taczki...

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

taczki...

Post autor: profesorr » pt mar 02, 2007 9:13 pm

jako że resory przednie w rokim są zbyt miękkie musiałem je troszkę zmodyfikować,przeklepałem lekko resory i dołożyłem po jednym piórze od ciężarowego mercedesa o grubosci 7mm,fakt że autko podniosło się o 7cm i stoi teraz w poziomie z tyłem ale jazda przypomina jazdę wozem drabiniastym 8) ,pląby w zębach chcą powylatywać,mam nadzieje że to troszkę się ułoży bo jak nie to chyba trzeba będzie trzeba wprowadzić zmiany a nie usmiech mi się ta robota od nowa... :cry:

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » pt mar 02, 2007 9:19 pm

przepraszam 6mm, i mam jeszcze pytanko czy osłona rozrządu ta aluminiowa od silnika na koła zębate będzie pasowała zamiast tej plastikowej bo moja jest w szczępach?

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » sob mar 03, 2007 8:32 am

Ułoży się,może nie będzie tak jak wcześniej ale zawsze po ilunastu km robi się miekkszy!,ja miałem też tak jak ty to jak się najadłem to po jeżdzie w terenie prawie zwymitowałem....
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » sob mar 03, 2007 5:31 pm

ja zrobiłem resory cczyli z tyłu kilka piurek poszło do smieci a z przodu klepałem i jest nizej musze cos tam wszadzic bo jestem zły ze krzywo stoji
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
daihatsu_rocky_evo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 80
Rejestracja: pn lut 12, 2007 8:34 pm
Lokalizacja: SUCHA BESKIDZKA

Post autor: daihatsu_rocky_evo » sob mar 03, 2007 7:33 pm

Powinien stać troszkę "krzywo". Tył wyżej niż przód. Tak się dowiedziałem w Extrem4x4 i jeszcze od kilku ludzi którzy jeżdżą w terenie wyczynowo w pełni tego słowa znaczeniu. I jak tak zrobiłem to lepiej mi się jeżdzi. Mnie wkurza że mi siadły i stoi prosto a nawet leci w dół.
...najważniejsze żeby obrotomierz był na czerwonym...
Rocky2.8TD,Niva(?),ExplorerII4.0

Awatar użytkownika
romankr
 
 
Posty: 140
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 6:06 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: romankr » sob mar 03, 2007 9:13 pm

Rocky tak ma, jeżeli przód podliftujesz drążek stabilizatora nie wydoli
Daihatsu Rocky 2,8 td 87r dawca
Daihatsu Rocky 2,8 td 86r gotowy

Awatar użytkownika
romankr
 
 
Posty: 140
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 6:06 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: taczki...

Post autor: romankr » sob mar 03, 2007 9:23 pm

profesorr pisze:jako że resory przednie w rokim są zbyt miękkie musiałem je troszkę zmodyfikować,przeklepałem lekko resory i dołożyłem po jednym piórze od ciężarowego mercedesa o grubosci 7mm,fakt że autko podniosło się o 7cm i stoi teraz w poziomie z tyłem ale jazda przypomina jazdę wozem drabiniastym 8) ,pląby w zębach chcą powylatywać,mam nadzieje że to troszkę się ułoży bo jak nie to chyba trzeba będzie trzeba wprowadzić zmiany a nie usmiech mi się ta robota od nowa... :cry:
kolego nie liczył bym na to, że się ułoży, najlepszym sposobem na wzmocnienie przodu jest dokładka trzeciego pióra tej samej długości, najlepiej parabolicznego
wierz mi, wiele razy to przerabiałem
kiedyś firma wspomniana wyżej robiła mi wzmocnienia resorów, poprostu dramat, wóz drabiniasty to dobre słowo :lol: :)21
a tak nawiasem nozkręciłem rockyego na czynniki pierwsze i teraz składam, więc znam go do ostatniej śrubki :)21
Daihatsu Rocky 2,8 td 87r dawca
Daihatsu Rocky 2,8 td 86r gotowy

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » sob mar 03, 2007 11:04 pm

Wymienialem piora ale tylko z tylu, bo sie polamaly. Z przodu mam tak dziwnie dolozone jedno pioro, krodkie, na dole. Co ciekawe nie jest na srodku, wiec przed wieszakiem resora jest dluzszy odcinek, bez podoarcia tym piorem. Winikem tego jest to ze resor ma troche dziwny krztalt, ugina sie bardziej w miejscu gdzie konczy sie to dodadkowe pioro.
Nie wiem czy tak powinno byc...
Jedze juz 6 lat nie zadko w ciezkim terenie, i prawie wogule nie sieadl.
Nie jest za twardo :)2
Puki co nie roszam tego bo po co skoro jest ok

U mnie tez przod jest nizej
GG: 1105809

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » sob mar 03, 2007 11:21 pm

co najciekawsze znikło mi to trzepanie autem od 80 !!

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » sob mar 03, 2007 11:41 pm

profesorr pisze:co najciekawsze znikło mi to trzepanie autem od 80 !!
:o :o :o
To pewnie cos bylo nie dokrecone.... cybanty czy cos...
GG: 1105809

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barteks » pn mar 05, 2007 4:19 pm

Tez bym nie liczyl na to ze sie ulozy.
Ja kazalem gosciom wyjac dodatkowe pioro. Dopiero jak calosc byla przerobiona na nowo

Ogladalem wczoraj rocky na oryginalnych resorach, sa proste, o zgadza sie to z manualem ktory mam. Jest nizszy ale pewnie o wiele wiekszy komfort. Obydwa dlugie piora z przodu sa paraboliczne. Nie ma zadnych krotkich piorek podpierajacych.
Zaloze sie ze taki uklad ma tez dobry wykrzyz dzieki temu ze resory pracuja w obydwie strony tak samo (w gore i w dol).
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » pn mar 05, 2007 7:57 pm

ja mysle zeby zmienic wieszaki na dłusze zeby to sie poprawiło bez zmiany twardosci zawieszenia
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » pn mar 05, 2007 10:20 pm

W katalogu ironmana sa takie zestwy resorow poptrzcie sobie, tak to chyba powinno wygladac
GG: 1105809

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » pt mar 09, 2007 12:01 am

i po problemie,założyłem amortyzowany fotel kierowcy......dzięki wiadomo komu :D

Awatar użytkownika
Koni
Posty: 656
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koni » pt mar 09, 2007 12:38 am

Mnie zawsze po jeździe wszystko boli :lol: Wychodze z załozenia że nie ma kompromisu - albo łofrołd albo komfort :wink:
gg 3041301

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » sob mar 10, 2007 6:35 pm

nie wytrzymałem,wywaliłem tamte dodatkowe pióra i wyklepałem dobrze te stare i jest git tylko teraz trzeba tył podnieść,aha no i musiałem przedłużyć pancharda o centymetr bo nie szło poskręcać

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość