
Niezależny Rocky
Moderator: s3R
Niezależny Rocky
Witam! Czy ktoś z Was miał styczność z takim autkiem? Szukam samochodu dzielnego w terenie (rajdy czy inne katowanie nie wchodzą w grę) z możliwością dalszej wycieczki. Z jednej strony kusi wytrzymałość i prostota klasyka na resorach, z drugiej...cała reszta
Czy Rocky z niezależnym przodem jest niższy od resoraka ?

"Pisarz miłości mówią mi..."
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
- caterpillar
- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Szukam auta w miarę uniwersalnego, dlatego ciekawi mnie nowszy Rocky. Właściwości stricte terenowe resorak ma na pewno lepsze, ale nie chcę się wstrząsu mózgu nabawić
(chodzi cały czas o wersję krótką). Fajnie jest poupalać w błocie, ale jeszcze fajniej spakować się w terenówke i pojechać z dziewczyna na wakacje (wokół Polski na przykład
).


"Pisarz miłości mówią mi..."
- DziadekRocky
-
- Posty: 117
- Rejestracja: wt lut 06, 2007 10:33 pm
- Lokalizacja: Pszczyna
witam najlepsza fura to sluzbowa a rocky jest do zabawy.X90 pisze:Szukam auta w miarę uniwersalnego, dlatego ciekawi mnie nowszy Rocky. Właściwości stricte terenowe resorak ma na pewno lepsze, ale nie chcę się wstrząsu mózgu nabawić(chodzi cały czas o wersję krótką). Fajnie jest poupalać w błocie, ale jeszcze fajniej spakować się w terenówke i pojechać z dziewczyna na wakacje (wokół wPolski na przykład
).

Cztery łapy, cztery łapy!
Ktoś powinien zobaczyc jak wygląda rama w tym nowym rockim. Bo może być tak ze jest poprowadzona niżej niż w resoraku.
Oglądałem zawieszenie w ferrozie i rama z przodu jest dość nisko poprowadzona.
W rodzinie suzuki różnice widać pomiędzy ramą samuraja - jest w miare prosta, resory są "pod" ramą, zaś w Vitarze z niezależnym zawiasem rama jest mocno wyprofilowana w dół na wysokość punktów mocowania przednich wahaczy. W niewyliftowanej Vitarze efektem tego jest mały prześwit pod ramą. Owszem fabryczny samuraj nie ma wielkiego prześwitu poprzecznego pod mostem - ale już ramę ma znacznie wyżej niż fabryczna Vitara.
Dlatego też pod tym kątem trzeba by zbadać rockiego
Oglądałem zawieszenie w ferrozie i rama z przodu jest dość nisko poprowadzona.
W rodzinie suzuki różnice widać pomiędzy ramą samuraja - jest w miare prosta, resory są "pod" ramą, zaś w Vitarze z niezależnym zawiasem rama jest mocno wyprofilowana w dół na wysokość punktów mocowania przednich wahaczy. W niewyliftowanej Vitarze efektem tego jest mały prześwit pod ramą. Owszem fabryczny samuraj nie ma wielkiego prześwitu poprzecznego pod mostem - ale już ramę ma znacznie wyżej niż fabryczna Vitara.
Dlatego też pod tym kątem trzeba by zbadać rockiego
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
Dokladnie
Feroza prawie nigdy nie wkleja , tylko zawiesza sie na ramie niestety.
Wada niezaleznego zawiasu jest niewielki przeswit przy samym kole ( wahacz) W glebokich koleinach metoda gryzienia napedu przez przyklejenie sie do boku koleiny nie zawsze zdaje egzamin w przypadku ferozy...
Feroza prawie nigdy nie wkleja , tylko zawiesza sie na ramie niestety.
Wada niezaleznego zawiasu jest niewielki przeswit przy samym kole ( wahacz) W glebokich koleinach metoda gryzienia napedu przez przyklejenie sie do boku koleiny nie zawsze zdaje egzamin w przypadku ferozy...
Cholerna sprezynka
- caterpillar
- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość