr maja 14, 2003 3:24 pm
Lokalizacja: Klucze

Re: Rocky 2,8TD dusi się i gaśnie

Post autor: lemur » pt lip 31, 2015 1:28 pm

Miałem tak w ładowarce jak zamiast yanmara silnik perkinsa szczepiliśmy. Kopcił na niebiesko ,brak mocy i ropa w oleju cały czas-zrobiliśmy wtryski, pompę wtryskową a psikus zrobiła krzywa laska popychacza.
Niva 93r.

ambipur
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: wt sie 13, 2013 11:02 pm
Lokalizacja: WLKP

Re: Rocky 2,8TD dusi się i gaśnie

Post autor: ambipur » czw sie 27, 2015 10:11 pm

Po wymianie wałka z dźwigienkami zaworów (miały spory luz) i regulacji zaworów nic się nie zmieniło.
Zacząłem jeszcze raz sprawdzać układ paliwowy i to chyba tutaj jest problem.
Przy okazji zmiany filtra paliwa zrobiłem porządek - skróciłem przewód elastyczny który wychodził z dołu i kończył się na złączu filtra paliwa. Po zakupie auta ten przewód w połowie miał zrobioną potrójną pętlę którą po prostu usunąłem i poprowadziłem przewód w linii prostej bez żadnych pętli.
W związku z tym mam pytanie, czy w tym miejscu powinien być zawór zwrotny?
Może ktoś będzie tak uprzejmy i podeśle mi fotkę jak poprowadzone są przewody w oryginale.

Z góry dzięki
RTFM - Read The Fucking Manual

darekki
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: pn mar 01, 2010 5:52 pm

Re: Rocky 2,8TD dusi się i gaśnie

Post autor: darekki » ndz sie 30, 2015 10:58 am

Nie wiem czy to oryginalne rozwiązanie ale u mnie końcówka tego wężyka luźno zwisa w komorze silnika

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Re: Rocky 2,8TD dusi się i gaśnie

Post autor: s3R » wt wrz 01, 2015 8:39 pm

Jak wszystko jest szczelne to nie potrzeba zaworu zwrotnego.
Kompresję jakoś sprawdzałeś?
Zdrapek i poharatka

ambipur
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: wt sie 13, 2013 11:02 pm
Lokalizacja: WLKP

Re: Rocky 2,8TD dusi się i gaśnie

Post autor: ambipur » śr wrz 02, 2015 9:53 pm

Witam,

Po wymianie pompki paliwa wraz z odstojnikiem wszystko wróciło do normy, musiała być tam jakaś nieszczelność.
Auto chodzi aż miło.

Dzięki za pomoc, temat do zamknięcia.
RTFM - Read The Fucking Manual

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość