Strona 1 z 1
Panhard w Rocky
: wt maja 30, 2006 6:18 pm
autor: barteks
Panowie, czy to jest do czegos potrzebne? Moze ktos juz sie pozbyl tego zelastwa? Jak jest z tym drazkiem jak sie podniesie auto na resorach?
Jak bylo po spoa, wywalaliscie ten drazek?
Mnie wlasnie go zdemontowali mechanicy, twierdzac ze jest "niepotrzebny"

I ze bardzo ciagnie na bok most...
: wt maja 30, 2006 6:58 pm
autor: Bng862
Opowiesz jak zdejmiesz

na darmo tego chyba niemotali ,ale może.....

: wt maja 30, 2006 7:07 pm
autor: Koni
No ja mam właśnie zrobione to coś co sie tak ładnie spoa nazywa ale drążek zostawiłem mimo wszystko. Troszke go tylko musiałem zmodyfikować

Ja bym go tak szybko nie wyrzucał bo most może zacząć ostro pływać

: śr maja 31, 2006 8:51 am
autor: MACIEK KRAKÓW
: śr maja 31, 2006 9:19 am
autor: barteks
Wiec pierwsze wrazenie jest takie, ... ze sie nic nie zmienilo.
Ciekawe jak zmodyfikowales Panharda Koni

Wlasnie mialem Cie o to pytac jak sobie z nim poradziles.
Tuleje w Panhardzie i tak byly wyrobione, auto nie plywalo, albo ja tego nie czuje
Teoretycznie jak sie obniza mo wzgledem ramy, to panhard powinien byc dluzszy, inaczej przesuwa most w strone mocowania drazka przy ramie. Wiec jak sie resorki wyklepaly, polamane na nowe zmienily, to wszystko poszlo w gore i panharda nie starczylo. Wiec go wyjeli

Twierdzac ze przy resorach to ani Panhard ani stabilizator nie sapotrzebne
Zamierzam do niego wrocic jak resorki troche siada i tulejki sie naprawia.
Koni A jakie masz amory z przodu? Bo jak mam teraz te resorki poprawione, (strasznie twardo sie zrobilo, chyba musze zrezygowac z paru pior), to sie okazalo ze mi przod podskakuje jak w bobcacie

musze szukac nowych amorkow.
A zwykle od rocky nie starczaja (maja 44 cm), jak mierzylem swoje rozciagniete to bylo 57 cm dlugosci.
: śr maja 31, 2006 9:42 am
autor: Bng862
barteks pisze:Wiec pierwsze wrazenie jest takie, ... ze sie nic nie zmienilo.
Ciekawe jak zmodyfikowales Panharda Koni

Wlasnie mialem Cie o to pytac jak sobie z nim poradziles.
Tuleje w Panhardzie i tak byly wyrobione, auto nie plywalo, albo ja tego nie czuje
Teoretycznie jak sie obniza mo wzgledem ramy, to panhard powinien byc dluzszy, inaczej przesuwa most w strone mocowania drazka przy ramie. Wiec jak sie resorki wyklepaly, polamane na nowe zmienily, to wszystko poszlo w gore i panharda nie starczylo. Wiec go wyjeli

Twierdzac ze przy resorach to ani Panhard ani stabilizator nie sapotrzebne
Zamierzam do niego wrocic jak resorki troche siada i tulejki sie naprawia.
Koni A jakie masz amory z przodu? Bo jak mam teraz te resorki poprawione, (strasznie twardo sie zrobilo, chyba musze zrezygowac z paru pior), to sie okazalo ze mi przod podskakuje jak w bobcacie

musze szukac nowych amorkow.
A zwykle od rocky nie starczaja (maja 44 cm), jak mierzylem swoje rozciagniete to bylo 57 cm dlugosci.
No ja też szukam o dlużeszej rozciągliwośc,moję mają małą i w przejeżdzie przez rowy stoi na 3 kołach a resor napewni by jeszcze póscił na dół kólk

: śr maja 31, 2006 9:43 am
autor: Bng862
Daj znac jak cos znajdziesz!!
: śr maja 31, 2006 9:58 am
autor: barteks
Slyszalem ze sa takie od toyoty, maja wlasnie 57 cm.
: śr maja 31, 2006 10:50 am
autor: Koni
barteks pisze:Wiec pierwsze wrazenie jest takie, ... ze sie nic nie zmienilo.
Ciekawe jak zmodyfikowales Panharda Koni

Wlasnie mialem Cie o to pytac jak sobie z nim poradziles.
Tuleje w Panhardzie i tak byly wyrobione, auto nie plywalo, albo ja tego nie czuje
Teoretycznie jak sie obniza mo wzgledem ramy, to panhard powinien byc dluzszy, inaczej przesuwa most w strone mocowania drazka przy ramie. Wiec jak sie resorki wyklepaly, polamane na nowe zmienily, to wszystko poszlo w gore i panharda nie starczylo. Wiec go wyjeli

Twierdzac ze przy resorach to ani Panhard ani stabilizator nie sapotrzebne
Zamierzam do niego wrocic jak resorki troche siada i tulejki sie naprawia.
Koni A jakie masz amory z przodu? Bo jak mam teraz te resorki poprawione, (strasznie twardo sie zrobilo, chyba musze zrezygowac z paru pior), to sie okazalo ze mi przod podskakuje jak w bobcacie

musze szukac nowych amorkow.
A zwykle od rocky nie starczaja (maja 44 cm), jak mierzylem swoje rozciagniete to bylo 57 cm dlugosci.
Panhard został przecięty, końce nagwintowane i wsadzona przedłużka. Można regulować długość dokręcając lub odkręcając, w zależności od potrzeby. Co do amorów to były rózne wersje Rockiego. Jedne miały takie same amory przód i tył a drugie z przodu dużo krótsze niż z tyłu. Ja mam właśnie tą drugą wersje z krótkimi z przodu. Teraz mam Trail Mastera dłuższego o 10cm od oryginału i jest OK.
: śr maja 31, 2006 1:22 pm
autor: MACIEK KRAKÓW
Slyszalem, ze ponoc amory od
Toyota Hiace pasuja i sa tyle dluzsze ile trzeba po podniesieniu Rocky-iego

: śr maja 31, 2006 6:31 pm
autor: Kamel
Żadko bywa by panhard z przodu był a kolega sie go pozbywa. Mądre głowy go tam wstawiły i dobrze robi uważam. J bym tego akurat nie ruszał.
: czw cze 01, 2006 2:30 pm
autor: barteks
Wiec podsumuje, Auto bez panharda z przodu bardziej leniwie reaguje na ruchy kierownica, co jest zauwazalne przy predkosciach powyzej 80-90 km.
W manualu tez napisali ze zrobili upgrade wsadzajac to zelastwo, w celu poprawienia szybkosci reakcji samochodu przy skretach i dokladnosci prowadzenia. Jak tylko dlugosc wystarczy wsadze go z powrotem.
Dla wykzyzu i dzielnosci terenowej nie powinno to miec znaczenia.
: czw cze 01, 2006 9:17 pm
autor: MACIEK KRAKÓW
No wiec wlasnie plywa i srednio sie prowadzi przy wiekszych predkosciach na asfalcie tak jak mowilem z wlasnego doswiadczenia

: ndz cze 25, 2006 10:29 pm
autor: barteks
Wsadzilem Panharda z powrotem. Niesamowita roznica!!
Teraz zmienilo sie na lepsze, auto sie o wiele pewniej prowadzi. Zawsze cenilem w Daihatsu pewnosc prowadzenia porownywalna z np Duzym fiatem

Kazdy ruch kierownica jest przekladany na zmiane kierunku.
Dodatkowo ustapily uporczywe drgania kierownicy na kazdej byle dziurze czy nierownosci. Mozna jechac 120 km/h i trzymac auto jednym palcem.
Stwierdzam ze Panhard dobrze robi : - )
: pn cze 26, 2006 7:27 am
autor: Bng862
Mówiłem.......mówiełeemmmmm.

Skośno oczy ludzie po coś to mątowali

: wt wrz 02, 2008 6:56 am
autor: K260 Inowrocław
nie chce nowego tematu i możeto głupie pytanie, ale czy panhard w rockym to jest stabilizator

: wt wrz 02, 2008 7:16 am
autor: profesorr
nie,panhard ustala most w stosunku do ramy żeby auto nie pływało,jedna strona zamocowana do mostu druga do ramy a stabilizator ma za zadanie ograniczyć przechył na zakrętach
: wt wrz 02, 2008 3:22 pm
autor: K260 Inowrocław
profesorr pisze:nie,panhard ustala most w stosunku do ramy żeby auto nie pływało,jedna strona zamocowana do mostu druga do ramy a stabilizator ma za zadanie ograniczyć przechył na zakrętach
dzieki, , ja mam wywalony stabilizator, lepsze wykżysz i nie pływa

: pt wrz 12, 2008 7:53 pm
autor: Tomstar
Witać.
A z czego można dopasować tuleje do panharda, bo na orginał to chyba nie ma co liczyć?