Feroza, Wildcat, Rocky
Moderator: s3R
-
kapik

- Posty: 627
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: kapik » pn lut 05, 2007 12:30 am
były zuzycia paliw koła felgi itp..
moze pochwalmy sie kto ile pocisnoł furmanka
ja swojego bujnołem do 145km/h i troszke temperatur wzrosła
G-wagen wilk
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » pn lut 05, 2007 12:44 am
No tak 130-140 na autostradzie kiedys dlugo jechalem, bez problemu.
Ale lepiej se jechac 110 - 120 na spokojnie obroty mniejsze.
Max predkosc z jaka jechalem to chyba ze 150. Rocky by poszedl wiecej, jak by mial przelozenie szybsze niz ma na 5, bo obroty go trzymaja. Tylko wlasciwie po co....
PS. sprwawdz stan/jakosc/rodzaj oleju mi sie tak gzal jak dostal w pizde, wymienilem olej i przestal....
GG: 1105809
-
rockold

- Posty: 345
- Rejestracja: ndz mar 12, 2006 8:47 pm
- Lokalizacja: Alfredówka
Post
autor: rockold » pn lut 05, 2007 8:59 am
Max na oponach 215/75/15 - 145km/h
Max na oponach 225/70/15 - 150km/h
A ile macie obrotów na 5 biegu przy max prędkości

U mnie cos koło 3500
-
Pawelec_wawa
-

- Posty: 271
- Rejestracja: śr kwie 26, 2006 12:15 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Pawelec_wawa » pn lut 05, 2007 9:56 am
Jak mialem szosowe opony 255/60r15 pociąłem obwodnicą Grojca 160.
Teraz na AT 235/75r15 nie ciągnie wiecej jak 120 km/h, a odkąd pojawiło sie więcej blocka nie da rady wiecej jak 100 bo felgi są ciągle zapchane blotem i telepie.
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » pn lut 05, 2007 3:54 pm
Mój na 215/75 szedł dokładnie 140km/h.Może zeby ten 5 bieg był dłuższy bo u mnie to jak nadbieg jest,a jak jest w waszych??
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » pn lut 05, 2007 4:02 pm
przelozenia to mamy chyba te same. Tylko ze silniki troche inne (a dokladniej ich osprzet)
GG: 1105809
-
rockold

- Posty: 345
- Rejestracja: ndz mar 12, 2006 8:47 pm
- Lokalizacja: Alfredówka
Post
autor: rockold » pn lut 05, 2007 5:40 pm
caterpillar pisze:przelozenia to mamy chyba te same. Tylko ze silniki troche inne (a dokladniej ich osprzet)
W/g manuala przełożenia D i TD różnią się troche:

-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » pn lut 05, 2007 8:41 pm
Rzeczywiscie jest roznica, nie sprawdzilem turbo diesel moze byc szybszy na poszczegolnych biegach (nie mowie o przyspieszeniu, czyli wchodzeniu na obroty)
Tak sobie mysle jest tu mozliwosc dla maniakow duzych kol, skrzynia z diesla bez turba jest bardziej odpowiednia, tylko czy ma odpowiednia wytrzymalosc?
GG: 1105809
-
Michalo
- jestem tu nowy...

- Posty: 26
- Rejestracja: pt sty 05, 2007 10:50 pm
- Lokalizacja: Świdnica
Post
autor: Michalo » pn lut 05, 2007 10:30 pm
Ja dzisiaj swoim jechałem ok 100 km/h i myślałem że odlecę albo że koła poodpadają hehe

, dalej nie cisnąłem go bo opony stare i łyse i różne wymiary przód 275 a tył 265. Zobaczymy jak będzie na nowych kapciach.

Rocky 89r, 2.8TD
-
kapik

- Posty: 627
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: kapik » pn lut 05, 2007 11:11 pm
to widze ze sie kreci
a olej to musze wymienic jakkupiłem to facet powiedział ze 70tys zrobie i trzeba wymienica mam prawie
a propo ruznych dziwnych zeczy przy tych prentkosciach
bicie na kieownicy było ale naprwiłe spowodowane luzem na łozysku z przodu

G-wagen wilk
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » pn lut 05, 2007 11:46 pm
Michalo pisze:Ja dzisiaj swoim jechałem ok 100 km/h i myślałem że odlecę albo że koła poodpadają hehe

, dalej nie cisnąłem go bo opony stare i łyse i różne wymiary przód 275 a tył 265. Zobaczymy jak będzie na nowych kapciach.

No ale na 4x4 na roznych oponach chyba nie jezdzisz?
GG: 1105809
-
Michalo
- jestem tu nowy...

- Posty: 26
- Rejestracja: pt sty 05, 2007 10:50 pm
- Lokalizacja: Świdnica
Post
autor: Michalo » wt lut 06, 2007 12:01 am
niestety jeszcze nie miałem tej przyjemności, czekają mnie do podłaczenia przekaźniki do reduktora bo nie było ich, może już w tym tygodniu będziemy instalować

i wkońcu teren, to tak jak być nad morzem i się nie kąpać

Rocky 89r, 2.8TD
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » wt lut 06, 2007 12:12 am
Z tego co widze masz ten nieszczesne zalaczanie elektryczne, podcisnieniowe (po co oni to wprowadzili

)
Chdzi o to ze niemozna jezdzic rockym na 4x4 na roznych oponach przod\tyl bo napedy poleca
GG: 1105809
-
Michalo
- jestem tu nowy...

- Posty: 26
- Rejestracja: pt sty 05, 2007 10:50 pm
- Lokalizacja: Świdnica
Post
autor: Michalo » wt lut 06, 2007 9:03 am
Tak wiem że nie można jeździc na różnych oponach 4x4 tego naszczesie jestem świadom.
Rocky 89r, 2.8TD
-
kapik

- Posty: 627
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: kapik » wt lut 06, 2007 9:30 am
kup sobie reduktor manualny i bedzie po sprwie
G-wagen wilk
-
Michalo
- jestem tu nowy...

- Posty: 26
- Rejestracja: pt sty 05, 2007 10:50 pm
- Lokalizacja: Świdnica
Post
autor: Michalo » wt lut 06, 2007 9:38 am
A gdzie szukac takiego manuala, czy to jest od innego auta.
Rocky 89r, 2.8TD
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » wt lut 06, 2007 7:29 pm
hieny na allegro i tp. rozbierania i sprzedaja na czesci, ale nie wiem czy Ci sie to bedzie oplacalo, czy nie lepiej zrobic z tym co masz
GG: 1105809
-
kapik

- Posty: 627
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: kapik » wt lut 06, 2007 8:08 pm
ale manual to manual w terenie napewno nie swiksuje po zalaniu woda
G-wagen wilk
-
zboj
- jestem tu nowy...

- Posty: 75
- Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 5:03 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: zboj » pn wrz 10, 2007 4:23 pm
Na 195/r15 udało mi się wyciągnąć 155km/h. Trasa Katowice-Wrocław. Ach ta satysfakcja przy wyprzedzaniu VV i Audi:D:P
Daihatsu Feroza 91r.
-
chiquito83

- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
Post
autor: chiquito83 » pn wrz 10, 2007 4:28 pm
195r15 udalo sie wyciagnac 100 mil na godzine prawie, ale halas niesamowity

-
MACIEK KRAKÓW

- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Post
autor: MACIEK KRAKÓW » pn wrz 10, 2007 4:32 pm
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
-
Khadd
- jestem tu nowy...

- Posty: 73
- Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 11:38 am
- Lokalizacja: wlkp.
Post
autor: Khadd » pn wrz 10, 2007 4:53 pm
Na ATekach Yokohamy (od poprzedniego własciciela) a trasie Wrocław Legnica ferka max wyciągnęła 150 ale jak załozyłem MTeki fedimy to więcej niz 100 nie jechałem - wrażenie porażające - źle wyważone koła i cała fura lata jak ruski myśliwiec

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość