regulacja sztywnosci zawieszenia w ferozie
Moderator: s3R
regulacja sztywnosci zawieszenia w ferozie
Czesc!
Czy ktos moglby mi wytlumaczyc jak dziala ta regulacja sztywnosci zawieszenia tzn chodzi mi o to na jakiej zasadzie to smiga a nie czym w kabinie krecic zeby dzialalo:)
Czy ktos moglby mi wytlumaczyc jak dziala ta regulacja sztywnosci zawieszenia tzn chodzi mi o to na jakiej zasadzie to smiga a nie czym w kabinie krecic zeby dzialalo:)
Mialem przyjemność sprawdzać działanie tych regulacji w Rocky z roku 87 i różnicę było widać na ekranie jak i na pupie podczas jazdy. Testy robione były w stacji diagnostycznej dzialały tylko 3 ale działały. Wiadomo że zakres regulaci w codziennym użytkowaniu jest raczej bajerem. Jak ktoś lubi gadżety to czemu nie!
FORTITUDINE VINCIMUS
- MACIEK KRAKÓW
- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Kayaba okolo 200 - 280 pln/sztuke zalezy gdzieBng862 pisze:A ile kosztują Kayba,bo te z poznania to rok temu mówiła ok 4 tyd za sztukę

Maja w JC

Kupowalem 4 sztuki rok temu w JC

A w miejsce tego bajeru do regulacji twardosci amorow na konsoli srodkowej wstawilem przelaczniki do halogenow i jest to super miejsce

Oprocz Kayaby mozna wlozyc jeszcze IRONMAN-a albo Trail Master-a ale ceny sa

Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
Trail Master tani nie jest to prawdaMACIEK KRAKÓW pisze:Kayaba okolo 200 - 280 pln/sztuke zalezy gdzieBng862 pisze:A ile kosztują Kayba,bo te z poznania to rok temu mówiła ok 4 tyd za sztukę![]()
Maja w JC
Kupowalem 4 sztuki rok temu w JC![]()
A w miejsce tego bajeru do regulacji twardosci amorow na konsoli srodkowej wstawilem przelaczniki do halogenow i jest to super miejsce![]()
Oprocz Kayaby mozna wlozyc jeszcze IRONMAN-a albo Trail Master-a ale ceny sa



gg 3041301
Czy Trail Master jest dluzszy niz seryjny?Koni pisze:Trail Master tani nie jest to prawdaMACIEK KRAKÓW pisze:Kayaba okolo 200 - 280 pln/sztuke zalezy gdzieBng862 pisze:A ile kosztują Kayba,bo te z poznania to rok temu mówiła ok 4 tyd za sztukę![]()
Maja w JC
Kupowalem 4 sztuki rok temu w JC![]()
A w miejsce tego bajeru do regulacji twardosci amorow na konsoli srodkowej wstawilem przelaczniki do halogenow i jest to super miejsce![]()
Oprocz Kayaby mozna wlozyc jeszcze IRONMAN-a albo Trail Master-a ale ceny saAle ja używam tych właśnie i jestem zadowolony
Według mnie są warte grzechu co kolwiek to zanczy
Cholerna sprezynka
no właśnie, czy trailmastery są dłuższe? Co można jeszcze zrobić aby feroza chodziła bardziej miękko i "łykała" dziurska? W mojej jest jak w żuku - zęby można sobie czasem wybić na wrocławskich ulicach. Dodam, że wcale nie jest podwyższona na drążkach. Kombinuję co tu zrobić aby była mniej toporna i to co się nasuwa to dłuższe amorki..nie? A Jak to jest u Was?
Lukasz
Lukasz
Kupując taki amor jak Trial Master masz możliwość dobrania długości w zależności od tego o ile auto zostało podniesione. Są również takie seryjnej długości czyli do auta bez modyfikacji. Generalnie o ile dobrze pamiętam to są 0 - 3cm, 3 - 5cm i trzecia grupa powyżej tegoColorado pisze:Czy Trail Master jest dluzszy niz seryjny?Koni pisze:Trail Master tani nie jest to prawdaMACIEK KRAKÓW pisze: Kayaba okolo 200 - 280 pln/sztuke zalezy gdzie![]()
Maja w JC
Kupowalem 4 sztuki rok temu w JC![]()
A w miejsce tego bajeru do regulacji twardosci amorow na konsoli srodkowej wstawilem przelaczniki do halogenow i jest to super miejsce![]()
Oprocz Kayaby mozna wlozyc jeszcze IRONMAN-a albo Trail Master-a ale ceny saAle ja używam tych właśnie i jestem zadowolony
Według mnie są warte grzechu co kolwiek to zanczy


gg 3041301
No długość amora to nie ma wpływu na sztywność auta, jedynie jego konstrukcja. Fabryczny zawias aż taki twardy to nie jest biorąc pod uwagę że nie jest to luksusowa limuzyna bo nie taki był zamiar konstruktorówlukas23 pisze:no właśnie, czy trailmastery są dłuższe? Co można jeszcze zrobić aby feroza chodziła bardziej miękko i "łykała" dziurska? W mojej jest jak w żuku - zęby można sobie czasem wybić na wrocławskich ulicach. Dodam, że wcale nie jest podwyższona na drążkach. Kombinuję co tu zrobić aby była mniej toporna i to co się nasuwa to dłuższe amorki..nie? A Jak to jest u Was?
Lukasz





gg 3041301
Pozostaje Ci więc kupić zwykłe amory dobierając tylko odpowiednią długość i taki sam system mocowania góra-dółLemrof pisze:Jakie amortyzatory wrzucić na tył? Amory Trail Master i Ironman są za drogie. Kayaba z możliwoscią regulacji nie chce wstawiać. Moze macie jeszcze jakies propozycje?



gg 3041301
- MACIEK KRAKÓW
- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość