Strona 1 z 1
3000 obr. silnika i koniec
: śr sty 04, 2006 1:50 pm
autor: hugo
Pomóżcie! Mam Ferozę 94 r. na gaźniku i LPG Przy rozgrzanym silniku ani na benzynie ani na gazie nie chce się wkręcić wyżej niż 3000 obrotów. Zimna jako tako chodzi. Przynajmniej wchodzi na wyższe obroty. W dodatku czasami nie ma wolnych obrotów. Gaśnie. Co to może być?
: śr sty 04, 2006 2:18 pm
autor: lukas23
Tak jak pisałem w drugim poście - warto sprawdzić zapłon, a pozatym może to od świec?
Btw, z ciekawości: Ferozy były z gaźnikiem tylko do 90 roku produkowane. Na pewno jesteś pewien, że to 94?
Można łatwo sprawdzić, który to rok, o ile pasy bezpieczeństwa nie były wymieniane:) Przy pasie bezpieczeństwa kierowcy na dole powinna być metka i tam powienien znajdować się rocznik auta..
Pozdro
Lukasz
: śr sty 04, 2006 2:20 pm
autor: lukas23
albo może kable wysokiego napięcia ? Could be..
: śr sty 04, 2006 2:38 pm
autor: hugo
Dzięki! Sprawdzę to wszystko ale rocznik samochodu jest napewno 94 r. I napewno ma gaźnik. Jest sprowadzony z Francji i może tam coś kombinowali

: czw sty 05, 2006 9:54 am
autor: s3R
może być chyba 94 gaźnik.
Znajomy ma 92 z gaźnikiem z holandi.
a linki sprawdzałeś ? od pedału gazu

banał ale pociągnij za cięgno ręką.
pozatym ściągałeś filtr powietrza ? zdejmij puszke i bez dekla ruszaj cięgnem od gazu.czasem coś się przytnie po prostu...popsikaj do gaźnika WD40 albo mocniejszym... ale jak z LPG tak samo się dzieje... a nie zamieniłeś kabli WN ?

: czw sty 05, 2006 10:11 am
autor: hugo
Dzięki za podpowiedź! Wczoraj wymieniłem świece i jest trochę lepiej, ale są nieoryginalne. Może wiesz jakie powinny być do tego silnika?
3000 obr
: śr sty 11, 2006 10:57 pm
autor: Aner
Świece do Ferozy silnik 1,6 HD ND K20PR-UII NGK BK R6EII
CHAMPION RC9YC4 ja wkręciłem NGK jest ok
: czw sty 19, 2006 8:06 pm
autor: hugo
Jest znowu problem z Ferozą na gaźniku. Na ssaniu chodzi bez problemów, wkręca się na każde obroty. Po nagrzaniu przestaje chodzić zupełnie na benzynie. Zapłon i elektryka sprawdzone. Co to może być? Proszę o jakieś porady.
Pzdr
: czw sty 19, 2006 10:07 pm
autor: Koni
Może gaźnik już ma dość i prosi sie o regeneracje!? Ja tak miałem u siebie i po naprawie wszystko ustąpiło

: czw sty 19, 2006 10:29 pm
autor: hugo
A może warto sprawdzić dysze w gaźniku?
: czw sty 19, 2006 10:32 pm
autor: Koni
No między innymi to też mam na mysli. Dodatkowo jeszcze luzy na przepustnicy

: śr sty 30, 2008 8:16 pm
autor: hugo
Dzięki wszystkim za porady. Po wymianie reduktora LPG wszystkie problemy (gaśnięcie i brak wyższych obrotów) ustąpiły. Chodzi ślicznie i wolne obroty ma równe. Niestety na benzynie nadal nie jedzie. To nieważne, bo na LPG odpala na dotyk.
Pozdrawiam
: śr sty 30, 2008 8:19 pm
autor: hugo
Może przy okazji coś jeszcze: wymieniłem pasek alternatora, bo strasznie piszczał. Teraz jest super cicho. Muszę jeszcze wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów, bo spod Ajusy rzyga na całej długości. Nie chcę ani Ajusy ani JC widzieć na oczy. Tylko w sklepie mówią mi, że innych nie idzie kupić. Jest tylko jakieś Jakoparts za 25 zł.Co to jest warte? Bo cena mnie odstrasza. Chciałem np. Elringa, ale podobno nie ma nic z wyższej półki. Jest czy rzeczywiście nie ma?
A i jeszcze coś: niesamowite jest to auto. Niezawodne i potwornie trwałe. Szczególnie zawieszenie. Non stop jeździ po lesie i ogólnie w terenie i nic nie stuka i nie puka. Wielki szacunek. Only Made in Japan
