Ferka wywala płyn z chłodnicy dosyc dziwna sprawa
Moderator: s3R
Ferka wywala płyn z chłodnicy dosyc dziwna sprawa
Witam , caly temat kiedys opisałem na forum i pogadałem z Colorado
(tu wielkie dzieki bardzo sensowne i ciekawe opinie) i po tej rozmowie wrocilem do Ferki i plynu w chlodnicy, sprawa dosyć dziwna otoz :
Zalewa na full i wyglada tak jakbym mial problem z uszczelka pod glowica , dodaje gazu plyn wstaje przelewa sie itd... potem gdzie jakies powietrze idzie ale ale do czasu , jak juz wywali okolo 3/4 litra plynu robi sie idealnie nie oddaje nawet grama plynu termostat dziala ok plyn idze na chlodnice wiatrak sie zalacza (mam przerobiony na eletryczny wiatra z czujnikiem tem na chlodnicy i wylacznikiem recznym tez),wiec czy moze ma ktos jakis pomysl o co moze chodzic mojej Ferce.
Z gory dzieki za wszytkie opinie.
Pozdrawiam
(tu wielkie dzieki bardzo sensowne i ciekawe opinie) i po tej rozmowie wrocilem do Ferki i plynu w chlodnicy, sprawa dosyć dziwna otoz :
Zalewa na full i wyglada tak jakbym mial problem z uszczelka pod glowica , dodaje gazu plyn wstaje przelewa sie itd... potem gdzie jakies powietrze idzie ale ale do czasu , jak juz wywali okolo 3/4 litra plynu robi sie idealnie nie oddaje nawet grama plynu termostat dziala ok plyn idze na chlodnice wiatrak sie zalacza (mam przerobiony na eletryczny wiatra z czujnikiem tem na chlodnicy i wylacznikiem recznym tez),wiec czy moze ma ktos jakis pomysl o co moze chodzic mojej Ferce.
Z gory dzieki za wszytkie opinie.
Pozdrawiam
Witam, chyba znam te objawy, spotkałem się z nimi przy nieszcelnej usczelce pod głowicą!
Sprawdź na zimnym silniku - odkręć korek chłodnicy i przekręć rozrusznikiem, jeżeli będzie pryskało z chłodnicy to masz problem. Ostrożnie bo przy dużych nieszczelnościach zalejesz płynem całe auto.
Przedmuchy są z cylindrów, pwietrze (gazy) zastępuje płyn w układzie chłodzenia, dlatego bulgocze w nagrzewnicy, pryska płynem.
U mnie występował następnie problem z uruchomieniem gorącego silnika, dlatego, że po jego zatrzymaniu ciśnienie w układzie chłodzenia tłoczy wodę w stronę odwrotną - do cylindra (cylindrów) zalewa go. Porównaj świece, będą się różniły "wilgotnością" jeżeli masz to co ja.
Dodatkowo - dymienie z rury wydechowej, szare "masło" na korku wlewu oleju.
OBY NIE TO
Sprawdź na zimnym silniku - odkręć korek chłodnicy i przekręć rozrusznikiem, jeżeli będzie pryskało z chłodnicy to masz problem. Ostrożnie bo przy dużych nieszczelnościach zalejesz płynem całe auto.
Przedmuchy są z cylindrów, pwietrze (gazy) zastępuje płyn w układzie chłodzenia, dlatego bulgocze w nagrzewnicy, pryska płynem.
U mnie występował następnie problem z uruchomieniem gorącego silnika, dlatego, że po jego zatrzymaniu ciśnienie w układzie chłodzenia tłoczy wodę w stronę odwrotną - do cylindra (cylindrów) zalewa go. Porównaj świece, będą się różniły "wilgotnością" jeżeli masz to co ja.
Dodatkowo - dymienie z rury wydechowej, szare "masło" na korku wlewu oleju.
OBY NIE TO

samochód terenowy służy też po prostu do pracy
to wszytko sie zgadza jak pisalem o ile jest plynu na full to przy roizruchu wywala ale potem (jak pisalem wczesniej) zero nie wywala nic wiecej , problem z uszczelka juz mialem jakies 4 mieisace temu jeden panachacz kowal z miasta Lublin mi to wymienial wszytko bylo ok to momentu jak wymienilem sobie termostat i potem zaczely mi sie takie jaja
bardzo dobra uwaga wykorzystalem ja wczoraj spedzilem wieczor z ferka w garazu , uszczelnilem korek (nie powiem czym ) w kazdym razie weszlo te 3/4 litra i jak narazie wszytko jest ok nie zapowietrza sie nie wywala plynu zobaczymy jak bedzie sie dzialo dzisiaj , co do uszczelki pod glowica praktycznie to wykluczam po max zalaniu chlodnicy na parcujacym silniku jest stale lustro plynu bez jakichkolwieg bulgotan gazu itd.. , oleje , korki , plyny ... idealnie czyste zero zalotow osadow , przebarwien chyba przychylam sie do oponi ze to faktycznie zapowietrzony uklad chlodniczy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość