Panhard w Rocky

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Panhard w Rocky

Post autor: barteks » wt maja 30, 2006 6:18 pm

Panowie, czy to jest do czegos potrzebne? Moze ktos juz sie pozbyl tego zelastwa? Jak jest z tym drazkiem jak sie podniesie auto na resorach?
Jak bylo po spoa, wywalaliscie ten drazek?

Mnie wlasnie go zdemontowali mechanicy, twierdzac ze jest "niepotrzebny" :lol: :lol: I ze bardzo ciagnie na bok most...
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » wt maja 30, 2006 6:58 pm

Opowiesz jak zdejmiesz 8) na darmo tego chyba niemotali ,ale może..... :roll:
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
Koni
Posty: 656
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koni » wt maja 30, 2006 7:07 pm

No ja mam właśnie zrobione to coś co sie tak ładnie spoa nazywa ale drążek zostawiłem mimo wszystko. Troszke go tylko musiałem zmodyfikować :wink: Ja bym go tak szybko nie wyrzucał bo most może zacząć ostro pływać !!
gg 3041301

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » śr maja 31, 2006 8:51 am

Zostaw Panharda !! !! !!

Jak go zdemontujesz to auto Ci bedzie plywac po drodze, u mnie tak bylo jak mialem tuleje w Panhardzie wyrobione !!

Panhard :)2 :)2 :)2
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barteks » śr maja 31, 2006 9:19 am

Wiec pierwsze wrazenie jest takie, ... ze sie nic nie zmienilo.

Ciekawe jak zmodyfikowales Panharda Koni ?? ?? Wlasnie mialem Cie o to pytac jak sobie z nim poradziles.

Tuleje w Panhardzie i tak byly wyrobione, auto nie plywalo, albo ja tego nie czuje :wink:

Teoretycznie jak sie obniza mo wzgledem ramy, to panhard powinien byc dluzszy, inaczej przesuwa most w strone mocowania drazka przy ramie. Wiec jak sie resorki wyklepaly, polamane na nowe zmienily, to wszystko poszlo w gore i panharda nie starczylo. Wiec go wyjeli :cry: Twierdzac ze przy resorach to ani Panhard ani stabilizator nie sapotrzebne 8)

Zamierzam do niego wrocic jak resorki troche siada i tulejki sie naprawia.

Koni A jakie masz amory z przodu? Bo jak mam teraz te resorki poprawione, (strasznie twardo sie zrobilo, chyba musze zrezygowac z paru pior), to sie okazalo ze mi przod podskakuje jak w bobcacie :lol: musze szukac nowych amorkow.
A zwykle od rocky nie starczaja (maja 44 cm), jak mierzylem swoje rozciagniete to bylo 57 cm dlugosci.
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » śr maja 31, 2006 9:42 am

barteks pisze:Wiec pierwsze wrazenie jest takie, ... ze sie nic nie zmienilo.

Ciekawe jak zmodyfikowales Panharda Koni ?? ?? Wlasnie mialem Cie o to pytac jak sobie z nim poradziles.

Tuleje w Panhardzie i tak byly wyrobione, auto nie plywalo, albo ja tego nie czuje :wink:

Teoretycznie jak sie obniza mo wzgledem ramy, to panhard powinien byc dluzszy, inaczej przesuwa most w strone mocowania drazka przy ramie. Wiec jak sie resorki wyklepaly, polamane na nowe zmienily, to wszystko poszlo w gore i panharda nie starczylo. Wiec go wyjeli :cry: Twierdzac ze przy resorach to ani Panhard ani stabilizator nie sapotrzebne 8)

Zamierzam do niego wrocic jak resorki troche siada i tulejki sie naprawia.

Koni A jakie masz amory z przodu? Bo jak mam teraz te resorki poprawione, (strasznie twardo sie zrobilo, chyba musze zrezygowac z paru pior), to sie okazalo ze mi przod podskakuje jak w bobcacie :lol: musze szukac nowych amorkow.
A zwykle od rocky nie starczaja (maja 44 cm), jak mierzylem swoje rozciagniete to bylo 57 cm dlugosci.
No ja też szukam o dlużeszej rozciągliwośc,moję mają małą i w przejeżdzie przez rowy stoi na 3 kołach a resor napewni by jeszcze póscił na dół kólk :-?
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » śr maja 31, 2006 9:43 am

Daj znac jak cos znajdziesz!!
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barteks » śr maja 31, 2006 9:58 am

Slyszalem ze sa takie od toyoty, maja wlasnie 57 cm.
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

Awatar użytkownika
Koni
Posty: 656
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koni » śr maja 31, 2006 10:50 am

barteks pisze:Wiec pierwsze wrazenie jest takie, ... ze sie nic nie zmienilo.

Ciekawe jak zmodyfikowales Panharda Koni ?? ?? Wlasnie mialem Cie o to pytac jak sobie z nim poradziles.

Tuleje w Panhardzie i tak byly wyrobione, auto nie plywalo, albo ja tego nie czuje :wink:

Teoretycznie jak sie obniza mo wzgledem ramy, to panhard powinien byc dluzszy, inaczej przesuwa most w strone mocowania drazka przy ramie. Wiec jak sie resorki wyklepaly, polamane na nowe zmienily, to wszystko poszlo w gore i panharda nie starczylo. Wiec go wyjeli :cry: Twierdzac ze przy resorach to ani Panhard ani stabilizator nie sapotrzebne 8)

Zamierzam do niego wrocic jak resorki troche siada i tulejki sie naprawia.

