Strona 1 z 3

Jakie najwieksze???

: śr sie 30, 2006 9:22 pm
autor: Kuba RR
Jakie wejda najwieksze gumy do rocky'ego zeby przy wykzyzu nie ocieraly o nadkola, a no i bez liftu-mam gumy 29"x15" i obrucone felgi???? chcialbym takie z 31"??? czy ktos ma taka wiedze????[img]D:\NA%20PULPICIE\WSZYSTKIE%20ZDJĘCIA\do%20uporządkowania\zdjecie063[/img]D:\NA PULPICIE\WSZYSTKIE ZDJĘCIA\do uporządkowania\zdjecie063[/img]

: czw sie 31, 2006 8:59 am
autor: Pawelec_wawa
jak wyjmiesz z tylu kanape to pewnie i od traktora wejda :)21

: czw sie 31, 2006 10:49 am
autor: Kuba RR
he he a tak na serio to jakie bo musze nie dlugo wymienic chcialbym 31" ale nie wiem czy przy obruconych felgach nie beda ocierac

: czw sie 31, 2006 2:45 pm
autor: Davido
Poszukaj w postach bo na bank temat juz byl walkowany.

: czw sie 31, 2006 2:53 pm
autor: Kuba RR
bylo ale tam ktos mila zliftowanego rocky'ego, ami chodzi bez liftu jakie wejda

: czw sie 31, 2006 5:56 pm
autor: barteks
Caly czas na ten temat jedziemy tuz obok, jakie najwieksze.

: czw sie 31, 2006 6:51 pm
autor: Bng862
Daihatsu Wildcat/Rocky F, F70, F75, F80, F85
Opony standardowe 215 R15, HR78-15
Wybrane zamienniki P225/70 R15, P225/75 R15, P235/70 R15, P235/75 R15, LT235/75 R15, 30x9.50 R15*, 9 R15*, P255/70 R15*, P265/70 R15*, 255/75 R15**, 265/75 R15**, 31x10.50 R15LT**, 10 R15**


* - należy liczyć się z zauważalnymi błędami prędkościomierza a także zmianami w prowadzeniu pojazdu

** - poza powyższymi należy liczyć się także z kolizją ogumienie- resor, ogumienie-wahacz, itp. lub ogumienie-nadkole. W związku z tym może zajść konieczność usztywnienia resorów, podwyższenia zawieszenia w tym zmianę mocowań amortyzatorów, wprowadzenia wyższych odbojników, redukcji maksymalnej ładowności, podniesienia nadwozia, wycięcia nadkoli, założenia dodatkowych osłon kół, zmiany odsadzenia felg itp. "

: czw sie 31, 2006 8:07 pm
autor: Kuba RR
wielkie dzieki o takie cos mi chodzilo

: pt wrz 01, 2006 1:21 am
autor: Davido
Kuba RR to sa tzw dane katalogowe, ktore powinienes znac, ale z twoimi odwroconymi felgami moga byc jaja. Tak teorytezujac bez podklepania i bez liftu to beda obcierac (ale to teorytezujac). Generalnie to za jakis czas to Ty nam bedziesz mowil jak to w Twoim przypadku wyglada bo chyba nikt takiego jeszcze nie robil. Byl jeden gosciu na forum @Raga (Raga a gdzies Ty sie podzial) co mial przespawane felgi ale nie obrocone i twierdzil ze spoko. Kuba jestes chyba pionierem w tej dziedzinie wiec Ci nie pomozemy zbytnio. Powodzenia zycze

: pt wrz 01, 2006 8:43 am
autor: Kuba RR
to jest tak felgi sa oryginalne-tzn. talerze sa przespawane na druga strone i dzieki temu felgi sa wieksza strona na zewnatrz przy gumach 215 juz wychodza (2-3cm) po za karoserie

: wt wrz 12, 2006 10:36 am
autor: caterpillar
A czy takie odsadzenie felg nie wlynie negatywnie na trwalosc lozsk w kolach i calego zawieszenia?

: wt wrz 12, 2006 10:50 am
autor: Colorado
Kuba RR pisze:to jest tak felgi sa oryginalne-tzn. talerze sa przespawane na druga strone i dzieki temu felgi sa wieksza strona na zewnatrz przy gumach 215 juz wychodza (2-3cm) po za karoserie
To przy szerszych kolach pewnie nie obejdzie sie bez liftu/bodyliftu i podciecia blotnikow

: wt wrz 12, 2006 10:52 am
autor: Colorado
caterpillar pisze:A czy takie odsadzenie felg nie wlynie negatywnie na trwalosc lozsk w kolach i calego zawieszenia?
Na lozyska pewnie wplynie ale za to na trawersach bedzie :)2

: wt wrz 12, 2006 1:51 pm
autor: Kuba RR
Autkiem jezdzimy (na tych felgach) ok półtora roku i jest ok-narazie__ale ten wyglad!!!!!!!!!

: wt wrz 12, 2006 4:10 pm
autor: caterpillar
Widzialem gdzies takie specjalne dystanse, opdkladane pomiedzy piaste a felge. Czy ktos z Was sie z tym bawil?

: wt wrz 12, 2006 6:01 pm
autor: romankr
dystanse są konieczne ja mam 25 mm i felgi et-12 i przy skręcie lekko łapią ramą i resor opony31/10,5/15 mt , ale jeśli chcesz jeździć w terenie jest to konieczne
ps. miałem 215 r 15 MT i na tych oponkach rocky niewiele potrafi, ale za to na 31" rozwija skrzydła :)2 :lol: (dokładka po piórze i podcięcie błotnika)

: wt wrz 12, 2006 6:04 pm
autor: romankr
dystanse są konieczne ja mam 25 mm i felgi et-12 i przy skręcie lekko łapią ramą i resor opony31/10,5/15 mt , ale jeśli chcesz jeździć w terenie jest to konieczne
ps. miałem 215 r 15 MT i na tych oponkach rocky niewiele potrafi, ale za to na 31" rozwija skrzydła :)2 :lol: (dokładka po piórze i podcięcie błotnika)

: wt wrz 12, 2006 6:05 pm
autor: romankr
sorki za ripley

: wt wrz 12, 2006 7:19 pm
autor: caterpillar
A jak dlugo jezdzsz tak przerobiomym (ile tys km zrobiles) Czy nie sypie sie naped (szczegulnie przeguby)

: śr wrz 13, 2006 7:24 am
autor: romankr
przeguby ok łożyska niestety lecą ale to raczej od wody (głębokiej :wink: )

: śr wrz 13, 2006 12:59 pm
autor: Bng862
W rockym jest taki problem że przednia oś należy przesunąć ok 2-3 cm do przodu(oczywiście mówie o oponach mniej wiecej 31 i32"),ponieważ opona przy wykrzyżu łapie mniej wiecej gdzie jest chlapacz,a z przodu jest sporo miejsca ale niewiem jak to jest w praktyce czy to wogule możliwe i nie wpływa na jakieś inne podzespoły :roll: Przynajmiej powiem jak wyżej na 215 rocky jest za niski nadaje sie jedynie na drogę jakiś mały teren itp,ale na 31" będzie robi wyśmienicie,ja jeżdze na 32" i nie narzekam,mam zamało dołków do jeżdzenia... :(

: śr wrz 13, 2006 4:06 pm
autor: barteks
Romankr a jakiej firmy zalozyle te MT 31'?

: śr wrz 13, 2006 9:04 pm
autor: caterpillar
Jako ze poruszacie temat opon do rockiego pozwole sie dolaczc.
Chialem sie Was poradzic w sprawie nadlewek MT
Chodzi mi o to ze duzo jezdze po asfalcie. Moze ktos podzieli by sie zemna swoim doswiatdczeniem. Samochod to Dajhatsu rocky 2.8 td(i)
Za stanawiam sie na nastepujacymi nadlewkami

Technic Tracker MT
http://ser.bronowski.pl/krzys/zdjecia/d ... r%20MT.jpg

lub

Sahara
http://ser.bronowski.pl/krzys/zdjecia/duze/sahara.jpg

Sa to sprzedawane w Wadowicach http://www.opony-4x4.pl/
Chodzi mi glownie o to czy da sie na nich wytrzymac na asfalcie? Ktora bedzi cichsza Technic Tracker MT czy kierunkowa Sahara? Jak zachowuja sie na mokrym asfalcie? Mysle ze wystarczy mi 215/80.
Czy 235/75 bedzie duzo glosniejsza od 215/80

Znalazle jeszcze firme profil z Krasnych Potockich
http://www.profil-zro.com.pl/oferta1.html co sadzicie o ich produktach? Jak wypadaja w porownaniu z tymi z Wadowic (import anglia)?

: czw wrz 14, 2006 9:25 pm
autor: barteks
Moge sie wypowiedziec o Wolfach i Saharze, Wolfy choc troszke popekaly przy krawedzi nalewki trzymaja sie dobrze po 30 tys.
Na Saharach kolega przejaechal trase Paryz Dakar i jezdzi na nich dalej. To sa jakies Hiszpanskie nalewki (sahara).

: czw wrz 14, 2006 9:52 pm
autor: Colorado
Ja jezdze na Insa Turbo Dakar (kopia BFG) sporo na asfalcie. Mam w 235/75/15. Nie sa przesadnie glosne a opinie ze na MT po asfalcie nie da sie jezdzic bo cos tam to mozna w d... wsadzic 8) :wink: