Ile oleju do ferozy?
Moderator: s3R
Ile oleju do ferozy?
Witam wszystkich!
Stałem się posiadaczem ferozy, czy szczęśliwym to zobaczymy, narazie nie narzekam. Tylko totalnie nie wiem czego się złapać na początku. Narazie postanowiłem powymieniać wszystkie płyny, stąd moje pytanie: ile wchodzi oleju i jaki lać najlepiej do silnika? Jako że jestem totalnym laikiem w sprawach takich samochodów to wszystkie sugestie na ten temat będą mi szczególnie potrzebne. Proszę również o jakiekolwiek dane, linki do stron, adresy sklepów w woj. śląskim jaki i internetowych z częściami do ferozy, poprostu całą wiedzą jaką możecie się podzielić na temat tego auta. Będę wdzięczny. Pozdrawiem... Mój mail: davido@interia.pl
Stałem się posiadaczem ferozy, czy szczęśliwym to zobaczymy, narazie nie narzekam. Tylko totalnie nie wiem czego się złapać na początku. Narazie postanowiłem powymieniać wszystkie płyny, stąd moje pytanie: ile wchodzi oleju i jaki lać najlepiej do silnika? Jako że jestem totalnym laikiem w sprawach takich samochodów to wszystkie sugestie na ten temat będą mi szczególnie potrzebne. Proszę również o jakiekolwiek dane, linki do stron, adresy sklepów w woj. śląskim jaki i internetowych z częściami do ferozy, poprostu całą wiedzą jaką możecie się podzielić na temat tego auta. Będę wdzięczny. Pozdrawiem... Mój mail: davido@interia.pl
no to gratujace
to ze zaczoles od wymiany wszytskich plynow to bardzo dobrze, jak nie znasz historii auta to zrob rozrząd koszt nie wspolmiernie niski do bajzlu jaki moze zrobic urwany pasek w silniku...
ile oleju wchodzi nie wiem ale znajac zycie miedzy 4 a 5 wiem jedno nie zadawaj na forum pytania jaki bo bedzie wielka dysputa czy minerlany czy syntetyczny i znow sie wezma za lby

ile oleju wchodzi nie wiem ale znajac zycie miedzy 4 a 5 wiem jedno nie zadawaj na forum pytania jaki bo bedzie wielka dysputa czy minerlany czy syntetyczny i znow sie wezma za lby

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33