Problem z reduktorem
Moderator: s3R
Problem z reduktorem
Jak w temacie. Chodzi o to ze od pewnego czasu nie moge zmienic z 2H na 4H bez zatrzymania auta. Kazda proba konczy sie zdecydowanym oporem lewrka i zgrzytem.Przed liftem zawieszenia nie mialem z tym zadnego problemu. Co sie dzieje? Jaka moze byc przyczyna?
Cholerna sprezynka
Myslalem ze cos nawala bo przez prawie rok uzytkowania auta zmienialem z2H na 4H podczas jazdy i nigdy nie bylo zadnych zgrzytow ani innych problemow. Trzeba sie bedzie przyzwyczaic do zmiany po zatrzymaniuKoni pisze:Ja wcale nie wiem czy on szwankujeJa zawsze zmieniam po zatrzymaniu , nawet z 2H na 4H. kiedyś próbowałem podczas jazdy i czasem zgrzytało a czasem nie dlatego próby zakończyłem i zmieniam jak stane

Cholerna sprezynka
- Jakub PAJERO 2.5TD
- Posty: 313
- Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
- Lokalizacja: Legionowo
- caterpillar
- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
W Rockym mozna spokojnie dolaczac i rozlaczac naped przedni, Tylko musza byc spelnione nastepujace warunki:
1. sprzengialka w piastach musza sprzegniete (w leprzej styuacji sa posiadacze manuali bo w automatach nie ma pewnosci ze sa napewno zasprzeglone)
2. Auto musi jechac idealnie na wprost(kola przedniego mostu i tylnego musza sie krencic z ta sama predkoscia)
3. Wymiary opon na obu osiach musza byc identyczne (tasama firma, nawet tak samo zurzyte)
.....i tyle
1. sprzengialka w piastach musza sprzegniete (w leprzej styuacji sa posiadacze manuali bo w automatach nie ma pewnosci ze sa napewno zasprzeglone)
2. Auto musi jechac idealnie na wprost(kola przedniego mostu i tylnego musza sie krencic z ta sama predkoscia)
3. Wymiary opon na obu osiach musza byc identyczne (tasama firma, nawet tak samo zurzyte)
.....i tyle

caterpillar pisze:W Rockym mozna spokojnie dolaczac i rozlaczac naped przedni, Tylko musza byc spelnione nastepujace warunki:
1. sprzengialka w piastach musza sprzegniete (w leprzej styuacji sa posiadacze manuali bo w automatach nie ma pewnosci ze sa napewno zasprzeglone)
2. Auto musi jechac idealnie na wprost(kola przedniego mostu i tylnego musza sie krencic z ta sama predkoscia)
3. Wymiary opon na obu osiach musza byc identyczne (tasama firma, nawet tak samo zurzyte)
.....i tyle

Cholerna sprezynka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości