Strona 1 z 1

Niezależny Rocky

: sob lut 10, 2007 5:32 pm
autor: X90
Witam! Czy ktoś z Was miał styczność z takim autkiem? Szukam samochodu dzielnego w terenie (rajdy czy inne katowanie nie wchodzą w grę) z możliwością dalszej wycieczki. Z jednej strony kusi wytrzymałość i prostota klasyka na resorach, z drugiej...cała reszta :D Czy Rocky z niezależnym przodem jest niższy od resoraka ?

: sob lut 10, 2007 6:36 pm
autor: skorek
Czy Rocky z niezależnym przodem jest niższy od resoraka ?
o co chodzi z tym pytaniem? jaki resorak ?? :o

: sob lut 10, 2007 7:16 pm
autor: Bng862
Chodzi mu o rocego na resoracha przód/tył i o nowszego tego z przodu na wachaczach.
Myśle że jest niższy...

: sob lut 10, 2007 7:45 pm
autor: X90
No o to mi chodzi właśnie :wink: :D ...
Niezależny zawias nie jest zły ale niższego zawieszenia nie mógłbym zaakceptować.

: sob lut 10, 2007 7:50 pm
autor: Misiek Bielsko
Zazwyczaj niezalezny zawias daje wiekszy przeswit, niz sztywny most i mysle, ze tak tez jest w tym przypadku. Problemem jest to, ze ten przeswit nie jest staly. No i trwalosc.

: sob lut 10, 2007 9:46 pm
autor: X90
Jak się auta nie katuje to niezależny zawias na same plusy :wink: Po prostu wydawało mi się, że nowszy Rocky ma mniejszy prześwit pod ramą (jest niżej zawieszony).

Dziękuję i pozdrawiam :D

: sob lut 10, 2007 11:43 pm
autor: Koni
I mozliwości liftowania dość ograniczone niestety !!

: ndz lut 11, 2007 12:12 am
autor: caterpillar
Rocky z niezaleznym zawieszeniem ma mniejszy wykrzyz niz stary

: ndz lut 11, 2007 12:33 am
autor: X90
Szukam auta w miarę uniwersalnego, dlatego ciekawi mnie nowszy Rocky. Właściwości stricte terenowe resorak ma na pewno lepsze, ale nie chcę się wstrząsu mózgu nabawić :wink: (chodzi cały czas o wersję krótką). Fajnie jest poupalać w błocie, ale jeszcze fajniej spakować się w terenówke i pojechać z dziewczyna na wakacje (wokół Polski na przykład :wink: ).

: śr lut 14, 2007 3:10 pm
autor: DziadekRocky
X90 pisze:Szukam auta w miarę uniwersalnego, dlatego ciekawi mnie nowszy Rocky. Właściwości stricte terenowe resorak ma na pewno lepsze, ale nie chcę się wstrząsu mózgu nabawić :wink: (chodzi cały czas o wersję krótką). Fajnie jest poupalać w błocie, ale jeszcze fajniej spakować się w terenówke i pojechać z dziewczyna na wakacje (wokół wPolski na przykład :wink: ).
witam najlepsza fura to sluzbowa a rocky jest do zabawy. :)2

: śr lut 14, 2007 5:04 pm
autor: Bng862
Może daje wiekszy przeswit ale zależy w którym miejscu,na srodku jest najwiekszy ale z boku od koła jest już niżej wszystko z tego co mi się zdaje.A w moście najniżej masz głowke mostu jesli masz wszystko obsadzone na moście lub masz spoe.

: śr lut 14, 2007 5:19 pm
autor: mdeja
Ktoś powinien zobaczyc jak wygląda rama w tym nowym rockim. Bo może być tak ze jest poprowadzona niżej niż w resoraku.
Oglądałem zawieszenie w ferrozie i rama z przodu jest dość nisko poprowadzona.

W rodzinie suzuki różnice widać pomiędzy ramą samuraja - jest w miare prosta, resory są "pod" ramą, zaś w Vitarze z niezależnym zawiasem rama jest mocno wyprofilowana w dół na wysokość punktów mocowania przednich wahaczy. W niewyliftowanej Vitarze efektem tego jest mały prześwit pod ramą. Owszem fabryczny samuraj nie ma wielkiego prześwitu poprzecznego pod mostem - ale już ramę ma znacznie wyżej niż fabryczna Vitara.
Dlatego też pod tym kątem trzeba by zbadać rockiego

: śr lut 14, 2007 5:37 pm
autor: Colorado
Dokladnie
Feroza prawie nigdy nie wkleja , tylko zawiesza sie na ramie niestety.
Wada niezaleznego zawiasu jest niewielki przeswit przy samym kole ( wahacz) W glebokich koleinach metoda gryzienia napedu przez przyklejenie sie do boku koleiny nie zawsze zdaje egzamin w przypadku ferozy...

: czw lut 15, 2007 12:30 am
autor: caterpillar
Duzy przeswit to maja auta na monowahaczach, a nie na podwojnych wahaczach

: śr mar 14, 2007 6:46 pm
autor: Kłosik
akuratnie mam na warsztacie drążkowahaczowego rockiego Tragedia praktycznie zero prześwitu w porównaniu do mojego Pipa Pod belka reduktora 23 centy przy oponach 255/70 i mniej pod przodem :)3

: czw mar 15, 2007 4:04 pm
autor: barteks
eee to nie tak zle :wink: pod dyfrem rockiego na oponach 235 jest 19 cm.
Zalezy do czeg to ma sluzyc, na koleiny sie nie nadaje, ale sa tez inne zastosowania. :lol:

: czw mar 15, 2007 9:00 pm
autor: X90
No właśnie w koleiny ma być :wink: A więcej pod belką w UFOKU miałem na 225/50/16 :)3

: czw mar 15, 2007 9:03 pm
autor: Kłosik
Należy dodać że ta belka to nie jest najniższy punkt podwozia rakiety
Pod samymi wahaczami jest jeszcze gorzej :(
A próbowalem wykżyż to w mojej Toyce Corolli Carib 4wd jest lepszy:D