3000 obr. silnika i koniec
Moderator: s3R
3000 obr. silnika i koniec
Pomóżcie! Mam Ferozę 94 r. na gaźniku i LPG Przy rozgrzanym silniku ani na benzynie ani na gazie nie chce się wkręcić wyżej niż 3000 obrotów. Zimna jako tako chodzi. Przynajmniej wchodzi na wyższe obroty. W dodatku czasami nie ma wolnych obrotów. Gaśnie. Co to może być?
Tak jak pisałem w drugim poście - warto sprawdzić zapłon, a pozatym może to od świec?
Btw, z ciekawości: Ferozy były z gaźnikiem tylko do 90 roku produkowane. Na pewno jesteś pewien, że to 94?
Można łatwo sprawdzić, który to rok, o ile pasy bezpieczeństwa nie były wymieniane:) Przy pasie bezpieczeństwa kierowcy na dole powinna być metka i tam powienien znajdować się rocznik auta..
Pozdro
Lukasz
Btw, z ciekawości: Ferozy były z gaźnikiem tylko do 90 roku produkowane. Na pewno jesteś pewien, że to 94?
Można łatwo sprawdzić, który to rok, o ile pasy bezpieczeństwa nie były wymieniane:) Przy pasie bezpieczeństwa kierowcy na dole powinna być metka i tam powienien znajdować się rocznik auta..
Pozdro
Lukasz
może być chyba 94 gaźnik.
Znajomy ma 92 z gaźnikiem z holandi.
a linki sprawdzałeś ? od pedału gazu
banał ale pociągnij za cięgno ręką.
pozatym ściągałeś filtr powietrza ? zdejmij puszke i bez dekla ruszaj cięgnem od gazu.czasem coś się przytnie po prostu...popsikaj do gaźnika WD40 albo mocniejszym... ale jak z LPG tak samo się dzieje... a nie zamieniłeś kabli WN ?
Znajomy ma 92 z gaźnikiem z holandi.
a linki sprawdzałeś ? od pedału gazu

pozatym ściągałeś filtr powietrza ? zdejmij puszke i bez dekla ruszaj cięgnem od gazu.czasem coś się przytnie po prostu...popsikaj do gaźnika WD40 albo mocniejszym... ale jak z LPG tak samo się dzieje... a nie zamieniłeś kabli WN ?

Zdrapek i poharatka
Dzięki wszystkim za porady. Po wymianie reduktora LPG wszystkie problemy (gaśnięcie i brak wyższych obrotów) ustąpiły. Chodzi ślicznie i wolne obroty ma równe. Niestety na benzynie nadal nie jedzie. To nieważne, bo na LPG odpala na dotyk.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Pozdrawiam Hubert
Feroza 1.6 16V '93 Cabrio Jump! LPG
Daihatsu Rocky 2.8D '93 Hard Top
Feroza 1.6 16V '93 Cabrio Jump! LPG
Daihatsu Rocky 2.8D '93 Hard Top
Może przy okazji coś jeszcze: wymieniłem pasek alternatora, bo strasznie piszczał. Teraz jest super cicho. Muszę jeszcze wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów, bo spod Ajusy rzyga na całej długości. Nie chcę ani Ajusy ani JC widzieć na oczy. Tylko w sklepie mówią mi, że innych nie idzie kupić. Jest tylko jakieś Jakoparts za 25 zł.Co to jest warte? Bo cena mnie odstrasza. Chciałem np. Elringa, ale podobno nie ma nic z wyższej półki. Jest czy rzeczywiście nie ma?
A i jeszcze coś: niesamowite jest to auto. Niezawodne i potwornie trwałe. Szczególnie zawieszenie. Non stop jeździ po lesie i ogólnie w terenie i nic nie stuka i nie puka. Wielki szacunek. Only Made in Japan
A i jeszcze coś: niesamowite jest to auto. Niezawodne i potwornie trwałe. Szczególnie zawieszenie. Non stop jeździ po lesie i ogólnie w terenie i nic nie stuka i nie puka. Wielki szacunek. Only Made in Japan

Pozdrawiam Hubert
Feroza 1.6 16V '93 Cabrio Jump! LPG
Daihatsu Rocky 2.8D '93 Hard Top
Feroza 1.6 16V '93 Cabrio Jump! LPG
Daihatsu Rocky 2.8D '93 Hard Top
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość