Feroza, Wildcat, Rocky
Moderator: s3R
-
+ AND +
-

- Posty: 1072
- Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
- Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie
Post
autor: + AND + » pn kwie 09, 2007 12:05 am
powitac wszystkich
kolega ma rakiete a w niej wysypane łozyska zwrotnicy
problem w tym ze to jego jedyne auto i nie moze postawic go na kanale i czekac na czesci i stad pytanie
-czy zna ktos rozmiary (typ ) łozysk zwrotnicy
-wymiary wszystkich uszczelniaczy kul i ile ich w rokiscie wystepuje
moze jakis scan budowy zwrotnicy w rokiscie

Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...
-
profesorr

- Posty: 788
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
- Lokalizacja: małopolska
Post
autor: profesorr » pn kwie 09, 2007 8:20 am
łożyska 30303,puszka smaru do przegubów,uszczelniecz nie pamiętam ale szukaj było niedawno
-
kapik

- Posty: 627
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: kapik » pn kwie 09, 2007 8:21 am
ktory uszczelniacz
G-wagen wilk
-
rockold

- Posty: 345
- Rejestracja: ndz mar 12, 2006 8:47 pm
- Lokalizacja: Alfredówka
Post
autor: rockold » pn kwie 09, 2007 8:25 am
Skan z manuala:

-
profesorr

- Posty: 788
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
- Lokalizacja: małopolska
Post
autor: profesorr » pn kwie 09, 2007 10:06 am
uszczelniacz na półoś bo też pasuje mu wymienić,uszczelniacze na kule są strasznie drogie tylko orginał ale raczej wystarcza wyczyscić stary,zapolerować kule i jest ok

,tak mi się przypomina, że maciek kraków coś mówił że ma używki to wal do niego na priva może pomoże
-
+ AND +
-

- Posty: 1072
- Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
- Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie
Post
autor: + AND + » pn kwie 09, 2007 1:35 pm
kapik pisze:ktory uszczelniacz
najchetniej to bym pragnoł poznac wymiary wszystkich poza tym kuli ( wprawdzie jeszcze nie ciekna ale niech chłop ma dane jakby co )
zna ktos wymiary tego uszczelniacza półoski

Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...
-
+ AND +
-

- Posty: 1072
- Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
- Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie
Post
autor: + AND + » pn kwie 09, 2007 1:38 pm
a miałby ktos moze jeszcze skan sprzegiełek piast
(dla mnie to jasne -ale gosc nie moze załapac jak one sa zbudowane )
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...
-
rockold

- Posty: 345
- Rejestracja: ndz mar 12, 2006 8:47 pm
- Lokalizacja: Alfredówka
Post
autor: rockold » pn kwie 09, 2007 3:51 pm
manualnych czy automatycznych

-
+ AND +
-

- Posty: 1072
- Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
- Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie
Post
autor: + AND + » pn kwie 09, 2007 4:31 pm
manualnych
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...
-
rockold

- Posty: 345
- Rejestracja: ndz mar 12, 2006 8:47 pm
- Lokalizacja: Alfredówka
Post
autor: rockold » pn kwie 09, 2007 5:48 pm
Skany:


-
kapik

- Posty: 627
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: kapik » pn kwie 09, 2007 8:00 pm
uszczelniacz i łozysko
Uszczelniacz pochwy mosty z przody 32x52x8
Łożysko zwrotnicy 30303 stożkowe
G-wagen wilk
-
+ AND +
-

- Posty: 1072
- Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
- Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie
Post
autor: + AND + » pn kwie 09, 2007 9:02 pm
dzieki wszystkim za szybki odzew -jutro wszystkie dane przekaze koledze
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...
-
dawid_wroc
-

- Posty: 197
- Rejestracja: pt sty 12, 2007 1:43 pm
- Lokalizacja: wrocław
Post
autor: dawid_wroc » śr kwie 11, 2007 10:27 pm
Witam

właśnie dzisiaj sie okazało ze z lewej przedniej kuli kapie sobie olej... jako ze tu o tym mowa była to mam prośbę: powiedzcie ile roboty jest przy zabawie z uszczelniaczem na kuli i skoro kapie sobie olej to jest wina uszczelniacza na kuli, czy może właśnie uszczelki wewnątrz mostu... Profesorr- napisałeś o opcji czyszczenia uszczelniacza- czy faktycznie nie dostanie sie nigdzie zamienników tego uszczelniacza? wiem ze w Poznaniu za niego wołają 280 złociszy

takie tam jeżdżenie gdzie dróg nie ma....
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » śr kwie 11, 2007 10:37 pm
To jest olej z dyfra. Jak wycieka olej z kuli przy zwrotnicy (u mnie od 4 lat) to wina jest simeringu na polosi, moze tez byc sama polos porysowana w miejscu styku z simeringiem, wtedy wymiana jego na nie wiele sie zda (jak cos pokrecilem to porawcie

)
GG: 1105809
-
profesorr

- Posty: 788
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
- Lokalizacja: małopolska
Post
autor: profesorr » sob kwie 14, 2007 5:52 pm
szukałem i nie znalazłem,ale odpiszcie co na nim pisze bo swoje dane zgubiłem,poszukam jeszcze mam pare nowych firm na oku

-
dawid_wroc
-

- Posty: 197
- Rejestracja: pt sty 12, 2007 1:43 pm
- Lokalizacja: wrocław
Post
autor: dawid_wroc » sob kwie 14, 2007 9:11 pm
wiec ciekawa sprawa u mnie sie zapowiada...
wyjąłem sprzęgiełko, rozebrałem szczeki hamulcowe, dostałem sie do przegubu bez ściągania póki co bebechów aby dostać sie do uszczelniacza kuli i... po wyjęciu przegubu razem z półośka okazało sie ze; ani na półośce ani w moście nie ma uszczelniacza który być tam powinien (chyba ze sie mylę), jest jakiś kawałek "plaskatej gumki przy samej kuli ale w żaden sposób nie wygląda to nawet jak pozostałość po uszczelniaczu... z tego schematu co zamieścił Rockold widać ze uszczelniacz nr19 powinien być przy dyfrze a jest tam tylko metal żadnego uszczelniacza ...
macie jakieś pomysły??
takie tam jeżdżenie gdzie dróg nie ma....
-
DziadekRocky
-

- Posty: 117
- Rejestracja: wt lut 06, 2007 10:33 pm
- Lokalizacja: Pszczyna
Post
autor: DziadekRocky » sob kwie 14, 2007 10:13 pm
caterpillar pisze:To jest olej z dyfra. Jak wycieka olej z kuli przy zwrotnicy (u mnie od 4 lat) to wina jest simeringu na polosi, moze tez byc sama polos porysowana w miejscu styku z simeringiem, wtedy wymiana jego na nie wiele sie zda (jak cos pokrecilem to porawcie

)
Też mi kapie. I dokładnie to samo powiedział mi mój mechanik

Cztery łapy, cztery łapy!
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » sob kwie 14, 2007 10:13 pm
A czy mozliwe jest dostanie sie do przeglubow (np. w celu ich wymiany) rozbierajac tylko same lozyska zwrotnicy, sciagajac pierscien na koncu polosi oraz oslony z drugie strony kuli, bez rosbierania calej piasty?
GG: 1105809
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » sob kwie 14, 2007 10:16 pm
DziadekRocky pisze:caterpillar pisze:To jest olej z dyfra. Jak wycieka olej z kuli przy zwrotnicy (u mnie od 4 lat) to wina jest simeringu na polosi, moze tez byc sama polos porysowana w miejscu styku z simeringiem, wtedy wymiana jego na nie wiele sie zda (jak cos pokrecilem to porawcie

)
Też mi kapie. I dokładnie to samo powiedział mi mój mechanik

No widzisz a ja jestem z wyksztalcenia ekonomista...

GG: 1105809
-
DziadekRocky
-

- Posty: 117
- Rejestracja: wt lut 06, 2007 10:33 pm
- Lokalizacja: Pszczyna
Post
autor: DziadekRocky » sob kwie 14, 2007 10:23 pm
caterpillar pisze:DziadekRocky pisze:caterpillar pisze:To jest olej z dyfra. Jak wycieka olej z kuli przy zwrotnicy (u mnie od 4 lat) to wina jest simeringu na polosi, moze tez byc sama polos porysowana w miejscu styku z simeringiem, wtedy wymiana jego na nie wiele sie zda (jak cos pokrecilem to porawcie

)
Też mi kapie. I dokładnie to samo powiedział mi mój mechanik

No widzisz a ja jestem z wyksztalcenia ekonomista...

Nie martw się ja ogrodnik sadownik

Cztery łapy, cztery łapy!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości