Strona 1 z 1

ile maximum

: pn lut 05, 2007 12:30 am
autor: kapik
były zuzycia paliw koła felgi itp..
moze pochwalmy sie kto ile pocisnoł furmanka

ja swojego bujnołem do 145km/h i troszke temperatur wzrosła

: pn lut 05, 2007 12:44 am
autor: caterpillar
No tak 130-140 na autostradzie kiedys dlugo jechalem, bez problemu.
Ale lepiej se jechac 110 - 120 na spokojnie obroty mniejsze.
Max predkosc z jaka jechalem to chyba ze 150. Rocky by poszedl wiecej, jak by mial przelozenie szybsze niz ma na 5, bo obroty go trzymaja. Tylko wlasciwie po co....

PS. sprwawdz stan/jakosc/rodzaj oleju mi sie tak gzal jak dostal w pizde, wymienilem olej i przestal....

: pn lut 05, 2007 8:59 am
autor: rockold
Max na oponach 215/75/15 - 145km/h
Max na oponach 225/70/15 - 150km/h :lol:

A ile macie obrotów na 5 biegu przy max prędkości ?? U mnie cos koło 3500

: pn lut 05, 2007 9:56 am
autor: Pawelec_wawa
Jak mialem szosowe opony 255/60r15 pociąłem obwodnicą Grojca 160.

Teraz na AT 235/75r15 nie ciągnie wiecej jak 120 km/h, a odkąd pojawiło sie więcej blocka nie da rady wiecej jak 100 bo felgi są ciągle zapchane blotem i telepie.

: pn lut 05, 2007 3:54 pm
autor: Bng862
Mój na 215/75 szedł dokładnie 140km/h.Może zeby ten 5 bieg był dłuższy bo u mnie to jak nadbieg jest,a jak jest w waszych??

: pn lut 05, 2007 4:02 pm
autor: caterpillar
przelozenia to mamy chyba te same. Tylko ze silniki troche inne (a dokladniej ich osprzet)

: pn lut 05, 2007 5:40 pm
autor: rockold
caterpillar pisze:przelozenia to mamy chyba te same. Tylko ze silniki troche inne (a dokladniej ich osprzet)
W/g manuala przełożenia D i TD różnią się troche:

Obrazek

: pn lut 05, 2007 8:41 pm
autor: caterpillar
Rzeczywiscie jest roznica, nie sprawdzilem turbo diesel moze byc szybszy na poszczegolnych biegach (nie mowie o przyspieszeniu, czyli wchodzeniu na obroty)

Tak sobie mysle jest tu mozliwosc dla maniakow duzych kol, skrzynia z diesla bez turba jest bardziej odpowiednia, tylko czy ma odpowiednia wytrzymalosc?

: pn lut 05, 2007 10:30 pm
autor: Michalo
Ja dzisiaj swoim jechałem ok 100 km/h i myślałem że odlecę albo że koła poodpadają hehe :D , dalej nie cisnąłem go bo opony stare i łyse i różne wymiary przód 275 a tył 265. Zobaczymy jak będzie na nowych kapciach. :lol:

: pn lut 05, 2007 11:11 pm
autor: kapik
to widze ze sie kreci
a olej to musze wymienic jakkupiłem to facet powiedział ze 70tys zrobie i trzeba wymienica mam prawie

a propo ruznych dziwnych zeczy przy tych prentkosciach
bicie na kieownicy było ale naprwiłe spowodowane luzem na łozysku z przodu :roll:

: pn lut 05, 2007 11:46 pm
autor: caterpillar
Michalo pisze:Ja dzisiaj swoim jechałem ok 100 km/h i myślałem że odlecę albo że koła poodpadają hehe :D , dalej nie cisnąłem go bo opony stare i łyse i różne wymiary przód 275 a tył 265. Zobaczymy jak będzie na nowych kapciach. :lol:
No ale na 4x4 na roznych oponach chyba nie jezdzisz?

: wt lut 06, 2007 12:01 am
autor: Michalo
niestety jeszcze nie miałem tej przyjemności, czekają mnie do podłaczenia przekaźniki do reduktora bo nie było ich, może już w tym tygodniu będziemy instalować :D i wkońcu teren, to tak jak być nad morzem i się nie kąpać :evil:

: wt lut 06, 2007 12:12 am
autor: caterpillar
Z tego co widze masz ten nieszczesne zalaczanie elektryczne, podcisnieniowe (po co oni to wprowadzili :roll: :evil: )
Chdzi o to ze niemozna jezdzic rockym na 4x4 na roznych oponach przod\tyl bo napedy poleca

: wt lut 06, 2007 9:03 am
autor: Michalo
Tak wiem że nie można jeździc na różnych oponach 4x4 tego naszczesie jestem świadom.

: wt lut 06, 2007 9:30 am
autor: kapik
kup sobie reduktor manualny i bedzie po sprwie

: wt lut 06, 2007 9:38 am
autor: Michalo
A gdzie szukac takiego manuala, czy to jest od innego auta.

: wt lut 06, 2007 7:29 pm
autor: caterpillar
hieny na allegro i tp. rozbierania i sprzedaja na czesci, ale nie wiem czy Ci sie to bedzie oplacalo, czy nie lepiej zrobic z tym co masz

: wt lut 06, 2007 8:08 pm
autor: kapik
ale manual to manual w terenie napewno nie swiksuje po zalaniu woda

: pn wrz 10, 2007 4:23 pm
autor: zboj
Na 195/r15 udało mi się wyciągnąć 155km/h. Trasa Katowice-Wrocław. Ach ta satysfakcja przy wyprzedzaniu VV i Audi:D:P

: pn wrz 10, 2007 4:28 pm
autor: chiquito83
195r15 udalo sie wyciagnac 100 mil na godzine prawie, ale halas niesamowity :)21

: pn wrz 10, 2007 4:32 pm
autor: MACIEK KRAKÓW
Nie chwalac sie w moim wynalazku jeszcze na oponach 235/75/15 jak go kupilem i jechalem nim z powrotem do domu to zamknalem licznik :lol: :lol: :lol:

: pn wrz 10, 2007 4:53 pm
autor: Khadd
Na ATekach Yokohamy (od poprzedniego własciciela) a trasie Wrocław Legnica ferka max wyciągnęła 150 ale jak załozyłem MTeki fedimy to więcej niz 100 nie jechałem - wrażenie porażające - źle wyważone koła i cała fura lata jak ruski myśliwiec :D