Strona 1 z 3
Jakie najwieksze???
: śr sie 30, 2006 9:22 pm
autor: Kuba RR
Jakie wejda najwieksze gumy do rocky'ego zeby przy wykzyzu nie ocieraly o nadkola, a no i bez liftu-mam gumy 29"x15" i obrucone felgi???? chcialbym takie z 31"??? czy ktos ma taka wiedze????[img]D:\NA%20PULPICIE\WSZYSTKIE%20ZDJĘCIA\do%20uporządkowania\zdjecie063[/img]D:\NA PULPICIE\WSZYSTKIE ZDJĘCIA\do uporządkowania\zdjecie063[/img]
: czw sie 31, 2006 8:59 am
autor: Pawelec_wawa
jak wyjmiesz z tylu kanape to pewnie i od traktora wejda

: czw sie 31, 2006 10:49 am
autor: Kuba RR
he he a tak na serio to jakie bo musze nie dlugo wymienic chcialbym 31" ale nie wiem czy przy obruconych felgach nie beda ocierac
: czw sie 31, 2006 2:45 pm
autor: Davido
Poszukaj w postach bo na bank temat juz byl walkowany.
: czw sie 31, 2006 2:53 pm
autor: Kuba RR
bylo ale tam ktos mila zliftowanego rocky'ego, ami chodzi bez liftu jakie wejda
: czw sie 31, 2006 5:56 pm
autor: barteks
Caly czas na ten temat jedziemy tuz obok, jakie najwieksze.
: czw sie 31, 2006 6:51 pm
autor: Bng862
Daihatsu Wildcat/Rocky F, F70, F75, F80, F85
Opony standardowe 215 R15, HR78-15
Wybrane zamienniki P225/70 R15, P225/75 R15, P235/70 R15, P235/75 R15, LT235/75 R15, 30x9.50 R15*, 9 R15*, P255/70 R15*, P265/70 R15*, 255/75 R15**, 265/75 R15**, 31x10.50 R15LT**, 10 R15**
* - należy liczyć się z zauważalnymi błędami prędkościomierza a także zmianami w prowadzeniu pojazdu
** - poza powyższymi należy liczyć się także z kolizją ogumienie- resor, ogumienie-wahacz, itp. lub ogumienie-nadkole. W związku z tym może zajść konieczność usztywnienia resorów, podwyższenia zawieszenia w tym zmianę mocowań amortyzatorów, wprowadzenia wyższych odbojników, redukcji maksymalnej ładowności, podniesienia nadwozia, wycięcia nadkoli, założenia dodatkowych osłon kół, zmiany odsadzenia felg itp. "
: czw sie 31, 2006 8:07 pm
autor: Kuba RR
wielkie dzieki o takie cos mi chodzilo
: pt wrz 01, 2006 1:21 am
autor: Davido
Kuba RR to sa tzw dane katalogowe, ktore powinienes znac, ale z twoimi odwroconymi felgami moga byc jaja. Tak teorytezujac bez podklepania i bez liftu to beda obcierac (ale to teorytezujac). Generalnie to za jakis czas to Ty nam bedziesz mowil jak to w Twoim przypadku wyglada bo chyba nikt takiego jeszcze nie robil. Byl jeden gosciu na forum @Raga (Raga a gdzies Ty sie podzial) co mial przespawane felgi ale nie obrocone i twierdzil ze spoko. Kuba jestes chyba pionierem w tej dziedzinie wiec Ci nie pomozemy zbytnio. Powodzenia zycze
: pt wrz 01, 2006 8:43 am
autor: Kuba RR
to jest tak felgi sa oryginalne-tzn. talerze sa przespawane na druga strone i dzieki temu felgi sa wieksza strona na zewnatrz przy gumach 215 juz wychodza (2-3cm) po za karoserie
: wt wrz 12, 2006 10:36 am
autor: caterpillar
A czy takie odsadzenie felg nie wlynie negatywnie na trwalosc lozsk w kolach i calego zawieszenia?
: wt wrz 12, 2006 10:50 am
autor: Colorado
Kuba RR pisze:to jest tak felgi sa oryginalne-tzn. talerze sa przespawane na druga strone i dzieki temu felgi sa wieksza strona na zewnatrz przy gumach 215 juz wychodza (2-3cm) po za karoserie
To przy szerszych kolach pewnie nie obejdzie sie bez liftu/bodyliftu i podciecia blotnikow
: wt wrz 12, 2006 10:52 am
autor: Colorado
caterpillar pisze:A czy takie odsadzenie felg nie wlynie negatywnie na trwalosc lozsk w kolach i calego zawieszenia?
Na lozyska pewnie wplynie ale za to na trawersach bedzie

: wt wrz 12, 2006 1:51 pm
autor: Kuba RR
Autkiem jezdzimy (na tych felgach) ok półtora roku i jest ok-narazie__ale ten wyglad!!!!!!!!!
: wt wrz 12, 2006 4:10 pm
autor: caterpillar
Widzialem gdzies takie specjalne dystanse, opdkladane pomiedzy piaste a felge. Czy ktos z Was sie z tym bawil?
: wt wrz 12, 2006 6:01 pm
autor: romankr
dystanse są konieczne ja mam 25 mm i felgi et-12 i przy skręcie lekko łapią ramą i resor opony31/10,5/15 mt , ale jeśli chcesz jeździć w terenie jest to konieczne
ps. miałem 215 r 15 MT i na tych oponkach rocky niewiele potrafi, ale za to na 31" rozwija skrzydła

(dokładka po piórze i podcięcie błotnika)
: wt wrz 12, 2006 6:04 pm
autor: romankr
dystanse są konieczne ja mam 25 mm i felgi et-12 i przy skręcie lekko łapią ramą i resor opony31/10,5/15 mt , ale jeśli chcesz jeździć w terenie jest to konieczne
ps. miałem 215 r 15 MT i na tych oponkach rocky niewiele potrafi, ale za to na 31" rozwija skrzydła

(dokładka po piórze i podcięcie błotnika)
: wt wrz 12, 2006 6:05 pm
autor: romankr
sorki za ripley
: wt wrz 12, 2006 7:19 pm
autor: caterpillar
A jak dlugo jezdzsz tak przerobiomym (ile tys km zrobiles) Czy nie sypie sie naped (szczegulnie przeguby)
: śr wrz 13, 2006 7:24 am
autor: romankr
przeguby ok łożyska niestety lecą ale to raczej od wody (głębokiej

)
: śr wrz 13, 2006 12:59 pm
autor: Bng862
W rockym jest taki problem że przednia oś należy przesunąć ok 2-3 cm do przodu(oczywiście mówie o oponach mniej wiecej 31 i32"),ponieważ opona przy wykrzyżu łapie mniej wiecej gdzie jest chlapacz,a z przodu jest sporo miejsca ale niewiem jak to jest w praktyce czy to wogule możliwe i nie wpływa na jakieś inne podzespoły

Przynajmiej powiem jak wyżej na 215 rocky jest za niski nadaje sie jedynie na drogę jakiś mały teren itp,ale na 31" będzie robi wyśmienicie,ja jeżdze na 32" i nie narzekam,mam zamało dołków do jeżdzenia...

: śr wrz 13, 2006 4:06 pm
autor: barteks
Romankr a jakiej firmy zalozyle te MT 31'?
: śr wrz 13, 2006 9:04 pm
autor: caterpillar
Jako ze poruszacie temat opon do rockiego pozwole sie dolaczc.
Chialem sie Was poradzic w sprawie nadlewek MT
Chodzi mi o to ze duzo jezdze po asfalcie. Moze ktos podzieli by sie zemna swoim doswiatdczeniem. Samochod to Dajhatsu rocky 2.8 td(i)
Za stanawiam sie na nastepujacymi nadlewkami
Technic Tracker MT
http://ser.bronowski.pl/krzys/zdjecia/d ... r%20MT.jpg
lub
Sahara
http://ser.bronowski.pl/krzys/zdjecia/duze/sahara.jpg
Sa to sprzedawane w Wadowicach
http://www.opony-4x4.pl/
Chodzi mi glownie o to czy da sie na nich wytrzymac na asfalcie? Ktora bedzi cichsza Technic Tracker MT czy kierunkowa Sahara? Jak zachowuja sie na mokrym asfalcie? Mysle ze wystarczy mi 215/80.
Czy 235/75 bedzie duzo glosniejsza od 215/80
Znalazle jeszcze firme profil z Krasnych Potockich
http://www.profil-zro.com.pl/oferta1.html co sadzicie o ich produktach? Jak wypadaja w porownaniu z tymi z Wadowic (import anglia)?
: czw wrz 14, 2006 9:25 pm
autor: barteks
Moge sie wypowiedziec o Wolfach i Saharze, Wolfy choc troszke popekaly przy krawedzi nalewki trzymaja sie dobrze po 30 tys.
Na Saharach kolega przejaechal trase Paryz Dakar i jezdzi na nich dalej. To sa jakies Hiszpanskie nalewki (sahara).
: czw wrz 14, 2006 9:52 pm
autor: Colorado
Ja jezdze na Insa Turbo Dakar (kopia BFG) sporo na asfalcie. Mam w 235/75/15. Nie sa przesadnie glosne a opinie ze na MT po asfalcie nie da sie jezdzic bo cos tam to mozna w d... wsadzic
