ile maximum

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

ile maximum

Post autor: kapik » pn lut 05, 2007 12:30 am

były zuzycia paliw koła felgi itp..
moze pochwalmy sie kto ile pocisnoł furmanka

ja swojego bujnołem do 145km/h i troszke temperatur wzrosła
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » pn lut 05, 2007 12:44 am

No tak 130-140 na autostradzie kiedys dlugo jechalem, bez problemu.
Ale lepiej se jechac 110 - 120 na spokojnie obroty mniejsze.
Max predkosc z jaka jechalem to chyba ze 150. Rocky by poszedl wiecej, jak by mial przelozenie szybsze niz ma na 5, bo obroty go trzymaja. Tylko wlasciwie po co....

PS. sprwawdz stan/jakosc/rodzaj oleju mi sie tak gzal jak dostal w pizde, wymienilem olej i przestal....
GG: 1105809

Awatar użytkownika
rockold
Posty: 345
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 8:47 pm
Lokalizacja: Alfredówka

Post autor: rockold » pn lut 05, 2007 8:59 am

Max na oponach 215/75/15 - 145km/h
Max na oponach 225/70/15 - 150km/h :lol:

A ile macie obrotów na 5 biegu przy max prędkości ?? U mnie cos koło 3500

Awatar użytkownika
Pawelec_wawa
 
 
Posty: 271
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 12:15 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pawelec_wawa » pn lut 05, 2007 9:56 am

Jak mialem szosowe opony 255/60r15 pociąłem obwodnicą Grojca 160.

Teraz na AT 235/75r15 nie ciągnie wiecej jak 120 km/h, a odkąd pojawiło sie więcej blocka nie da rady wiecej jak 100 bo felgi są ciągle zapchane blotem i telepie.
pozdr,
Pawelec gg25932
http://www.warfs.org
Daihatsu Feroza '94

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » pn lut 05, 2007 3:54 pm

Mój na 215/75 szedł dokładnie 140km/h.Może zeby ten 5 bieg był dłuższy bo u mnie to jak nadbieg jest,a jak jest w waszych??
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » pn lut 05, 2007 4:02 pm

przelozenia to mamy chyba te same. Tylko ze silniki troche inne (a dokladniej ich osprzet)
GG: 1105809

Awatar użytkownika
rockold
Posty: 345
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 8:47 pm
Lokalizacja: Alfredówka

Post autor: rockold » pn lut 05, 2007 5:40 pm

caterpillar pisze:przelozenia to mamy chyba te same. Tylko ze silniki troche inne (a dokladniej ich osprzet)
W/g manuala przełożenia D i TD różnią się troche:

Obrazek

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » pn lut 05, 2007 8:41 pm

Rzeczywiscie jest roznica, nie sprawdzilem turbo diesel moze byc szybszy na poszczegolnych biegach (nie mowie o przyspieszeniu, czyli wchodzeniu na obroty)

Tak sobie mysle jest tu mozliwosc dla maniakow duzych kol, skrzynia z diesla bez turba jest bardziej odpowiednia, tylko czy ma odpowiednia wytrzymalosc?
GG: 1105809

Awatar użytkownika
Michalo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: pt sty 05, 2007 10:50 pm
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Michalo » pn lut 05, 2007 10:30 pm

Ja dzisiaj swoim jechałem ok 100 km/h i myślałem że odlecę albo że koła poodpadają hehe :D , dalej nie cisnąłem go bo opony stare i łyse i różne wymiary przód 275 a tył 265. Zobaczymy jak będzie na nowych kapciach. :lol:
Rocky 89r, 2.8TD

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » pn lut 05, 2007 11:11 pm

to widze ze sie kreci
a olej to musze wymienic jakkupiłem to facet powiedział ze 70tys zrobie i trzeba wymienica mam prawie

a propo ruznych dziwnych zeczy przy tych prentkosciach
bicie na kieownicy było ale naprwiłe spowodowane luzem na łozysku z przodu :roll:
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » pn lut 05, 2007 11:46 pm

Michalo pisze:Ja dzisiaj swoim jechałem ok 100 km/h i myślałem że odlecę albo że koła poodpadają hehe :D , dalej nie cisnąłem go bo opony stare i łyse i różne wymiary przód 275 a tył 265. Zobaczymy jak będzie na nowych kapciach. :lol:
No ale na 4x4 na roznych oponach chyba nie jezdzisz?
GG: 1105809

Awatar użytkownika
Michalo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: pt sty 05, 2007 10:50 pm
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Michalo » wt lut 06, 2007 12:01 am

niestety jeszcze nie miałem tej przyjemności, czekają mnie do podłaczenia przekaźniki do reduktora bo nie było ich, może już w tym tygodniu będziemy instalować :D i wkońcu teren, to tak jak być nad morzem i się nie kąpać :evil:
Rocky 89r, 2.8TD

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » wt lut 06, 2007 12:12 am

Z tego co widze masz ten nieszczesne zalaczanie elektryczne, podcisnieniowe (po co oni to wprowadzili :roll: :evil: )
Chdzi o to ze niemozna jezdzic rockym na 4x4 na roznych oponach przod\tyl bo napedy poleca
GG: 1105809

Awatar użytkownika
Michalo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: pt sty 05, 2007 10:50 pm
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Michalo » wt lut 06, 2007 9:03 am

Tak wiem że nie można jeździc na różnych oponach 4x4 tego naszczesie jestem świadom.
Rocky 89r, 2.8TD

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » wt lut 06, 2007 9:30 am

kup sobie reduktor manualny i bedzie po sprwie
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
Michalo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: pt sty 05, 2007 10:50 pm
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Michalo » wt lut 06, 2007 9:38 am

A gdzie szukac takiego manuala, czy to jest od innego auta.
Rocky 89r, 2.8TD

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » wt lut 06, 2007 7:29 pm

hieny na allegro i tp. rozbierania i sprzedaja na czesci, ale nie wiem czy Ci sie to bedzie oplacalo, czy nie lepiej zrobic z tym co masz
GG: 1105809

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » wt lut 06, 2007 8:08 pm

ale manual to manual w terenie napewno nie swiksuje po zalaniu woda
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
zboj
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 75
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 5:03 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: zboj » pn wrz 10, 2007 4:23 pm

Na 195/r15 udało mi się wyciągnąć 155km/h. Trasa Katowice-Wrocław. Ach ta satysfakcja przy wyprzedzaniu VV i Audi:D:P
Daihatsu Feroza 91r.

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » pn wrz 10, 2007 4:28 pm

195r15 udalo sie wyciagnac 100 mil na godzine prawie, ale halas niesamowity :)21

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » pn wrz 10, 2007 4:32 pm

Nie chwalac sie w moim wynalazku jeszcze na oponach 235/75/15 jak go kupilem i jechalem nim z powrotem do domu to zamknalem licznik :lol: :lol: :lol:
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Khadd
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 11:38 am
Lokalizacja: wlkp.

Post autor: Khadd » pn wrz 10, 2007 4:53 pm

Na ATekach Yokohamy (od poprzedniego własciciela) a trasie Wrocław Legnica ferka max wyciągnęła 150 ale jak załozyłem MTeki fedimy to więcej niz 100 nie jechałem - wrażenie porażające - źle wyważone koła i cała fura lata jak ruski myśliwiec :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość