Ile oleju do ferozy?

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

Davido

Ile oleju do ferozy?

Post autor: Davido » czw lip 07, 2005 5:40 pm

Witam wszystkich!
Stałem się posiadaczem ferozy, czy szczęśliwym to zobaczymy, narazie nie narzekam. Tylko totalnie nie wiem czego się złapać na początku. Narazie postanowiłem powymieniać wszystkie płyny, stąd moje pytanie: ile wchodzi oleju i jaki lać najlepiej do silnika? Jako że jestem totalnym laikiem w sprawach takich samochodów to wszystkie sugestie na ten temat będą mi szczególnie potrzebne. Proszę również o jakiekolwiek dane, linki do stron, adresy sklepów w woj. śląskim jaki i internetowych z częściami do ferozy, poprostu całą wiedzą jaką możecie się podzielić na temat tego auta. Będę wdzięczny. Pozdrawiem... Mój mail: davido@interia.pl

Awatar użytkownika
Eskapada

Post autor: Eskapada » czw lip 07, 2005 6:16 pm

no to gratujace :)2 to ze zaczoles od wymiany wszytskich plynow to bardzo dobrze, jak nie znasz historii auta to zrob rozrząd koszt nie wspolmiernie niski do bajzlu jaki moze zrobic urwany pasek w silniku...
ile oleju wchodzi nie wiem ale znajac zycie miedzy 4 a 5 wiem jedno nie zadawaj na forum pytania jaki bo bedzie wielka dysputa czy minerlany czy syntetyczny i znow sie wezma za lby :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Wołek

Post autor: Wołek » czw lip 07, 2005 9:11 pm

Eskapada pisze:no to gratujace :)2 to ze zaczoles od wymiany wszytskich plynow to bardzo dobrze, jak nie znasz historii auta to zrob rozrząd koszt nie wspolmiernie niski do bajzlu jaki moze zrobic urwany pasek w silniku...
ile oleju wchodzi nie wiem ale znajac zycie miedzy 4 a 5 [...]
ja też gratuluje
ok 4,5 litra
Eskapada pisze:[...] wiem jedno nie zadawaj na forum pytania jaki bo bedzie wielka dysputa czy minerlany czy syntetyczny i znow sie wezma za lby :)21
a może jednak zadać to pytanie... :)21
Disco 3,9V8

bronx18
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Post autor: bronx18 » pn lip 11, 2005 8:21 pm