Koni A jakie masz amory z przodu? Bo jak mam teraz te resorki poprawione, (strasznie twardo sie zrobilo, chyba musze zrezygowac z paru pior), to sie okazalo ze mi przod podskakuje jak w bobcacie :lol: musze szukac nowych amorkow.
A zwykle od rocky nie starczaja (maja 44 cm), jak mierzylem swoje rozciagniete to bylo 57 cm dlugosci.
Panhard został przecięty, końce nagwintowane i wsadzona przedłużka. Można regulować długość dokręcając lub odkręcając, w zależności od potrzeby. Co do amorów to były rózne wersje Rockiego. Jedne miały takie same amory przód i tył a drugie z przodu dużo krótsze niż z tyłu. Ja mam właśnie tą drugą wersje z krótkimi z przodu. Teraz mam Trail Mastera dłuższego o 10cm od oryginału i jest OK.
gg 3041301

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » śr maja 31, 2006 1:22 pm

Slyszalem, ze ponoc amory od Toyota Hiace pasuja i sa tyle dluzsze ile trzeba po podniesieniu Rocky-iego :)2
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Awatar użytkownika
Kamel
 
 
Posty: 802
Rejestracja: pt lut 28, 2003 12:59 am
Lokalizacja: Krakow

Post autor: Kamel » śr maja 31, 2006 6:31 pm

Żadko bywa by panhard z przodu był a kolega sie go pozbywa. Mądre głowy go tam wstawiły i dobrze robi uważam. J bym tego akurat nie ruszał.
FORTITUDINE VINCIMUS

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barteks » czw cze 01, 2006 2:30 pm

Wiec podsumuje, Auto bez panharda z przodu bardziej leniwie reaguje na ruchy kierownica, co jest zauwazalne przy predkosciach powyzej 80-90 km.

W manualu tez napisali ze zrobili upgrade wsadzajac to zelastwo, w celu poprawienia szybkosci reakcji samochodu przy skretach i dokladnosci prowadzenia. Jak tylko dlugosc wystarczy wsadze go z powrotem. :)2

Dla wykzyzu i dzielnosci terenowej nie powinno to miec znaczenia.
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » czw cze 01, 2006 9:17 pm

No wiec wlasnie plywa i srednio sie prowadzi przy wiekszych predkosciach na asfalcie tak jak mowilem z wlasnego doswiadczenia :wink: :)2
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barteks » ndz cze 25, 2006 10:29 pm

Wsadzilem Panharda z powrotem. Niesamowita roznica!!

Teraz zmienilo sie na lepsze, auto sie o wiele pewniej prowadzi. Zawsze cenilem w Daihatsu pewnosc prowadzenia porownywalna z np Duzym fiatem :roll: Kazdy ruch kierownica jest przekladany na zmiane kierunku.

Dodatkowo ustapily uporczywe drgania kierownicy na kazdej byle dziurze czy nierownosci. Mozna jechac 120 km/h i trzymac auto jednym palcem.

Stwierdzam ze Panhard dobrze robi : - )
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » pn cze 26, 2006 7:27 am

Mówiłem.......mówiełeemmmmm. :wink: Skośno oczy ludzie po coś to mątowali :)21
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

K260 Inowrocław
Posty: 761
Rejestracja: czw sie 23, 2007 12:37 pm
Lokalizacja: Inowrocław
Kontaktowanie:

Post autor: K260 Inowrocław » wt wrz 02, 2008 6:56 am

nie chce nowego tematu i możeto głupie pytanie, ale czy panhard w rockym to jest stabilizator ??
Suzuki Samurai 1.3 Springi, simex, wolne mosty
Czyli moje potwory i spółka :)21 :)21

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » wt wrz 02, 2008 7:16 am

nie,panhard ustala most w stosunku do ramy żeby auto nie pływało,jedna strona zamocowana do mostu druga do ramy a stabilizator ma za zadanie ograniczyć przechył na zakrętach
tel660675798

K260 Inowrocław
Posty: 761
Rejestracja: czw sie 23, 2007 12:37 pm
Lokalizacja: Inowrocław
Kontaktowanie:

Post autor: K260 Inowrocław » wt wrz 02, 2008 3:22 pm

profesorr pisze:nie,panhard ustala most w stosunku do ramy żeby auto nie pływało,jedna strona zamocowana do mostu druga do ramy a stabilizator ma za zadanie ograniczyć przechył na zakrętach
dzieki, , ja mam wywalony stabilizator, lepsze wykżysz i nie pływa :)2
Suzuki Samurai 1.3 Springi, simex, wolne mosty
Czyli moje potwory i spółka :)21 :)21

Awatar użytkownika
Tomstar
 
 
Posty: 129
Rejestracja: sob mar 03, 2007 11:12 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Tomstar » pt wrz 12, 2008 7:53 pm

Witać.
A z czego można dopasować tuleje do panharda, bo na orginał to chyba nie ma co liczyć?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość