Niezależny Rocky

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

Awatar użytkownika
X90
Posty: 620
Rejestracja: sob maja 27, 2006 11:23 pm
Lokalizacja: Kraków

Niezależny Rocky

Post autor: X90 » sob lut 10, 2007 5:32 pm

Witam! Czy ktoś z Was miał styczność z takim autkiem? Szukam samochodu dzielnego w terenie (rajdy czy inne katowanie nie wchodzą w grę) z możliwością dalszej wycieczki. Z jednej strony kusi wytrzymałość i prostota klasyka na resorach, z drugiej...cała reszta :D Czy Rocky z niezależnym przodem jest niższy od resoraka ?
"Pisarz miłości mówią mi..."

Awatar użytkownika
skorek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
Lokalizacja: polska

Post autor: skorek » sob lut 10, 2007 6:36 pm

Czy Rocky z niezależnym przodem jest niższy od resoraka ?
o co chodzi z tym pytaniem? jaki resorak ?? :o
off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » sob lut 10, 2007 7:16 pm

Chodzi mu o rocego na resoracha przód/tył i o nowszego tego z przodu na wachaczach.
Myśle że jest niższy...
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
X90
Posty: 620
Rejestracja: sob maja 27, 2006 11:23 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: X90 » sob lut 10, 2007 7:45 pm

No o to mi chodzi właśnie :wink: :D ...
Niezależny zawias nie jest zły ale niższego zawieszenia nie mógłbym zaakceptować.
"Pisarz miłości mówią mi..."

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » sob lut 10, 2007 7:50 pm

Zazwyczaj niezalezny zawias daje wiekszy przeswit, niz sztywny most i mysle, ze tak tez jest w tym przypadku. Problemem jest to, ze ten przeswit nie jest staly. No i trwalosc.

Awatar użytkownika
X90
Posty: 620
Rejestracja: sob maja 27, 2006 11:23 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: X90 » sob lut 10, 2007 9:46 pm

Jak się auta nie katuje to niezależny zawias na same plusy :wink: Po prostu wydawało mi się, że nowszy Rocky ma mniejszy prześwit pod ramą (jest niżej zawieszony).

Dziękuję i pozdrawiam :D
"Pisarz miłości mówią mi..."

Awatar użytkownika
Koni
Posty: 656
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koni » sob lut 10, 2007 11:43 pm

I mozliwości liftowania dość ograniczone niestety !!
gg 3041301

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » ndz lut 11, 2007 12:12 am

Rocky z niezaleznym zawieszeniem ma mniejszy wykrzyz niz stary
GG: 1105809

Awatar użytkownika
X90
Posty: 620
Rejestracja: sob maja 27, 2006 11:23 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: X90 » ndz lut 11, 2007 12:33 am

Szukam auta w miarę uniwersalnego, dlatego ciekawi mnie nowszy Rocky. Właściwości stricte terenowe resorak ma na pewno lepsze, ale nie chcę się wstrząsu mózgu nabawić :wink: (chodzi cały czas o wersję krótką). Fajnie jest poupalać w błocie, ale jeszcze fajniej spakować się w terenówke i pojechać z dziewczyna na wakacje (wokół Polski na przykład :wink: ).
"Pisarz miłości mówią mi..."

Awatar użytkownika
DziadekRocky
 
 
Posty: 117
Rejestracja: wt lut 06, 2007 10:33 pm
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: DziadekRocky » śr lut 14, 2007 3:10 pm

X90 pisze:Szukam auta w miarę uniwersalnego, dlatego ciekawi mnie nowszy Rocky. Właściwości stricte terenowe resorak ma na pewno lepsze, ale nie chcę się wstrząsu mózgu nabawić :wink: (chodzi cały czas o wersję krótką). Fajnie jest poupalać w błocie, ale jeszcze fajniej spakować się w terenówke i pojechać z dziewczyna na wakacje (wokół wPolski na przykład :wink: ).
witam najlepsza fura to sluzbowa a rocky jest do zabawy. :)2
Cztery łapy, cztery łapy!

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » śr lut 14, 2007 5:04 pm

Może daje wiekszy przeswit ale zależy w którym miejscu,na srodku jest najwiekszy ale z boku od koła jest już niżej wszystko z tego co mi się zdaje.A w moście najniżej masz głowke mostu jesli masz wszystko obsadzone na moście lub masz spoe.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » śr lut 14, 2007 5:19 pm

Ktoś powinien zobaczyc jak wygląda rama w tym nowym rockim. Bo może być tak ze jest poprowadzona niżej niż w resoraku.
Oglądałem zawieszenie w ferrozie i rama z przodu jest dość nisko poprowadzona.

W rodzinie suzuki różnice widać pomiędzy ramą samuraja - jest w miare prosta, resory są "pod" ramą, zaś w Vitarze z niezależnym zawiasem rama jest mocno wyprofilowana w dół na wysokość punktów mocowania przednich wahaczy. W niewyliftowanej Vitarze efektem tego jest mały prześwit pod ramą. Owszem fabryczny samuraj nie ma wielkiego prześwitu poprzecznego pod mostem - ale już ramę ma znacznie wyżej niż fabryczna Vitara.
Dlatego też pod tym kątem trzeba by zbadać rockiego
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

Awatar użytkownika
Colorado
 
 
Posty: 968
Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Colorado » śr lut 14, 2007 5:37 pm

Dokladnie
Feroza prawie nigdy nie wkleja , tylko zawiesza sie na ramie niestety.
Wada niezaleznego zawiasu jest niewielki przeswit przy samym kole ( wahacz) W glebokich koleinach metoda gryzienia napedu przez przyklejenie sie do boku koleiny nie zawsze zdaje egzamin w przypadku ferozy...
Cholerna sprezynka

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » czw lut 15, 2007 12:30 am

Duzy przeswit to maja auta na monowahaczach, a nie na podwojnych wahaczach
GG: 1105809

Awatar użytkownika
Kłosik
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob gru 31, 2005 10:11 am
Lokalizacja: Jarosław
Kontaktowanie:

Post autor: Kłosik » śr mar 14, 2007 6:46 pm

akuratnie mam na warsztacie drążkowahaczowego rockiego Tragedia praktycznie zero prześwitu w porównaniu do mojego Pipa Pod belka reduktora 23 centy przy oponach 255/70 i mniej pod przodem :)3
gg 8726748

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barteks » czw mar 15, 2007 4:04 pm

eee to nie tak zle :wink: pod dyfrem rockiego na oponach 235 jest 19 cm.
Zalezy do czeg to ma sluzyc, na koleiny sie nie nadaje, ale sa tez inne zastosowania. :lol:
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

Awatar użytkownika
X90
Posty: 620
Rejestracja: sob maja 27, 2006 11:23 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: X90 » czw mar 15, 2007 9:00 pm

No właśnie w koleiny ma być :wink: A więcej pod belką w UFOKU miałem na 225/50/16 :)3
"Pisarz miłości mówią mi..."

Awatar użytkownika
Kłosik
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob gru 31, 2005 10:11 am
Lokalizacja: Jarosław
Kontaktowanie:

Post autor: Kłosik » czw mar 15, 2007 9:03 pm

Należy dodać że ta belka to nie jest najniższy punkt podwozia rakiety
Pod samymi wahaczami jest jeszcze gorzej :(
A próbowalem wykżyż to w mojej Toyce Corolli Carib 4wd jest lepszy:D
gg 8726748

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość