Jak bylo po spoa, wywalaliscie ten drazek?
Mnie wlasnie go zdemontowali mechanicy, twierdzac ze jest "niepotrzebny"


Moderator: s3R
No ja też szukam o dlużeszej rozciągliwośc,moję mają małą i w przejeżdzie przez rowy stoi na 3 kołach a resor napewni by jeszcze póscił na dół kólkbarteks pisze:Wiec pierwsze wrazenie jest takie, ... ze sie nic nie zmienilo.
Ciekawe jak zmodyfikowales Panharda Koni![]()
Wlasnie mialem Cie o to pytac jak sobie z nim poradziles.
Tuleje w Panhardzie i tak byly wyrobione, auto nie plywalo, albo ja tego nie czuje![]()
Teoretycznie jak sie obniza mo wzgledem ramy, to panhard powinien byc dluzszy, inaczej przesuwa most w strone mocowania drazka przy ramie. Wiec jak sie resorki wyklepaly, polamane na nowe zmienily, to wszystko poszlo w gore i panharda nie starczylo. Wiec go wyjeliTwierdzac ze przy resorach to ani Panhard ani stabilizator nie sapotrzebne
![]()
Zamierzam do niego wrocic jak resorki troche siada i tulejki sie naprawia.
Koni A jakie masz amory z przodu? Bo jak mam teraz te resorki poprawione, (strasznie twardo sie zrobilo, chyba musze zrezygowac z paru pior), to sie okazalo ze mi przod podskakuje jak w bobcaciemusze szukac nowych amorkow.
A zwykle od rocky nie starczaja (maja 44 cm), jak mierzylem swoje rozciagniete to bylo 57 cm dlugosci.
Panhard został przecięty, końce nagwintowane i wsadzona przedłużka. Można regulować długość dokręcając lub odkręcając, w zależności od potrzeby. Co do amorów to były rózne wersje Rockiego. Jedne miały takie same amory przód i tył a drugie z przodu dużo krótsze niż z tyłu. Ja mam właśnie tą drugą wersje z krótkimi z przodu. Teraz mam Trail Mastera dłuższego o 10cm od oryginału i jest OK.barteks pisze:Wiec pierwsze wrazenie jest takie, ... ze sie nic nie zmienilo.
Ciekawe jak zmodyfikowales Panharda Koni![]()
Wlasnie mialem Cie o to pytac jak sobie z nim poradziles.
Tuleje w Panhardzie i tak byly wyrobione, auto nie plywalo, albo ja tego nie czuje![]()
Teoretycznie jak sie obniza mo wzgledem ramy, to panhard powinien byc dluzszy, inaczej przesuwa most w strone mocowania drazka przy ramie. Wiec jak sie resorki wyklepaly, polamane na nowe zmienily, to wszystko poszlo w gore i panharda nie starczylo. Wiec go wyjeliTwierdzac ze przy resorach to ani Panhard ani stabilizator nie sapotrzebne
![]()
Zamierzam do niego wrocic jak resorki troche siada i tulejki sie naprawia.
Koni A jakie masz amory z przodu? Bo jak mam teraz te resorki poprawione, (strasznie twardo sie zrobilo, chyba musze zrezygowac z paru pior), to sie okazalo ze mi przod podskakuje jak w bobcaciemusze szukac nowych amorkow.
A zwykle od rocky nie starczaja (maja 44 cm), jak mierzylem swoje rozciagniete to bylo 57 cm dlugosci.
dzieki, , ja mam wywalony stabilizator, lepsze wykżysz i nie pływaprofesorr pisze:nie,panhard ustala most w stosunku do ramy żeby auto nie pływało,jedna strona zamocowana do mostu druga do ramy a stabilizator ma za zadanie ograniczyć przechył na zakrętach
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość