Feroza, Wildcat, Rocky
Moderator: s3R
-
barteks
-

- Posty: 895
- Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: barteks » śr maja 31, 2006 9:11 am
No to czekamy na pierwszego odwaznego z 1400 ojro
Tylko to zalaczanie na podcisnienie z silnika budzi moja watpliwosc

poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD
-
barteks
-

- Posty: 895
- Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: barteks » śr maja 31, 2006 9:32 am
Maciek, wiesz cos na temat periodycznosci wymiany oleju w LSD?
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » śr maja 31, 2006 9:38 am
Pokazywałem przecież już wam to w którymś temacie

Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
Koni

- Posty: 656
- Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Koni » śr maja 31, 2006 10:39 am
Jak by dobrze poszukać to za 1400 ojro to można znalęźć całe auto z blokądą 100% tyłu

gg 3041301
-
MACIEK KRAKÓW

- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Post
autor: MACIEK KRAKÓW » śr maja 31, 2006 1:18 pm
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
-
barteks
-

- Posty: 895
- Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: barteks » śr maja 31, 2006 2:25 pm
to troche chyba za czesto....
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD
-
mdeja
-

- Posty: 2571
- Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
- Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)
Post
autor: mdeja » śr maja 31, 2006 2:34 pm
Hehe ale wcyke - do Vitary tańsza - jedyne 1000 ojro
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
-
MACIEK KRAKÓW

- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Post
autor: MACIEK KRAKÓW » śr maja 31, 2006 3:58 pm
barteks pisze:to troche chyba za czesto....
Wg manuala to co 30 000 km trzeba wymieniac!!

Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
-
barteks
-

- Posty: 895
- Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: barteks » śr maja 31, 2006 4:59 pm
No i wychodzi ze robisz w roku 60 tys,

a jak bedziesz sprzedawal fure to w ofercie bedzie 10 tys rocznie, wymienione wszystkie plyny, nie smigany w terenie

poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD
-
Koni

- Posty: 656
- Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Koni » śr maja 31, 2006 5:11 pm
Zapomniałeś jeszcze dodać : "autem jeździła starsza osoba"

gg 3041301
-
MACIEK KRAKÓW

- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Post
autor: MACIEK KRAKÓW » czw cze 01, 2006 9:09 pm
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
-
romankr
-

- Posty: 140
- Rejestracja: ndz lut 27, 2005 6:06 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: romankr » pn lis 20, 2006 8:31 am
Panowie ARB robi blokady do rockych mógłby to ktoś sprawdzić ?
Daihatsu Rocky 2,8 td 87r dawca
Daihatsu Rocky 2,8 td 86r gotowy
-
rockold

- Posty: 345
- Rejestracja: ndz mar 12, 2006 8:47 pm
- Lokalizacja: Alfredówka
Post
autor: rockold » pn lis 20, 2006 9:56 am
Kika razy szukałem ale niestety nie robi ARB blokad do rockego przynajmniej na ich stronie nie ma o tym słowa
spis samochodów do których ARB robi blokady
http://www.arbusa.com/alac/215109.pdf
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » pn lis 20, 2006 1:12 pm
Wiele modeli rockiego ma z tylu lsd A gdzies slyszalem ze lsd latwiej przerobic na pelna blokade.
GG: 1105809
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » pn lis 20, 2006 1:23 pm
Np mój ma,ale niewiem jak to przerobić

Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
rockold

- Posty: 345
- Rejestracja: ndz mar 12, 2006 8:47 pm
- Lokalizacja: Alfredówka
Post
autor: rockold » pn lis 20, 2006 3:37 pm
caterpillar pisze: A gdzies slyszalem ze lsd latwiej przerobic na pelna blokade.
caterpillar masz moze wiecej info w tym temacie

-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » pn lis 20, 2006 3:40 pm
Gdzies cos czytalem chyba ludzie w starych patrolach cos takiego kombinowali... Zapytaj sie na dziele "inne techniczne" moze ktos bedzie wiedzial. Moim zdaniem jest to nie warte zachodu. Niewiem czy nie bardziej by sie oplacalo cale mosty wymienic na takie z stala blokada...
GG: 1105809
-
rockold

- Posty: 345
- Rejestracja: ndz mar 12, 2006 8:47 pm
- Lokalizacja: Alfredówka
Post
autor: rockold » pn lis 20, 2006 3:45 pm
moze i warto ale od rockego most z blokada to ciezko chyba bedzie
trzaby jkis innych mostów szukac a tak opcja w gre raczej nie wchodzi bo jakby nie patrzec to koszty wyskoie. trzeba bedzie szlifowac sztuke jazdy off road bez blokady

-
kapik

- Posty: 627
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: kapik » czw lis 23, 2006 8:20 pm
a co to jest to LSD

G-wagen wilk
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » czw lis 23, 2006 11:36 pm
Limited Sleep Diferential czyli mechanizm roznicow o ograniczonym poslizgu, taka "niby blokada"
GG: 1105809
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości