Strona 1 z 1

łozyska zwrotnicy -rakieta

: pn kwie 09, 2007 12:05 am
autor: + AND +
powitac wszystkich

kolega ma rakiete a w niej wysypane łozyska zwrotnicy
problem w tym ze to jego jedyne auto i nie moze postawic go na kanale i czekac na czesci i stad pytanie

-czy zna ktos rozmiary (typ ) łozysk zwrotnicy
-wymiary wszystkich uszczelniaczy kul i ile ich w rokiscie wystepuje

moze jakis scan budowy zwrotnicy w rokiscie ??

: pn kwie 09, 2007 8:20 am
autor: profesorr
łożyska 30303,puszka smaru do przegubów,uszczelniecz nie pamiętam ale szukaj było niedawno

: pn kwie 09, 2007 8:21 am
autor: kapik
ktory uszczelniacz

: pn kwie 09, 2007 8:25 am
autor: rockold
Skan z manuala:

Obrazek

: pn kwie 09, 2007 10:06 am
autor: profesorr
uszczelniacz na półoś bo też pasuje mu wymienić,uszczelniacze na kule są strasznie drogie tylko orginał ale raczej wystarcza wyczyscić stary,zapolerować kule i jest ok :)2 ,tak mi się przypomina, że maciek kraków coś mówił że ma używki to wal do niego na priva może pomoże

: pn kwie 09, 2007 1:35 pm
autor: + AND +
kapik pisze:ktory uszczelniacz
najchetniej to bym pragnoł poznac wymiary wszystkich poza tym kuli ( wprawdzie jeszcze nie ciekna ale niech chłop ma dane jakby co )

zna ktos wymiary tego uszczelniacza półoski ??

: pn kwie 09, 2007 1:38 pm
autor: + AND +
a miałby ktos moze jeszcze skan sprzegiełek piast ??

(dla mnie to jasne -ale gosc nie moze załapac jak one sa zbudowane )

: pn kwie 09, 2007 3:51 pm
autor: rockold
manualnych czy automatycznych ??

: pn kwie 09, 2007 4:31 pm
autor: + AND +
manualnych

: pn kwie 09, 2007 5:48 pm
autor: rockold
Skany:

ObrazekObrazek

: pn kwie 09, 2007 8:00 pm
autor: kapik
uszczelniacz i łozysko
Uszczelniacz pochwy mosty z przody 32x52x8
Łożysko zwrotnicy 30303 stożkowe

: pn kwie 09, 2007 9:02 pm
autor: + AND +
dzieki wszystkim za szybki odzew -jutro wszystkie dane przekaze koledze

: śr kwie 11, 2007 10:27 pm
autor: dawid_wroc
Witam :)
właśnie dzisiaj sie okazało ze z lewej przedniej kuli kapie sobie olej... jako ze tu o tym mowa była to mam prośbę: powiedzcie ile roboty jest przy zabawie z uszczelniaczem na kuli i skoro kapie sobie olej to jest wina uszczelniacza na kuli, czy może właśnie uszczelki wewnątrz mostu... Profesorr- napisałeś o opcji czyszczenia uszczelniacza- czy faktycznie nie dostanie sie nigdzie zamienników tego uszczelniacza? wiem ze w Poznaniu za niego wołają 280 złociszy :o

: śr kwie 11, 2007 10:37 pm
autor: caterpillar
To jest olej z dyfra. Jak wycieka olej z kuli przy zwrotnicy (u mnie od 4 lat) to wina jest simeringu na polosi, moze tez byc sama polos porysowana w miejscu styku z simeringiem, wtedy wymiana jego na nie wiele sie zda (jak cos pokrecilem to porawcie ;) )

: sob kwie 14, 2007 5:52 pm
autor: profesorr
szukałem i nie znalazłem,ale odpiszcie co na nim pisze bo swoje dane zgubiłem,poszukam jeszcze mam pare nowych firm na oku 8)

: sob kwie 14, 2007 9:11 pm
autor: dawid_wroc
wiec ciekawa sprawa u mnie sie zapowiada...
wyjąłem sprzęgiełko, rozebrałem szczeki hamulcowe, dostałem sie do przegubu bez ściągania póki co bebechów aby dostać sie do uszczelniacza kuli i... po wyjęciu przegubu razem z półośka okazało sie ze; ani na półośce ani w moście nie ma uszczelniacza który być tam powinien (chyba ze sie mylę), jest jakiś kawałek "plaskatej gumki przy samej kuli ale w żaden sposób nie wygląda to nawet jak pozostałość po uszczelniaczu... z tego schematu co zamieścił Rockold widać ze uszczelniacz nr19 powinien być przy dyfrze a jest tam tylko metal żadnego uszczelniacza ...
macie jakieś pomysły??

: sob kwie 14, 2007 10:13 pm
autor: DziadekRocky
caterpillar pisze:To jest olej z dyfra. Jak wycieka olej z kuli przy zwrotnicy (u mnie od 4 lat) to wina jest simeringu na polosi, moze tez byc sama polos porysowana w miejscu styku z simeringiem, wtedy wymiana jego na nie wiele sie zda (jak cos pokrecilem to porawcie ;) )
Też mi kapie. I dokładnie to samo powiedział mi mój mechanik :)2

: sob kwie 14, 2007 10:13 pm
autor: caterpillar
A czy mozliwe jest dostanie sie do przeglubow (np. w celu ich wymiany) rozbierajac tylko same lozyska zwrotnicy, sciagajac pierscien na koncu polosi oraz oslony z drugie strony kuli, bez rosbierania calej piasty?

: sob kwie 14, 2007 10:16 pm
autor: caterpillar
DziadekRocky pisze:
caterpillar pisze:To jest olej z dyfra. Jak wycieka olej z kuli przy zwrotnicy (u mnie od 4 lat) to wina jest simeringu na polosi, moze tez byc sama polos porysowana w miejscu styku z simeringiem, wtedy wymiana jego na nie wiele sie zda (jak cos pokrecilem to porawcie ;) )
Też mi kapie. I dokładnie to samo powiedział mi mój mechanik :)2
No widzisz a ja jestem z wyksztalcenia ekonomista... ;)

: sob kwie 14, 2007 10:23 pm
autor: DziadekRocky
caterpillar pisze:
DziadekRocky pisze:
caterpillar pisze:To jest olej z dyfra. Jak wycieka olej z kuli przy zwrotnicy (u mnie od 4 lat) to wina jest simeringu na polosi, moze tez byc sama polos porysowana w miejscu styku z simeringiem, wtedy wymiana jego na nie wiele sie zda (jak cos pokrecilem to porawcie ;) )
Też mi kapie. I dokładnie to samo powiedział mi mój mechanik :)2
No widzisz a ja jestem z wyksztalcenia ekonomista... ;)
Nie martw się ja ogrodnik sadownik !!